1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nachtmerries

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boss, 10 jul 2005.

  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Een droom die ik één keer heb gehad maar hij blijft me achtervolgen.

    Nml. ik ben op een vage, grijze school. dan kan ik nergens weg. er staan overal precies dezelfde fietsen ( ik heb ook zo'n fiets ). op een gegeven moment ga ik met andere mensen ( zijn ook precies hetzelfde ) fietsen op een crossbaan met steile heuveltjes. en dat blijft dan maar doorgaan en doorgaan en ik kan maar niet weg. en dan word ik wakker. echt creepy!!
     
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    best wel ziek :eek:
     
  3. mijn dromen zijn altijd ongeveer zo:

    -Hawai
    -Vrouwen
    -Bier
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga het proberen ... 't lijkt me echt vet als je zelf je droom kan besturen _O_

    HWahahhah ;)
     
  5. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb serieus een keer gehad dat ik in mn droom zoende met een meisje. En me realliseerde dat het een droom was (k was nog vrij jong dus ik dacht: hee goede oefening). Is de enige keer dat ik me bewust werd van het feit dat ik droomde.
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Sarcastic twat :+
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D Hehe

    In ieder geval, deze nacht had ik rare droom,niet erg ofzo,maar toch:
    Ik droomde dat er een xbox 360 in mijn kamer stond met een revolution controller aan :confused: , ik wilde onmiddelijk spelen, maar de nest werkte niet, en toen heb ik er aan zitten prullen,... maarja, toen werk ik wakker. Spijtig, daar had ik wel op willen spelen hoor!!!(had waarschijnlijk toch nooit gewerkt 8) )
     
  8. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan noem je mij een freak, terwijl jij over consoles droomt 8)
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :9 tja, ik droom over een alles een beetje, hangt er echt volledig van af... Maarja, ik moet wel toegeven dat ik al lang niets meer gedroomd had(niet meer herrinnerde in ieder geval) en dan droom ik dit 8) , best wel freaky ja...
     
  10. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    lol je realiseerde je dat het niet echt kon zijn. omdat je nooit zoent? :p ;)
     
  11. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    ik droomde vroeger weleens dat ik verdronk, en in het echt stikte ik ook bijna. Dat was echt eng. Ik had dood kunnen stikken, moet er niet aan denken.
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjee wat een rare gasten hier zeg... Ow jah daarom ben ik hier ook. :p

    Ik droomde dat ik op de fiets zat en een heel teringend naar school moest fietsen het regende echt zo hard en er kwam zo veel water naar beneden dat er een viaduct onder water stond.(stukje) Toen realiseerde ik me dat het geen droom was:p
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    ik droom de laatste tijd steeds neit zo fijn:mad: dan word ik met zo'n naar gevoel wakker en dat voel ik dan nog zo een uur..
     
  14. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar 3 uur later heb je je examen gemaakt en voel je je weer een stuk beter dus :+
     
  15. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    examens?:?
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nou lucht je hart op. Gooi het in de groep :):
     

Deel Deze Pagina