1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Weet iemand nog ruige bands?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door scweek, 21 apr 2003.

1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Als je van wat symfonischer metal houdt (lees: een half klasiek orkest erbij) is Rhapsody een zware aanrader!
    En Hollenthon hebben ook een paar goede nummers(ook metal)

Punk: Misfits, Five years later(band uit amersfoort, moest ik even noemen) NOFX, Less than jake, Beatsteaks, the Hives, Voodoo Glow Skulls, Heideroosjes, Rancid, Ramones, anders nog iets?

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Bad Religion, Millencolin, Lagwagon, Bad Astronaut, The Exploited, The Vandals, The Toy Dolls, Sex Pistols, Deftones, Reel Big Fish, New Found Glory, Nirvana

Laatst bewerkt: 26 apr 2003
  3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Binnenkort komt de nieuwe cd van Godsmack uit genaamd Faceless en anders is hun oude cd Awake wel een goed idee. Lekker mee schreeuwen, heerlijk. :cool:

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    RED ALERT!!!

niet gaan luisteren naar New Found Glory...

Voor de tmf-kijkertjes onder ons is NFG net zoiets als wat nu grijs gedraaid wordt..... ehhh... ohja! Busted - Year 3000...

ongelooflijk commercieel, slecht, en volgens mij spelen die gozers serieus niet eens gitaar... |:-

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    En als je van duitse powermetal houdt: de nieuwe helloween cd staat op punt van uitkomen!

6. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hahaha! ik zat ook al te denken, moet ik ze er tussen zetten. whaha. m'n broertje luisterd er fucking veel naar. oh ja, busted - year 3000 wat een fucking kutlied. maar ik dacht, die gozer zet er ook less than jake tussen, dat is ook behoorlijk commercieel, toch? nouja, ik vind trouwens dat hele, "ik luister niet naar commercieele muziek omdat dat altijd slecht is" onzin, NFG kan je best naar luisteren, het is gewoon softe poprock waar je niet teveel bij moet nadenken, en om de lyrics hoef je het ook niet te doen. maar is het niet iedere band's droom om commercieel te worden? niet commercieel op de manier dat je je muziek aanpast op wat "cool" en "hip" is, maar dat je muziek vanzelf commercieel word.

toch?:D

Laatst bewerkt: 27 apr 2003
  7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    ehm... LTJ commercieel?? Ik heb hun muziek in ieder geval nog nooit op TMF of MTV gehoord. Het is gewoon lekkere Ska met wat punk invloeden erdoor, niet echt commercieel vind ik.(4/5 van die TMF mensen weten niet eens wat ska is)
    Less than jake heeft wel een single uitgebracht(all my friends are metalheads) maar als je dan al commercieel bent, is zo'n beetje de helft van de bands commercieel!:)

8. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL,

Tip: kijk eens in de large bij al die jouw soort muziek bands, en dan maar downloaden!!

9. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Korn is ook zo commercieel als de tering (beetje rare vergelijking :+ ), maar hun muziek schopt alle konten ter wereld, dus commercieel is niet meteen slecht. Maar dat is muziek die commercieel is geworden. NFG is uit commerciele motieven geboren (duidelijk), net als Busted, en dat wil ook niet meteen zeggen dat ht slecht is, maar het is allemaal slecht gejat van andere bands, dus ik heb echt een zware hekel aan dit soort bands...

btw, ik heb ook het idee dat bovenstaande gewoon producer-bandjes zijn; de jongens kennen elkaar niet eens, maar ze worden door de platenmaatschappij bij elkaar gestopt omdat ze eruit zien als 'echte rockers', ze zingen door anderen geschreven liedjes, en hebben zelf bijna nergens inspraak in... triest geval om zo 'beroemd' te worden hoor... :{

10. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, ben het helemaal met je eens. Ik denk dat je pas commercieel bent als je jouw muziek laat beinvloeden door wat 'in' is. Ookal ben je dag en nacht op tmf.

11. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    triest, dat wel, maar dat je er nu juist niet naar luistert omdat het een producerbandje is vind ik ook verkeerd.
    Ik durf eerlijk toegeven dat ik sommige nummers van NFG goed vind, maar echt zwaar fan zijn van een producerbandje zou ik nooit kunnen...

12. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    het spijt me, maar ik vind dat gewoon geen muziek...

muziek maak je uit je hart, je speelt geen muziek die anderen voor je bedenken om te scoren...

13. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NFG een producers bandje??? :confused: net als Blink zeker....kom op mensen...'t laatste album van NFG mag misschien wat tegenvallen omdat ze op TMF komen (ja, das sarcasme) maar ik volg ze al een paar jaar, heb ze al 3 of 4 keer live gezien (waarvan de laatste keer op lowlands erg tegenviel) en ze hebben gewoon hele leuke, maar ook hele mooie, maar ook hele lekker nummers....

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217

ah dit doet mijn oude rock-hart goed. iemand met echte smaak ;)
    TOOL!!!!

Overigens voor de mensen die van wat ruiger werk houden Callenish Circle.. Ze komen geloof ik uit leeuwarden en omstreken, ik weet nog niet hoe hun nieuwe cd is maar hun vorige (Flesh Power Dominion) was erg goed.

15. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van rammstein die lui kunnen er ook wel wat van .

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rammstein? |:-

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ouwe Rammstein bedoelt ie (hoop ik :) )

/edit: hun optreden is wel van de beste, maar de muziek... :{

18. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    SONIC DEAF MONKEY!!!
    (de band waar ik in zit)
    we zijn net begonne, en we hebben al wat nummers geschreven, de gitaar en de drums zijn echt heel goed! (al veel feedback gekregen) ja, we zulle nniet op TMF ofzo komen (gelukkig) maar tis wel kickass, we gaan zo snel mogelijk wat demo's enzo opnemen!

(ps, voor ik dingen krijg te horen over de naam, er is over nagedfacht. een naam waar je om hebt gelachen onthou je beter dan een naam waar jhe bij zecht : goh, heten jullie zo... begrijp je)

19. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Is het nou sonic death of sonic deaf monkey? want onder je naam staat death... ik vind ze allebij grappig, maar deaf toch beter _O_

20. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boy Hits Car is misschien ook wel een goede optie voor ruige bands (zonder over te gaan op dat lame geschreew wat de meeste 'echt' "ruige" bandjes hebben ;))

_O_ aan de nieuwe smilies_O_

Laatst bewerkt: 30 apr 2003

Deel Deze Pagina