Ik heb al 6x een en dezelfde droom gehad--> Ik loop op een verlaten weg ('s avonds in het donker) en links en rechts is het dicht begroeid met bomen... Dan kom ik uit op een terrein in het bos, alle...hoe moet ik het zeggen..? Het is dus een redelijk grote veld met gras, en rond die veld zie je weeral dicht begroeide bomen. Het is daar heel erg vochtig en je hoort allemaal stemmen/geluiden van achter die bomen. Het is dus volle maan en daardoor zie je alles. Ah, ja! Ik heb iets vergeten te zeggen--> in 't midden van dat veld is er zo een verlaten 'speelplein'. Zo een speelplein van vroegen--> kapotte schommels met kettingen, zo van die draai dingen ezv. ... En dan ga ik dus op zo een schommel zitten en ik hoor een afschuwelijk geluid...en het gaat zo luid dat ik mijn oren moet sluiten. En dan draai ik me om en er staat iemand die 2x kleiner is dan mij, dan wordt hij veeeel langer, zijn gezicht komt dan heel erg dicht bij die van mij en hij begint iets te roepen en ik kan 't niet verstaan. En zo word ik dan altijd wakker met koude zweet op heel mijn lichaam.
PS.*- Omdat ik deze droom meerdere keren gehad heb...heb ik ook geprobeert om me "niet om te draaiên", maar de persoon komt dan toch voor mij te staan.
Wat zou deze droom kunnen betekenen?!
*Soms gebeurt het ook dat ik besef dat ik in een droom zit en kan ik alles doen wat ik wil!
Laatst bewerkt: 21 aug 2005