1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nachtmerries

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boss, 10 jul 2005.

  1. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha altijd als ik wil ontwaken(doordat iets me ten binnen schiet, bijv dat ik na school moet ofzo:p, nachtmerries heb ik nooit:)) dan doe ik in mn droom gewoon mn ogen open, ookal heb ik mn ogen al open ik maak die beweging alsnog. Ik merk namelijk heel vaak wanneer het een droom is of wanneer ik slaap. (Alles is altijd veel mooier dan ;))
     
  2. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn nachtmerries zijn altijd afgelopen als ik dood ga of ergens keihard van moet schrikken. Dus daarom spring ik altijd bewust van rotsen in nachtmerries. Lullig als je denkt dat het een droom is terwijl je wel degelijk wakker bent... ;)
     
  3. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat weer hebt moet je je ogen niet open doen, als je weet dat je droomt kun je zelf bepalen wat er gebeurt en dat kan erg leuk zijn. Kun je bijv. in een Masterchief pak zitten en tegen de covenant vechten :9
     
  4. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    je eerste natte droom ;)

    ik heb ook wel eens zo'n lucide droom, maar meestal als ik erg vroeg naar bed ga, dan word ik iets vroeger wakker, maar weet ik dat ik nog even door moet slapen en dan slaap ik super licht en maak ik alles bewust mee :eek:
     
  5. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    mag ik vragen wat lucide is? :eek:
     
  6. Ik heb ook vaak dat ik gewoon echt zwaar irritante dromen heb, gewoon niet leuk meer. Maarja, dat zijn dan ook nachtmerries 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jul 2005
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel :eek:.
    Hoebedoel je irritant, ik had gister een vage ook al gaat dat niet over nachtmerrie's dus ik mag hem hier niet vertellen :'-( ;).
     
  8. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Was je nat toen je wakker werd?
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ge het tegen mij hebt:
    Nein gewoon raar.
    Dat ik in een getekend huis rondliep en toen ik de deur uitkwam was ik bij de franse revolutie met allemaal enge fransegasten met sabel-guns achter mij aan :{.
     
  10. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Je voelt je wel erg aangesproken eh nadat ik de nick maarten=xbox in de ring gooide. Tis wel een gangst4 daar in Tiel. Daarnaast wantrouw ik niet veel mensen.. maar je nickname vroeg gewoon om een reactie.

    No sp4ng m4ng! Peace out.
    Geen hitsige Franse dames?
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas.
    En toen moest ik samen met zwervers in een riviertje springen om de fransen te ontvluchten en verder weet ik hem niet meer :'-(
     
  12. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    als je loopt te ijlen dat ik xbox maarten ben heb je het mooi mis _0/

    ook jouw nick vroeg om een reactie. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  13. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    je valt van een afgrond en schrikt plosteling wakker,,die droom heb ik heel vaak,,wat zou die voor een betekenis hebben,,veel mensen hebben last van dat `valgevoel`
     
  14. VUL_kenneth

    VUL_kenneth Guest

    ik heb ook altijd dromen dat ik SIC tegen in z'n ballen trap enzo.
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Rot is op kut kind.
    Ga je leuke hallo-ik-denk-dat-ik-grappig-ben dingen ergens anders verkondigen maar blijf hier weg.
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    _O_ , hahaha!

    Dude, ik weet niet wat je aan het doen bent, maar je bent maximaal 2 weken ofzo gebanned geweest. Stel je dus eventjes niet zo aan. En ja, ik heb die ban gegeven, doet het nog pijn? *aait*
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  17. VUL_kenneth

    VUL_kenneth Guest

    jongentje? jij mag dan wel de PC nerd en de man zijn op internet, maar als ik jou een keer tegen kom jongen dan zal ik laten zien wie de baas is. Ik weet precies waar je woont jongen, tot huisnummer na. Dan zal ik eens laten zien wie hier pijn heeft. Kutpuber, zoek een leven en vriendin. Als je wilt vechten roep je maar, sta klaar, Amsterdam-Zuid bij de AH, zie je dan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jul 2005
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Beter werk als de AH zal jij i.i.g. niet krijgen. Kom op man, wat is dat nou voor dreigement: IK WEET WAAR JE WOONT! |:-
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dudes, reageer aub niet op hem :)

    Het is het al zeker niet waard om deze thread daardoor te laten verpesten.
    Bedankt!
     
  20. VUL_kenneth

    VUL_kenneth Guest

    lees eens jongen? Ik zeg bij de AH, moet ik daar dan werken? Dat is gewoon een kenmerkend iets in A'dam-Zuid. Maar dat zullen Noord-Brabanders wel nooit begrijpen. En ja ik weet waar hij woont.
     

Deel Deze Pagina