1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[MUZIEK] Ska en Punk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Chemische Kip, 11 dec 2003.

  1. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
  2. Billie Joe

    Billie Joe /\/osh

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    eerder in dit topic noemt iemand als punkband Green Lizard. Green Lizard is geen punk.
    ik heb echt een hekel aan de rich daddy suburban mtv punkbands, zoals blink 182

    weet je wat pas echt goed is: pennywise, bad religion en tot op zekere hoogte green day. deze bands hebben vet veel ervaring en weten tenminste wat ze doen in plaats van de 'gitaristen' die een akkoord rammen zonder lekker scheur in het nummer en zonder de vereiste snelle goede melodie

    _O_ pennywise_O_
     
  3. Ik word zo gek van Pennywise (no offence) maar ik vind hun muziek veel té standaard... net als bij Bad Religion, hetlijkt allemaal zo op elkaar :/.
     
  4. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is inderdaad zo, ik ben een enorme Bad Religion fan, maar na een tijdje moet ik gewoon iets anders luisteren, omdat het allemaal zo hetzelfde is. Catchy melodische punk-liedjes. Netzoals blink182 maar dan wat volwassener.
     
  5. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    maar dat is toch met de meeste bands zo, dat als je er lang naar luistert het toch wat eentonig gaat worden. het hangt gewoon sterk van de stemming af vind ik.
    in de ene bui draai ik liever pennywise, en als ik dat zat ben bijvoorbeeld rx bandits.

    bad religion heb ik een tijdje leuk gevonden, nu heb ik er weinig behoefte aan. maar dat kan zo weer omslaan als ik weer ff een cd'tje pak en ga luisteren.
     
  6. Was Zaterdag naar R.O.L.F gegaan een onbekende Amsterdamse Ska-Band, het was echt cool, stuk of 200 mensen, iedereen was chill, vette pit enzo en iedereen skanken :D
     
  7. JUISTEM :D, Rx bandits treden op in de Patronaat 11 april... iedereen massaal komen :D. Tis maar 8 euro :)
     
  8. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    OMG, klagen over rich daddy suburban mtv punkbands, en dan beginnen over pennywise en green day. Als je echt zo'n hekel had aan dat soort crap, luisterde je naar punk, en niet naar dat pop punk wat jij vereerd....
     
  9. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    heel cool :cool: ik ga er iig samen met Maas naar toe _O_
     
  10. Ja, ik met vrienden van me, ik heb er zo veel zin in.
     
  11. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja he Bo! ;)
     
  12. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Pennywise is geen mtv shit |:- En Pennywise pop punk.. wahahaha ga lekker 50 cents luisteren dude :+
     
  13. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    DUDES!!

    wat maakt het nou uit of het mtv-shit is of niet :confused:

    ik zie Pennywise ook als mtv-muziek, maar is toch goed te pruimen...
     
  14. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Punk zie je bijna niet op MTV dus hoe kan het mtv muziek zijn?? :confused:
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Zooo, deze gast gaat de 27e naar Poison Idea!
    Da's pas punk! Da's pas vet (letterlijk en figuurlijk :+)!
     
  16. Ga idlewild luisteren en laat mij met rust...

    Net 2 cd's gehaald: Anarchy in the U.K van The Sex Pistols en Firme van Voodoo Glow Skulls (Spaans) bij elkaar 12 euro echt chill. :cool:
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Beide zeer goede cd's!!! Met het nummer 'El Coo Coi' heb ik mensen gek mee gekregen. Letterlijk!!
     
  18. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    fi·guur·lijk (bn.)
    1 beeldspraak bevattend => metaforisch, oneigenlijk, overdrachtelijk; <=> letterlijk

    :p
     
  19. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    figuurlijk :{

    Ik heb net 2 kaartjes gehaald voor Rx bandits. Nog erg veel moeite met het vinden van de juiste kaartjes bij het postkantoor daar. Blijkt dus dat je onder de T van Travoltas moet vragen. Want bij de R van Rx Bandits staat niets :eek: Uiteindelijk toch achtergekomen, maar zal Travoltas dan de hoofdact zijn? ik weet eigenlijk niet eens echt hoe ze klinken...
     
  20. Kan je rx bandits kaartjes bij postkantoor krijgen? en hoeveel heb je betaald?
     

Deel Deze Pagina