[MUZIEK] Ska en Punk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Chemische Kip, 11 dec 2003.

  1. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan ze ook kopen op de site van het patronaat, www.patronaat.nl

    8 euro. En de travoltas klinken ook goed!
     
  2. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    2 kaartjes voor 19.30 ofzoiets (dus + admin. kosten).

    Ja, ik bleek toch een cd van the travoltas op m'n schijf te hebben en het klink erg lekker idd :cool: Dus voor die 8 euro (samen met het, bij mij helemaal niet bekende creetings) is het helemaal super!
     
  3. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    ok..... maar dan nog :p Shut up! O-)
     
  4. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    VANAVOND!!

    The Offspring dus, met als voorprogramma Janez Detd en The Horrorpops.

    Ik heb er zin in, hopelijk zijn ze de moeite waard live, maar ik moest ze gewoon gezien hebben!

    De kaartjes voor RX Bandits zijn dus ook al binnen (dankzij Johannus) waar ik ook naar uit kijk. Er gaan weer veel goede bands optreden dit jaar dus ogen openhouden...

    Voor de rest ging er niemand heen? (behalve Johannus :eek:). Ik zal wel zeggen hoe het geweest was :cool:.
     
  5. Bedoel je naar Rx Bandits of Offspring, want ik ga wel naar the bandits met een paar vrienden, maar niet naar The Offspring
     
  6. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    sex pistols _O_
     
  7. Luistert iemand The Casualties, dat moet je een keer luisteren. Fantastische Punk naar mijn mening! :)
     
  8. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo The Offspring achter de rug... ik kan niet anders zeggen dan GEWELDIG!!!

    Eerst maar even wat over het voorprogramma:
    De eerste band waren The Horrorpops. Beetje psychedelische punkrock-achtige muziek. Een zangeres die ook contrabas speelde, 2 gitaristen, een drummer en 2 sletterige danseressen. Allemaal gekleed in een beetje jaren 50 stijl, met zwarte wit in de breedte gestreepte shirts. Nou het was niet veel soeps, muziek was gewoon niet interessant. Het was ook duidelijk dat het publiek niet echt onder de indruk was van hun vertoning.
    Toen ze dan eindelijk klaar waren (duurde gelukkig ook niet al te lang) kwam Janez Detd. Deze Belgische formatie wat qua muziek wel te vergelijken is met Blink182 kwam met een goede performance. Jammer dat Johannus en ik niet echt vooraan stonden want af en toe waren er van die stukken waar wij binnen een straal van 3 meter de enige waren die sprongen en wat losser kwamen. Gewoon lekker opgewarmd dus, en het publiek was ook duidelijk meer onder indruk van Janez Detd.
    Daarna duurde het maarliefst 3 kwartier(!!!) eer The Offspring opkwam. Maar HOE! Ze begonnen met Neocon en The Noose (van de nieuwe CD) en er ontstond gelijk een pit. Johannus en ik stonde nog niet erg vooraan maar via de pit konden we toch dichtbij Dexter komen. Na die 2 nummers waren we echter wel al bezweet van de pit, want dat ging er nog redelijk hard aan toe. Flink rond gebeukt uiteraard :cool:, en ook flink meegezongen. Ze speelde vrij veel nummers van Smash, Americana en natuurlijk hun nieuwe CD Splinter. Ze hadden echt de goede nummers uitgezocht en op goede momenten wat rustigere muziek zodat je wat op adem kon komen van het beuken in de pit. Ook grappig hoe Dexter en Noodles tussendoor gesprekken gingen voeren, dat ging echt nergens over :p. Af en toe gooide Noodles ook zn blikje bier in het publiek. Hij heeft wel flink gedronken tijdens het spelen :cool:.

    Ik kan eigenlijk niet anders zeggen dan dat het een topavond is geweest, ik denk dat hier maar weinig concerten zijn die het kunnen overtreffen voor mij. Dexter zong opvallend goed, maar ook de zanger van Janez Detd zat er heel weinig naast.
    Dit was zo’n beetje mijn verslag van een avond The Offspring. Dit is nog lang niet alles, maar wat me zo even te binnen schiet. :)

    Best veel getypt nog trouwens :eek:
     
  9. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Wow! Er wordt eens een punkband genoemd in deze thread! :p
    Idd erg vette band, vooral live.
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Iedereen zou de Reverend Horton Heat moeten gaan luisteren, da's pas te gekke muziek!
     
  11. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    idd erg relaxte muziek.. het doet me ook soort aan the living end denken.
     
  12. Nerf Herder, anyone?
     
  13. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Nerf Herder is cool :9

    Zucht... Rx Bandits.... Wat waren ze ontzettend briljant gisteravond, ik wil nog een keer :'-(
     
  14. Had ook wel willen gaan, helaas geen geld. Maar ik ga wel naar Ska-P 13 juli in de Melkweg :D.
     
  15. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Kent iemand flatcat?
    Belgische punkrock band.
    Aanraders: beautiful, better luck next time
    je kan liedjes trouwens gratis downloaden op hun site: www.flatcatpunk.com

    nog goeie punk: bouncing souls - gone
    best interest - prom girl
    ten foot pole - the getaway
    the ataris - hey kid
    i against i - ordinary fight
     
  16. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe was Ska-p? :D
     
  17. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn punk lijst :

    Bowling for Soup
    Relient K
    New Found Glory
    Mest
    Fenix TX (all time favorite)
    Matchbook Romance
    Yellowcard
    SugarCult
    Left Front Tire
    NoFX
     
  18. Om deze ook maar weer eens tot leven te brengen. Het Ska-p concert in mei ging helaas niet door. Wel blijkt dat RX-Bandits weer in Hengelo optreden, ik weet niet precies de datum en voor mij is het ook te ver, aangezien ik bij Amsterdam woon. Maarja, ik wacht nog steeds op een catch 22 concert in Nederland, daar moet ik bij zijn. Denk alleen dat ze hier pas over een tijd weer optreden :mad:.
     
  19. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er nog mensen die vorige week donderdag (geloof ik) naar Yellowcard zijn geweest in de Melkweg ?
     
  20. Nope, ik vind ze niet zo super. Geef mij maar punk-rock als:
    The Dwarves
    Union 13
    H2O
    Descendents
    U.S Bombs
    Terrorgruppe
    Sublime
    Pulley
    Millencolin

    Ik vind punk-rock niet eens zo leuk altijd, maar deze bands luister ik af en toe nog wel, ik luister vooral ska, punk en rock. Maar af en toe is punk rock ook wel chill :).
     

Deel Deze Pagina