1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nachtmerries

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boss, 10 jul 2005.

1. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 6x een en dezelfde droom gehad--> Ik loop op een verlaten weg ('s avonds in het donker) en links en rechts is het dicht begroeid met bomen... Dan kom ik uit op een terrein in het bos, alle...hoe moet ik het zeggen..? Het is dus een redelijk grote veld met gras, en rond die veld zie je weeral dicht begroeide bomen. Het is daar heel erg vochtig en je hoort allemaal stemmen/geluiden van achter die bomen. Het is dus volle maan en daardoor zie je alles. Ah, ja! Ik heb iets vergeten te zeggen--> in 't midden van dat veld is er zo een verlaten 'speelplein'. Zo een speelplein van vroegen--> kapotte schommels met kettingen, zo van die draai dingen ezv. ... En dan ga ik dus op zo een schommel zitten en ik hoor een afschuwelijk geluid...en het gaat zo luid dat ik mijn oren moet sluiten. En dan draai ik me om en er staat iemand die 2x kleiner is dan mij, dan wordt hij veeeel langer, zijn gezicht komt dan heel erg dicht bij die van mij en hij begint iets te roepen en ik kan 't niet verstaan. En zo word ik dan altijd wakker met koude zweet op heel mijn lichaam.

PS.*- Omdat ik deze droom meerdere keren gehad heb...heb ik ook geprobeert om me "niet om te draaiên", maar de persoon komt dan toch voor mij te staan.

Wat zou deze droom kunnen betekenen?!

*Soms gebeurt het ook dat ik besef dat ik in een droom zit en kan ik alles doen wat ik wil! :9

Laatst bewerkt: 21 aug 2005
  2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Doet me heel fel aan silent hill denken :D:D, maar ik zou het niet weten wat de droom betekend...

3. master dude

master dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk je vriendje satan die een bezoekje komt brengen }:] :p

4. flipmode182

flipmode182 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k heb best wel vaka het gevoel dat ik "val" en dan ben ik ineens klaarwakker.. maar dan krijg ik heel kort zo'n gevoel in mijn maag die je ook in een achtbaan krijgt..

5. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is zeer vreemde shit.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :D, idd, had ik vroeger zeer veel, best wel cool eigelijk :cool: ,maar dat heb ik niet meer de laatste tijd :'-( , maarja, vroeger sliep ik veeeeel beter, en toch had ik zo van die zaken toen... freaky shit...

7. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger kon ik mij dromen kontroleren--> ik besefte dat ik in een droom zat en deed alles wat ik wou (lijk in de Matrix/ xXx of zoiets), maar nu gaat 't niet meer...

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    strange.... :{

Je droomt vaak over dingen die je leuk lijken maar waarom bestaan er dan nachtmerries? Ik hoef niet eens aan iets ergs/engs te denken als ik een nachtmerrie krijg. Maar mijn laatste nachtmerrie.... is niet al te lang geleden ik post m nog wel eens...

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben benieuwd...:)

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Of als je een beetje half ligt te slapen en je been valt dan uit je bed. Dan schrik je echt de pleuris, echt zo vaag net of je ergens vanaf valt wat erg hoog is ofzoiets

11. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook heel vaak dat als ik bed lig dat het dan net lijkt of ik even naar beneden val vet vaag

12. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik heb ook soms dat ik wakker word dat ik helemaal niet meer weet waar ik ben dan moet ik eerst vet alng nadenken 8)

maar nechtmerries zijn naar ik droom altijd dat zon creepy mafkees agter me aan zit (zon scream look a like :9 )

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het best wel kicken om soms een nachtmerrie te hebben:D:D

14. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    soms dan weet ik dat ik een nachtmerrie heb en dan kan ik elk moment wakker worden als ik wil das best wel maf :9

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat heb ik ook soms:D,maar meestal wil ik dan gewoon verder dromen,en dat lukt dan,maar dan wordt het verstoord door een moeder...ofzo :9

16. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb steeds zulke dromen dat als ik er aan "denk" dan verschijnt het. of al ik iets wil doen dan doe ik het.

Hoe:

Een jaar of 2 geleden zag ik zo een documentaire over dromen. Dus er waren interviews met mensen wat zij allemaal droomden. Toen was er eentje die zei dat hij zijn dromen kon "beheersen", doordat hij elke dag alles analyseerde wat hij zag of de TV geluid gaf of de lampen licht gaven en of alles normaal is, in een droom is dat meestal niet zo dus als hij droomt dan weet hij dat hij droomt (Vaag) en dan gaat hij ze "beheersen" zodat hij kan vliegen, huizen "Spawnen"en meer van die dingen. Dat begon ik ook te doen alles analyseren en nu kan ik mijn dromen "beheersen".

17. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Nachtmerrie vannacht: vriendin was auto aan het rijden. Ik liep te zeiken dat ze er niks van kon en boem door de bocht. DOOD

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Vaag, hoe train je je er precies op dan :confused:

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nou maar hopen dat je er iets van hebt geleerd!

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Vrouw aan het stuur is bloed aan de muur :+

Maar ff een beetje ontopic, kan iemand mij uitleggen hoe je zelf je droom kan beheersen en hoe dat voelt/is??

Laatst bewerkt: 26 sep 2005

Deel Deze Pagina