1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nachtmerries

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boss, 10 jul 2005.

  1. Nee, epilepsie zit anders in elkaar dan wat hier wordt beschreven. Epilepsie wordt ook alleen maar veroorzaakt bij erge aandoeningen aan de hersenen. Het is volgens mij iets anders, wat weet ik alleen niet.
     
  2. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik ben hier een beetje laat bij (ik was op vakantie) maar kan één van jullie bewust worden in je droom? Het heet lucide dromen en het is wetenschappelijk bewezen dat het kan. Het is me een paar keer gelukt maar het is lastig.. Als je er meer over wilt weten moet je "Alles over dromen" van Victor Spoormaker lezen (van de bieb bijvoorbeeld) of even googelen. Wie heeft hier ervaring mee gehad?
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nope, nooit ervaring mee gehad(dat ik weet toch:D)
     
  4. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :) het lijkt me inderdaad behoorlijk vervelend als het je eindelijk lukt, maar nadat je wakker bent geworden er niks meer van weet :D
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Er is een paar maanden terug een heel topic over gemaakt.. ff zoeken kan je meer reacties van mensen erover lezen;)
     
  6. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    laatst is het mij gelukt!! Voor de eerste keer in m'n leven ook. Ik begon heel bewust in mezelf te zeggen ik droom en ik weet dat ik droom en ik ga m'n droom veranderen (wat dat moet dan kunnen enzo) en idd je kon gewoon alle kanten uit enzo, verder niet eens echt veel van wat er gebeurde onthouden, maar ik werd daarna wakker en was extreem blij :)

    Ik snap alleen niet waarom ik de mogelijkheid opeens had om te gaan bedenken dat ik droomde en dus bewust te worden en waarom dat niet altijd zo is.. het lijkt zo simpel.
     
  7. bastiaan

    bastiaan .

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ga ik ook eens probere..;)
    Zelf me droom bepale.. kan ik alles doen wat ik wil!!

    Maarre.. hebbe jullie ook altijd in j droom dat je niet hard kan renne .. en heeel erg sloom rent alsof j nie vooruit kan kome?
     
  8. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    "There is no spoon " - A la Matrix

    Gewoon beseffen (ook al hebben sommige mensen er moeite mee, zoals ik lees hier) dat je droomt en dan kan je alles doen wat je wil ! ook hard rennen :+

    Maar meestal ga ik dan lekker vliegen .. hehe
     
  9. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is het leukst :)
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Jullie zijn niet aan het zeveren? Dat gaat echt ofwa?? :D
     
  11. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik slaap juist om uit te rusten, dus niks geen rennen voor mij ;)
     
  12. bastiaan

    bastiaan .

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga et vanacht egt probere.. zelf me droom te bepale.. maar hebbe jullie ook als je van een een hoog gebouw afspringt(ja ik weet ik ben gek) dan krijg je een hele rare druk op je..egt heel vreemd
     
  13. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik heb juist die druk als je droomt dat je met 4 vrouwe licht te nakken in bed. en dan word je wakker dan baal je dus echt dat het een fakking droom was :mad: kan soms mijn hele daag door verpest zijn :p
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ja dat heb ik ook, vroeger had ik dat heel veel, is al lang geleden dat ik dat nog gehad heb:)
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Héhé, vorige nacht weer een nachtmerrie gehad. Eigelijk wel een fijne, ma wel een serieuze. Het ging namelijk over zombies, en het ging als volgt:
    Ik was thuis met kameraden enzo en een vriendin(waarom in het vet, wordt later duidelijk) spelletjes aan het spelen... En opeens horen we via radio of tv(het begin is nogal vaag) dat er een virus is uitgebroken(beetje re-achtig). Ja whatever he denken we. Effe later gaan we naar buiten en blijkt dat het hele dorp besmet is(Geetbets, waar ik woon, ik zag zombies rondlopen(ja ze renden als hell!)) En we gaan paniekerig naar binnen. We gaan naar de computer kamer, maar alleen ik en mijn vriendin(de rest is ineens weg). We zitten daar op de computer, hulp te roepen, weet ik veel, en ineens, muteert mijn vriendin, en hier wordt het erg!!!. Die wordt zooo lelijk, zoo gestoord, en wat een hoofd, fuck man, juist echt. Ik vlieg die computer kamer uit, beuk de deur toe, maar dan komt zij, volledig zombie, met heel raar ogen, echt, zo een freaky ogen heb ik nog nooit gezien. Ze duwt tegen de deur, en wil mij opeten. Maar ze is sterker dan mij, en ik kan die deur bijna niet toe houden. Ze is aan het duwen en aan het duwen ,en steekt haar hoofd tussen de spleet van de deur. En ze begint te praten, ma echt waar, wat een kop man!!! :D( het was een droom maar toch voelde ik een enorm druk over me). Op dat moment loop ik naar de wc. Zij komt als een bezetene achter mij aan. Ik sluit de deur, BAM, zij slaagt de deur open, slot en al kapot. Ik duw de deur dicht, zijn duwt die terug open, en zo op en af, en terug steekt ze haar kop tussen de deur, alleen nu is haar hoofd nog lelijker en nog... echt ziek gewoon. Op dat moment stamp ik de deur volle trek dicht ,zij vliegt tegen de muur, en ik ga via het venster naar buiten, ik loop rond het huis naar de garage, waar tot mijn verbazig mijn kameraad met zijn honda civic aan komt gereden(Allemaal echte kennissen in het echte leven). Ik spring in die auto en zeg, geef fucking gaas idioot!!! Maar hij weet precies nog van niks, terwijl de hele beurt verneukt is van de zombies. Hij vertrekt niet en kijkt me aan van, how kameraad, kalm. Op dat moment komt mijn gemuteerde vriendin buiten, die wilt de deur open doen, en toen werd ik zwetend wakker :D:D:D
    Vond het eigelijk wel cool om te dromen, beter dan een horror film ofzo :D, maar toch , het was effe serieus geflipt! Ik denk nog altijd, wat een kop!!!
     
  16. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf _O_ jou nachtmerries moeten we gana verfilmen 8)
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat zou een droom zijn die uitkomt :D:D(met een budget van 200 miljoen :D...)
    ps: soms maken in en mijn broer filmpjes(we hebben 2 camera's, nepbloed, juist echt, en nog veel materiaal.) Maarja, je moet er tijd voor hebben en het bewerken met de computer duurt lang...(is al effe geleden dat we nog zoiets gedaan hebben...)
     
  18. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt trouwens een beetje als Shaun of the dead ;)
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Is die film goed eigelijk? want ik heb al eens willen zien,maar het is er nooit van gekomen...
     
  20. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    tja om m in je eentje te gaan zitten kijken met de verwachting dat je een topfilm gaat zien.. nope :) Maar met een stel is het al leuker
     

Deel Deze Pagina