1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ned. vlag per direct van tas verwijderen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door [2k], 31 jan 2005.

1. Nossy

Nossy bitch!grab that AK!

Leuk Bevonden:
    0
    Zie weinig reden om een NL vlag op mn tas te spelden,

Nederland is naar mijn mening al te verneukt om nog trots op te zijn. Je zal mij dan ook niet met een NL vlag op mn tas zien of wat dan ook.

90% van elke aap die een NL vlag op z'n (Lonsdale) pet of tas speld wil met de stoere anti-buitenlander mode meedoen.

En ze zeggen wel dat die gozer van het leger houdt, waarschijnlijk om slappe smoes om z'n echte reden (waarschijnlijk dus de stoere nationalist* uithangen) te verbergen...

*Als ie wel weet wat een nationalist uberhaupt is...

Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  2. UTADDICT

UTADDICT unreal b00n

Leuk Bevonden:
    0
    @ Nossy , wat boeit het dat jij dat niet doet, gaat erom dat deze jonegn het wil doen en het om een domme reden wordt verboden.

en hier kan je niet zomaar vanuit gaan, misschien wilde hij echt gewoon om een andere normale reden een vlag op zijn tas spelden, dat mensen dit al zien als overdreven natiolistisch gedrag slaat natuurlijk nergens op. FF blijven nadenken met zun allen in dit lang graag.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, als je vaak in legerkleding rondloopt en een legertas hebt, dan lijkt mij dat je wel van het leger houdt en niet per se racist bent.

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    dit weet je helemaal niet. Maar ik vind dat je zoiets best op je tas mag hebben. Wat boeit dat nou. Kijk als het op de mouw van z'n bomberjack had gezeten, dan was het anders geweest. 8)

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    die site zelf is trouwens wel opgebouwd uit de driekleur :confused: . Is dat niet aanstootgevend? hoort het niet neutraal wit __ow nee, komt de KKK weer kijken, nah, blauw dan te zijn?

Ik geloof dat ik een nieuwe ava heb gevonden (selbstverstandlich komt het Elite TAR logo weer terug na de grootste hype ;) )

6. Nossy

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie idd echt van het leger enz. houdt, lijkt het mij niet dat die directeur zonder met hem te praten (vertellen waarom enz.) hem dwingt die vlag van z'n tas te halen.

Mijn punt is dat de overgrote meerderheid zo'n vlag ergens op speld om noujuist reacties uit te lokken en geen duidelijke reden heeft waarom...

7. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    En sommige mensen hebben nog wel een beetje respect voor Nederland en willen dat tonen, iets wat jij niet doet!!

8. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Het is gewoon te belachelijk voor woorden, als ik godverdomme in m'n eige land met een NL vlag op m'n jas wil lopen (bomber, regenjas, lederen jas, whatever) dan doe ik dat toch zeker gewoon. Ten 1e heeft niemand iets te maken met wat voor kleding mensen dragen en Ten 2e is het gewoon zielig dat hier zeik om gemaakt word. Ik bedoel, kijk naar het EK toen "Galatasaray" meedeed, ik weet niet hoeveel huizen die fucking turkse vlag hadden uithangen, en dat in NEDERLAND. Daar maakt ook niemand een probleem van, maar een NEDERLANDSE knul met een NL vlaggetje op z'n tas in NEDERLAND is te extreem voor woorden.

Het moet maar eens langzaam afgelopen zijn met die zeik, NL laat zich godverdomme intimideren door die gasten en ze komen er nog gewoon mee weg ook. Vreselijk dit...

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit slaat weer helemaal nergens op :confused:. Ik zou meteen die directie voor het gerecht slepen voor discriminatie. In eigen land niet eens een vlaggetje mogen dragen.

*Hmm... als het nu ging om een vrouwtje met een hoofddoek in de kleuren van de Nederlandse vlag?* :D

10. Nossy

Leuk Bevonden:
    0
    Wel trots zijn op Nederland, en dan zeiken over de kutregering, de reden dat hier ophef over is is dat onze fijne regering buitenlanders met bosjes binnen laat komen, en dan de regels aan willen passen als het al te laat is _0/

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Openingspost lezen voortaan. Die jongen liep gewoon rond met een legertas waar al standaard zo'n Nederlands vlaggetje op zit. Vervolgens kwamen er blijkbaar klachten van bepaalde mensen die dit zien als provocerend gedrag van die jongen. De directeur wilde hier blijkbaar verder geen gedoe over en dwong de jongen dus het vlaggetje te verwijderen. Iets wat gewoon belachelijk is in mijn ogen.

12. Nossy

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de openingspost gelezen, en die directeur heeft wel gewoon het recht om te doen wat hij deed.

Neemt niet weg dat het onzin is wat hij doet, maar je kan hem niks maken.

En al die NL vlaggetjes opeens hier, wat wil je daar nou mee bereiken?
    Lekker met de hype meedoen, ff allemaal laten zien dat we het er niet mee eens zijn :confused:

13. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Die NL vlaggetjes roelen de pan uit _O_

14. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    Waar mensen (blijkbaar) niet over nadenken is dat het in de Krant staat OMDAT.. dus ga niet beginnen over hoe Nederland er over 5 jaar uitziet, het is alleen die school waar dat blijkbaar gebeurt..

Anyway, waarom met een vlaggetje van die klote land rondlopen, ik ben het totaal niet eens met vele regels en wetgevingen en vergunningen en etc etc Nederland SUCKS totaal geen land om trots op te zijn

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    :+ _0/

/Edit: Sorry, rare bui vandaag :9 . Maar ik doe dit gewoon vandaag als ava, omdat ik hiermee wil laten zien dat ik het belachelijk vind. Niets meer en niets minder. Verder denk ik niet dat ik er iets mee zal bereiken hoor. ;)

16. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    "Waarom met een vlaggetje van die klote land rondlopen" <-- Perfect nederlandse zin, nu weten we wel weer waar me mee te maken hebben... _0/

17. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Waarom flippen mensen hier zo om?

18. Nossy

Leuk Bevonden:
    0
    zal best, heb je ook een mening, of volg je de hype O-) _0/

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    had em net ge-edit. :)

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    De vlaggetjes nemen we (ik in ieder geval) omdat we het niet eens zijn met de beslissing van de directie.

Deel Deze Pagina