1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nachtmerries

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boss, 10 jul 2005.

1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Soms weet ik dat ik droom en dan kan ik zelf wakker worden. Soms gebeurt er iets in je droom wat ongeloofwaardig is waarna ik denk, jonge geloof je het zelf en dan hupla wakker.

2. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Jep dat is het. Je moet elke dag gewoon heel vaak bedenken: Is dit een droom? Wat deed ik 15 minuten geleden? Met Wie ben ik hier? Wat ben ik aan het doen? Kan dat allemaal wel?

Als je dat doet, ga je dat vanzelf in een droom ook doen.. Dan wordt je dus "bewust" of lucide in je droom.

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij antwoord geven op de vraag: Waarom krijg je nachtmerries hoewel je geen nachtmerries wilt hebben, er is wetenschappelijk bewezen dat als je ergens aan denkt voor het slapengaan in je bed dat er een kans bestaat dat je daar over gaat dromen. Nachtmerries beleven tijdens het slapen doe je niet voor de lol en soms is het heel eng. Hoe kan dit dan? Drijft 1 of andere geest je slechte gedachtes in je hoofd?

Ik droomde een paar jaar geleden dit:
    Ik ging slapen en werd wakker midden in de nacht. Ik kon niet meer slapen en ging kijken of mn ouders wakker waren maar er lag niemand in bed. Ik ging hierna naar beneden en zocht de hond op maar vond hem ook niet op zijn kleed. Ik hoorde vervolgens een geluid van een accordeon van buiten komen. (een valse) Ik ging naar buiten en zag in de verte dat er een man met een aan kwam, een vent van een reus behoorlijk breed kwam er aan met een accordeon. (lantaarnpalen waren aan) De man begon met spelen, verder was er niemand op straat ofzo en het was doodsstil ik hoorde alleen dat kutgeluid van dat ding. Naarmate die gast dichterbij kwam klonk het veel en veel harder ik kreeg het er echt benauwd van. Het was echt zo´n sad tune echt heel vals ook. Ik werd er gek van en ging terug naar mijn huis en deed de deur op slot toen ik binnen was. Het geluid werd steeds erger hij kwam dichterbij. Ik zat verschrikt / bang in de kamer en hoorde toen geklop aan de deur en het accordion geluid was nu wel heel erg hard en vals. Ik speerde naar boven en ging op mijn bed liggen en hoopte dat die gast wegging maar ik hoorde beneden de deur open gaan en het geluid werd nog erger en harder.

Toen werd ik wakker en besefte dat het een nachtmerrie was. En ik moest over een uurtje op school zijn. Ik heb helemaal niks met een accordeon ofzo dus hoe kan ik dan zoiets dromen?

Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vanacht een nachtmerri over een PSP.

Straks meeer

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha lol--- al je pixels waren dood?

6. Victor

Victor Guest

Hmm, misschien had je daarvoor iets gezien of gehoord over een accordeon. Daarnaast, zoiets kan van maanden geleden zijn. Soms zelf jaren. Dus het wil niks zeggen over jouw ''ding'' met accordeons, maar meer over een herrinering, een vage flits die je brein vasthoudt. Daar komen nachtmerries meestal van.

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    De PSP Nachtmerrie:

Jha hij had 1 en al dode pixels, en toen ik aan het gamen was werd hij één meter groot. Maar toen gebeurde nog iets, maar toen werd ik wakker van de ongweer.

8. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik had t vannacht weer dat ik wist dat ik droomde het was egt vet 8) ik ging allemaal vette dingen doen van gebouwen afspringen enzo :p

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Je komt uit Amsterdam.
    Hilton?:p geintje

10. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    haha ik kom wel uit amsterdam :p

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een Nachtmerrie vannacht, het ging over:

- School
    - Orkaan
    - Veelwater

12. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg alleen nachtmerries als ik koorts heb, dat maakt de nachten altijd nog iets leuker ......

Wat ik dat droom is altijd hetzelfde, maar uitleggen kan ik niet. Het is echt zo'n 'Owh ja' als je het op dat moment weer droomt, aangezien ik mijn dromen altijd de volgende ochtend vergeten ben. Het enige wat ik weet is dat het 'die' droom is geweest.

:cool:

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    8) :D }:]

Freak... :p

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dus ik moet nu de hele avond zeggen van: Dit is een droom :confused:

En btw, ik droom niet elke nacht, of zal ik het zo zeggen, ik herrinner mijn dromen meestal niet :{

Laatst bewerkt: 27 sep 2005
  15. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Iemand :confused:

16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Neej man :+ Als je in een droom denkt: Hé dit kan niet, het moet een droom zijn! Dan wordt je bewust.

En dat kun je bereiken door je OVERDAG steeds af te vragen: is dit een droom?? Dan ga je dat automatisch in je dromen ook doen! Antwoord dus ook niet te snel, "nee het is geen droom", want anders doe je dat in je droom OOK!

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij idd ook geen droom als je er zo uit kunt stappen.

18. Victor

Victor Guest

Je droom altijd, je herrinert je het alleen niet altijd. Zelf herriner ik me bijna nooit een droom.

Had wel vannacht een droom dat ik aangevallen werd door een ei... |:-

19. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb bijna nooit meer nachtmerries. Ben er wel blij mee, want ik slaap zoiezo de laatste tijd al slecht en als je dan nog nachtmerries hebt is het helemaal vermoeiend.

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gaat zeker slecht in je liefdesleven? Jouw 'chickies' willen je niet meer?

:+

Deel Deze Pagina