1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ned. vlag per direct van tas verwijderen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door [2k], 31 jan 2005.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

HAHAHAHAHA, Dukes of Hazard vlag verboden op nederlandse scholen :D:D:+

2. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG] dit is m denk ik :{

3. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg al..niet tever afwijken van het topic. google anders ff naar Ku Klux Flag ofzo iets..

Dat is een teken wat je daar hebt..niet de vlag

4. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, terug on-topic:

Ik las dit vanochtend ook in de krant, en we hadden het er op school ook nog over. Echt gruwelijke bullshit dat we niet eens 'trots' mogen zijn op ons eigen land. We zijn verdomme Nederlanders en leven in Nederland (d'oh), en dan gaan allochtonen 'ff stampij maken omdat een Nederlands vlaggetje op iemand z'n tas 'provocerend' is. Ga toch weg... regelrechte bullshit.

In Amerika zie je trouwens niks anders :+ daar is het juist competitie wie de grootste vlag heeft...

5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt foute shit... als je daar mee rondloopt en/of er echt in geloofd ben je van god los...

en dit is al helemaal te gek voor woorden... mensen mogen toch trots op hun eigen land zijn? we leven verdomme in Nederland 1 van de mooiste landen ter wereld, om te verbieden om je nederlandse nationaliteit ten toon te stellen is echt foute boel...

op deze manier maak je mensen namelijk alleen maar nationalistisch(er), tot oop zekere hoogte is er namelijk niets mis met nationalisme, maar iedereen weet waar een te groot nationalisme voor heeft gezorgt in de jaren dertig van de vorige eeuw... need I say more?

ik zal het maar even nog meer verduidelijken: als we met zijn allen nog meer het wij/zij gevoel krijgen tesamen met een verhoogt nationalisme zal het uitdraaien op een (burger)oorlog...

we gaan met zen allen de verkeerde kant op jongens, ik kan mezelf niet tegenhouden ook steeds meer het gevoel te krijgen dat alle islamieten (ja ik zeg het gewoon want we hoeven er geen doekjes om te binden, hier hebben we het over) onze westerse maatschappij tegenwerken...

6. Victor

Victor Guest

Wat is dit voor gigantische onzin!! Het is zijn keuze om een Nederlandse vlag te lopen. We wonen hier in Nederland zelf gvd. Als het een hakenkruis is: oke. Dat kan erg schokkend en pijnlijk zijn voor sommige mensen maar dit vind ik echt de grootste bullshit ooit. Hier is echt helemaal niks rasistisch aan ofzo. Het is zijn keuze en daar moeten ze zich niet mee bemoeien. Ik vind dat dit land zo erg erop achteruit gaat. Ik ga maar eens kijken of ze op mijn school dat ook verboden om een Nederlandse vlag op mijn tas te hebben.

7. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Weet nog van vroeger van houseparty`s met gasten met NL vlaggetjes, brutels, witte veters in de kisten, opgerolde broekspijpen en extreem rechtse handelingen

vanaf toen is het begonnen!!

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ook maar een bijpassende ava genomen. Zie dat the guardian hem ook heeft.
    Je mag niemand het recht ontnemen om niet te mogen uiten dat hij van zijn land houdt.
    Er zijn vele dingen die beter kunnen in NL, maar om de vlag te verbieden, nee!

9. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Dit gaat echt werkelijk nergens over :confused:

Als ik die jonge was zal ik die vlag mooi laten zitten, en alle boeken bekaften met de Nederlanse vlag.
    Als dit nog niet kan dan zijn we ver heen.....

10. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    de nederlandse vlag slaat nu al aan :cool:.

Er gaan nu al een paar mensen een nederlandse vlag op hun tas naaien.. ik geef ze groot gelijk

11. Victor

Victor Guest

Iedereen moet een avater nemen van de Nederlandse vlag!!:)

12. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Absurd! Waarschijnlijk hebben ze geen idee hoe Amerika eruitziet, want dát zijn me nog eens een stelletje nationalisten!! Overal waar je gaat, Amerikaanse vlag! Amerika boven alles! Enzovoorts....en dan zie je wat hier net is gebeurd, dan denk ik van is dat misschien een
    a. verdraaid bericht
    b. zeer vreemde(en misschien niet correct sociale) directeur
    c. buitenlandse school/allochtone directeur?

13. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dit slaat gewoon fucking nergens op.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    *print avatar uit, en plakt em op elke tas die in huis ligt :+

15. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is trouwens op mijn school!

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hij moet het wel weten!;) :

17. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin is dit zeg. Heel kleinzielig van de schoolleiding! Een vlag wekt mijns inziens geen haatneigingen op en is dat wel het geval, dan ligt het aan de persoon die deze haatneigingen hierdoor krijgt.

*Stapt ook over op de Nederlandse vlag avatar.*

18. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in onze plaatselijke krant het zelfde gelezen, en daar stond in dat het over het Cals College IJsselstein ging. Ik neem aan (met de nadruk op: neem aan) dat het dus hetzelfde moet zijn. Zelf zit ik niet meer op de IJsselstein vestiging maar tegenwoordig op de Nieuwegein vesteging. Ik ken dus die hele gozer niet! Ik zal ff verdere onderzoek doen of het echt om Cals College IJsselstein gaat.

19. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Had deze nog liggen vant EK :+

20. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Oeee, die is nóg vetter *) die jat ik 'ff, vrind.

Deel Deze Pagina