1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mythbusters

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Casperge, 18 jan 2005.

1. Robbiertje

Robbiertje New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gingen ook een keertje in zelfgemaakt drijfzand staan *)

2. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ??? deze laatste dire heb ik niet gezien, waren dat de ouden of de nieuwe ???

3. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb ze, tja, laten we zeggen kuch*gedown-kuch-load. ;) :*

4. Casperge

Casperge Guest

Een nieuwe,5 dagen geleden ofzo,maar komt nog vaak genoeg langs hoor ;) .

BTW: Volgen Discovery tekst komt er vanavond een spiksplinternieuwe aflevering waarin ze buster in een raketstoel omhoog schieten,en nog ietwat kleinere mythes natuurlijk.Heb er nu al zin in :+

5. Casperge

Casperge Guest

Iemad die van gisteravond nog gezien?Bliezen ze buster op in de Wc,en wat een masterlijke actie met die paraplu's!!!

6. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jah, ook pas 5 keer gezien... :+

7. Casperge

Casperge Guest

Oh,dan ben ik een beetje sloom :+

8. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het....dit is een flinke (onbedoelde) kick,maar ik zie net dat er vanaf 3 april om 21:00 weer nieuwe avleveringen zijn :9

Hoi :+

9. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Haha een keer met stinkdieren gezien
    Of ze die geur weg konden krijgen
    Maar die beesten wilden maar geen geur afstoten
    was wel lache
    Ging ze ze ze helemaal bang proberen te maken enzo maar lukte niet :p

10. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt vanaf 3 april weer massaal om 21.00 uur voor de buis zitten dan. Ik ben benieuwd hoe ze Buster nog verder weten te martelen.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mythbuster was zondag wel lol. Hadden ze een dummy in een bad gedaan en lieten ze der een Strijkijzer in vallen en dat soort ongein. Na ik moet zeggen je bent wel dood :p. En met dat drijfzand wat ze gingen na maken sloeg nergens op. Gaan ze kijken op ze ook echt weg zakken 8).

12. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Geniale gasten... Laatst gingen ze van een trombone een een soort rakket maken zodat hij die demper afvuurde die erop zit. Alleen schoot de demper niet weg maar ontplofte de hele trombone! _O_

13. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Deze show vin ik redelijk vet, alles moet aant eind altijd kapot :p. maar als ik al tv kijk (een keer in de 3 weken ofzo) dan kijk ik discovery. En heel soms (als ik weet hoe laat t komt) een serie als off centre of the simpsons ofzo.

14. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe gister gingen ze met magnetron kloten
    Kijken wat er gebeurde als je metaal erin deed (vork, lepel )
    Gebeurde helemaal niets. Zou moeten exploderen namelijk volgens een mythe

Toen gingen ze Alluminium (spel je da zo :p ) erin doen
    Da was eg fokking gaaf man. Hele vuurwerkshow in da ding
    Allemaal verschillende kleuren enzo. Zag er eg tof uit en die ventjes
    zaten ook helemaal te genieten. Was eg cool om hun ook zo te zien

Toen gingen ze kijken de mythe of water kon exploderen als je het opwarmde in magnetron. Normaal kraanwater niet die ging koken maar mineraal water geloof ik dat het was die kookt niet op hetzelfde punt als normaal water. Als je daar bv suikelklontje op lepeltje indeed op het moment dat normaal water wel zou koken dan kreeg je inderdaad een soort van explosie :)

En als laatste gingen ze een super magnetron maken om te kijken of normaal water kon exploderen. Hadden ze 4 magnetron verhittingsbuizen gebruikt om een super magnetron te maken zodat misschien dan het water wel zou exploderen. Maar er gebeurde niets. Gingen ze temp meten van het water. was die 37 graden maar haha feliciteerde die ene de ander met ut maken van een koelkast :+

En ze wilde ook de mythe van de poedel in magnetron doen maar daar zagen ze maar vanaf :) Ze hadden wel de poedel al klaarstaan haha

15. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    my bad :+

Deel Deze Pagina