1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ned. vlag per direct van tas verwijderen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door [2k], 31 jan 2005.

1. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    foute url, deze is naar nieuwegein, voor t mailformulier van ijsselstein ga je naar klik!

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mail moet naar IJsselstein verstuurd worden toch?
    'ijsselstein@cals.nl'

Heb ook een mail gestuurd.

3. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    *) wel beleefd blijven hè

4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan best gelijk hebben! mijn fout!

5. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Venom: Mooie vlag! Kheb 'm ff van je gejat.

6. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    is dit de snelst groeiende thread van xbw ofzo? in no-time n heleboel bladzijden..

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Uiteraard.

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Zo'n vlaggetje is evenzo provocerend als bepaalde kleren, meestal zijn degenen die een vlaggetje moeten verwijderen of geweigerd worden zich terdege bewust van het signaal dat ze afgeven. Heel raar, veel neonazi's gebruiken dergelijke valggetjes en dan vinden ze het gek dat ze weggehaald moetenw orden. Het is niet het symbool, maar de boodschap er achter die steekt. Want wees nou eens eerlijk welke goed opgevoede nederlanders heeft nu zo'n dom vlaggetje op zijn tas?

9. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    als ze net zo zijn als in Nieuwegein wordt er morgen of overmorgen n brief over dit incident gestuurd naar alle leerlingen..

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Walrus lees dan ff goed. Die gast vind het leger gewoon heel tof. Niets met racisme te maken dus.

Dank u :)

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    agreed.want hoeveel is er duidelijk over het gedrag van de jongen ? etc.

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zo een vlaggetje hoeft helemaal niet stom te zijn. Dus iedereen die een NL sticker op zijn auto heeft zou dan ook stom zijn?
    Die vader weet kent zijn zoon heus wel en weet ook wel wat voor bedoelingen hij met die vlag heeft. En dan nog, we leven in NL, wat is er dan mis met een Nederlandse vlag. Het is geen anti-zwart symbool oid, gewoon een vlag van een land, een multicultureel land. En daar is niets mis mee.

13. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    anders nemen ze gewoon schooluniformen en verplichte tassen..
    dan hebben ze dit probleem niet 8)

14. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Welke school is dat?!

Degene die dat op zijn geweten heeft moeten ze van school aftrappen. Je woont in NL, dan is de vlag een nationaal symbool. Tijd om een NL vlag op mijn tas te doen!

15. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Ja het is wel vreemd natuurlijk.
    maar om er zo'n groot probleem van te maken vind ik weer wat overbodig.

En wtf die site die hier werd gepost die site verkoopt hakekruis vlaggen!!! laten ze die maar ff opdoeken en in de darmkanaal stoppen!

16. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland tikt tegenwoordig niet meer... ik kijk er steeds meer naar uit om met mijn vriendin te gaan emigreren waar je kan doen wat je wilt. Er zijn zoveel dingen in Nederland die niet kloppen...

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.
    Als er een belangrijk iemand sterft ( bijvoorbeeld iemand van het Koningshuis) dan hangt men direct de vlag op, maar een beetje trots zijn op je land mag schijnbaar niet op school geuit worden.
    Denk hierbij wel dat de het uit de Telegraaf komt. With all due respect, maar de Telegraaf staat niet altijd garant voor waarheden.
    Feit blijft dat het zeer ernstig is.

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Pas maar op met al die vlaggetjes avatars. Straks komt er nog iemand langs die XBW spontaan tipt bij Meldpunt Discriminatie omdat we een iets te nationalistische site zouden zijn :+

Maar goed, het nieuwsbericht laat maar weer eens zien hoe belachelijk het er tegenwoordig wel niet aan toe kan gaan in Nederland wat betreft dit soort dingen.

Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  19. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, ben ik het mee eens. Later lekker emigreren naar een 'veilig' land. Ik krijg gewoon rillingen als ik me voorstel hoe de maatschappij er over 30 jaar uitziet :eek:

20. WhiteKnight

WhiteKnight Eleanor

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit !"$%_&%_$ snotverdomme voor f*cking onzin. Je mag toch gewoon als je dat leuk vindt de nederlandse vlag dragen(klein). Ik begin me echt steeds meer te verbazen waar we met z´n allen naartoe gaan in dit land. Ik bedoel als zoiets al verboden wordt wat mag je dan nog over 5 jaar. Ik vind ut gewoon echt schandalig.

Deel Deze Pagina