1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ned. vlag per direct van tas verwijderen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door [2k], 31 jan 2005.

1. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Lang geleden dat ik hier gepost heb. Zoals vaker ben ik het met TheWalrus eens, maar ja, hij schijnt een van de weinigen te zijn die een beetje inzicht heeft.

@de rest; stel je niet zo aan en werk alsjeblieft aan je spelling.

2. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry hoor, maar die hoofddoeken zie je tegenwoordig echt overal en dat past gewoon niet in ons mooie polderlandschap.

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik ben allochtoon en daar is helemaal niks mee. Want ik pas perfect in de samenleving en ik heb behoud van mijn mooie Islamitische cultuur, of mag dat niet NFSU

4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    Jullie zijn echt DOM
    bla bla je mag in NEDERLAND toch wel.. je mag in nederland toch wel zo
    het is die ene school die er voor kiest om het te laten verwijderen, hou eens op met heel Nederland erbij te halen, waarom denk je dat het in de krant staat?

Nee, je draagt niet wat je wilt, want het is het idee erachter natuurlijk...

Maar wat ik niet begrijp is dat die "neo Nazi's" (Whatever) zelf van die ontzettende MONGOLEN zijn die Nederland ook liever arm is dan rijk, het zijn ALTIJD de domste mensen die daar mee rond lopen, als je ze vraagt waarom ze die allochtonen haten zullen ze het antwoord niet eens kunnen bewoorden, zelf brengen ze NIETS bij in deze multiculturele (just accept it) samenleving

Man wat kan ik me storen aan mensen die gewoon dom zijn, en haal alstjeblieft die kut vlaggetjes weg overal, zo van ik doe toch wat ik wil, want ik zit toch veilig achter me pc op internet dapper te doen (en ga niet over mij beginnen want dat zou erg triest zijn)

5. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he weet je dat niet
    komt mischien omdat het mischien streektaal is ik woon in de buurt van utrecht en iedereen weet wat daar een hals (zelfde als maloot ofzo iets) :)

6. nfsu dragmaster

Leuk Bevonden:
    0
    dat mag MITS je Nederlands spreekt of bereid bent om er hard aante oefenen

en je bereid bent om HARD te werken

Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  7. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    OK. Weer iets geleerd.

8. nfsu dragmaster

Leuk Bevonden:
    0

Lars jongen laat ik eens triest zijn door te zeggen dat jij triest bent
    en door te vragen of je alochtoon bent

9. nfsu dragmaster

Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan hoor
    zo dragen we weer een steentje bij aan de maatschapij ;)

Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  10. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    een Lars die allochtoon is..right.. (nee dus)

Laat ik eens aan jou vragen... werk jij (Hard?)
    of nee nog moeilijker.. vertel mij eens waarom je me triest vind

11. nfsu dragmaster

Leuk Bevonden:
    0

oke het was maar een vraagje lars

en jah ik werk hard 5 dagen in de week zelfs en ook af en toe savonds
    op de bouw als timmerman :)

12. nfsu dragmaster

Leuk Bevonden:
    0
    en ik vind je triest omdat je de nederlandse vlag overal weg wil

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    LOL! de klassieker!
    hehe..kijk, hier houd ik van. "Steendje bijdragen" OMFG en dan dit citaat. Mist= nevel Mits= op voorwaarde dat, als . Verder hoort achter "ben" een t en is het 'om er hard aan te werken' of 'om flink te oefenen.'
    En jij beweert dat buitenlanders Nederlands niet goed genoeg beheersen?
    EDIT: Zag ik daar alochtoon en ook nog maatschapij staan? Mijn leraar Nederlands zou zich omdraaien in zijn graf ware het niet dat de beste man nog springlevend is.
    *hoorde ik daar iemand zeggen dat extreem-rechts de domste mensen als volgelingen had?

Verder niks persoonlijks...de discussie is wel gevoerd en dat allochtonen (dubbel l) flamen komt me een beetje de keel uit...de maatregel blijft overdreven, de reacties hier slaan helemaal nergens op...ik had gehoopt dat na 60 jaar Auschwitz we toch wel een lesje hadden geleerd...Helaas blijken er nog individuen rond te lopen die dat verwerpelijke gedachtegoed koesteren...of iig de bron ervan: namelijk onderscheid maken tussen mensen.

Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  14. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    Elite 0wned NFSU dragmaster hard, triest figuur is het ook

15. nfsu dragmaster

Leuk Bevonden:
    0
    haha weet je hoe dat komt omdat ik altijd typ zoals ik het zeg en ik kom uit een dorp en daar hep (jaja HEP jah;)) je een soort eigen taal

16. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Je overtuigt mensen beter als je toch op je spelling let..hoe oneerlijk ook, het geeft je posts toch een primitief tintje. Lees ook even mijn edit. Verder no hard feelings.

17. nfsu dragmaster

Leuk Bevonden:
    0
    he elite als je me eerste post in deze thread even opzoekt dan zie je dat ik tegen onderscheid ben.

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    okie, dan hebben de andere posts mss een verkeerd beeld van je geschetst, of het ligt aan mijn interpretatie. Ik zou eens even kijken.

19. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm.. ten eerste moet ik zeggen dat velen van jullie een passende avater hebben gezocht (en gevonden) voor dit topic. Kheb geen zin om dit hele topic weer door te lezen, dus hier m'n mening:

't Is belachelijk dat zoiets voorkomt, mits de jongen geen racistische bedoelingen had.
    Moet je eens opletten wat er gebeurt als wij van een allochtoon zoiets zouden zeggen.. zijn wij meteen de racisten. M'n mening: die lui moeten hun muil dicht houden als ze iets niet aanstaan. Mocht dat het geval zijn en zeiken ze door.. dan flikker je maar op. Het zou al niet eens zo mogen zijn dat wij hier voor racisten uit worden gemaakt en dat wij ons moeten gaan aanpassen aan allochtonen. Jij wilt hier komen, vind k best, maar pas je voldoende aan of flikker op. Bij het aanpassen moet je natuurlijk ook gewoon kunnen tegen dingen als een vlag op een tas. Daar zou al niet eens twijfel over mogen bestaan. Nawijn zei laatst: ''Integreren of terugkeren.''
    In het geval van de tas: waarom maken die mensen zo'n probleem van een enkel vlaggetje op een tas.

Maybe ben ik hiermee iets voorbij het onderwerp geschoten, maar dan heb ik m'n mening op dit punt ook weer gegeven O-)

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben een marokaan in nederland geboren moet ik dan ook oprotten, als ik een vlaggtje niet leuk vind.

Effe hypothetisch ik heb er geen problemen mee tenzij er rasictische reden
    zijn.

En EEN marokaan zei het niet de hele Marokkaanse samenleving.

Laatst bewerkt: 31 jan 2005

Deel Deze Pagina