1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ned. vlag per direct van tas verwijderen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door [2k], 31 jan 2005.

1. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Dude, jij moet helenmaal nix zeggen...je zou beter in het buitenland geboren kunnen zijn, als je dat al niet bent. Hoewel het dan vreemd zou zijn dat je Maarten heet.

2. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

tell your point...

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik vidn het bede nkelijk. Mensen die zo'n vlaggetje opplakken doen dat met ene reden. Op nazistische fora zie ik vaka mensne klagen dat ze gene lonsdale mogen dragen en gene vlaggetje op hun borst mogen hebben. Ze snappen niet dat zij juist degenen zijn die het verbod erop creëerden.

Natuurlijk si zo'n vlaggetje op zichzelf onschuldig, maar als de gedachte er achter niet klopt is het fout.

Laten we niet overgaan tot de vraag dat ene nederlands vlaggetje niet mag en ene turks vlaggetje wel, want in beide gevallen krijgt men commentaar en een verbod.

Off Topic: Ik vind het wel grappig dat facisten geweigerd worden in discotheken, omdat ze dan dezelfde behandeling krijgen als die gekleurde makkers.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2005
  4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308

Hier nogmaals het artikel. Helaas lees ik niet de reden waarom hij die vlag droeg. TS kan wel zeggen dat de jongen het leger in wil maar voor hetzelfde geld is hij wel nationalist. Ik wil graag de bron waarin zwart op wit staat dat de jongen verklaart de vlag op zijn tas te dragen omdat hij het leger in wil _0/ Ik ga geen vlag atvaters etc. maken voordat het om echte onzin gaat. Wil graag eerst wat meer info dan dit artikel + TS die dingen roept en misschien wel zelf verzint :)

Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  5. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    @ Maarten=Whatever

Weet je nog die keer dat ik je aansprak op je achterlijke "Wanna"B" neger attitude". Ik bedoel, check je signature...hoe belachelijk, zielig en gewoonweg dom moet je zijn om zoiets debiels in je signature te zetten op een xbox forum. Je staat gewoon voor lul met die onzin, het is echt niet "Flex -heet het zo in jou taal?".

Kortom, je gedraagd je als een buitelander...

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    *staat achter 2k

7. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0

Wat is er mis met nationalist zijn ? er is een enorm verschil tussen racist en nationalist..nationalist zijn is gewoon vaderlandsliefde :confused:

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah en die tasjes dief was ook een brave jongen ? |:- .bij die tasjesdief riep iedereen zonder enige kennis van de achtergrond van das een zware crimineel.en zijn vrienden noemde hem een brave jongen.Zelfde gebuerd hier een beetje aleen met twists hier en daaar.imo zitten geert walrusen ik op de zelfde golflengte

ik voel hier trouwens een niuewe msn hype aankomen.Plaats 3 streepjes als tegen dit besluit bent.

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Effe dimmen gast. Om ff te reageren op jouw post. Jij wordt al helmaal niet tot Nederland gerekend omdat je Limburgs bent, dat is een provincie waar alles zo anders is dan de rest van Nederlands, wij hebben namelijk een ultiem raar accent.

Die gast mag vanmij rustig een vlag op zijn tas dragen geen probleem, maar niet raar doen als andere mensen een vlag van hun land er op doen :9

En van jou Josh weet ik dat je een confederate vlag op je kamer hebt/had en dat vind ik eigenlijk wat racistisch. En kan ik de jou Nederlandse vlag in een ander perspectief zetten.

Maar er is niks mee om een vlag te dragen van je eigen land, behalve als je er hitler groeten bij doet en kreten roept als: Ein volk ein FLAG ein reich. Voor de rest heb ik er geen problemen mee.

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kan geen online artikel vinden van de telegraaf. Daarin staat dat Marokaanse jongeren de druk er op hebben gezet bij de directie en de jongen graag het leger in wilt.

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Een nationalist die na een extreme vorm neigt gaat verder dan alleen vaderlandliefde. Stel dat deze jongen dat heeft, kan ik het zeker goed begrijpen dat er wordt ingegrepen.

12. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Ik dim nix, en zeker niet voor jou, idioot.

Thats me, kom me nu maar oppakken.

13. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik zie hier nergens dat die jonge extreem nationalist is ? Dat heet dan gewoon gissen..er is werkelijk niets wat erop wijst dat hij dat is..hij zegt toch zelf dat hij graag het leger in wil..

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Er is dus wel druk uitgeoefend op de directeur. Maar niets gelezen over het leger. Zoek vrolijk verder :)

Lees net dat zijn vader heeft gezegd dat zijn zoon het leger in wil. En zijn zoon wordt vaker doelwit is van Marokkanen door zijn kleren. Dus weet nou niet of het wel zo'n lief jongetje is. Als Marokkanen zeuren over kleding kan ik me maar 1 kleding merk in denken. Misschien toch wel iets te nationalistisch??

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    zinnige opmerking ? neeh :{ .Conclusie die ik hier maar ff aan verbind.:met jou valt schijnbaar dus niet op een normaal nivo te discusieeren.Rikkel blijft erg netjes in zijn betterming en vraagt dit zelfde aan jou.

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    het spijt me geert maar de gequote post straalt enige subjectiviteit af.

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Maar zolang die gozer zich niet racistisch gedraagd zie ik geen probleem. Als je er trots op bent dat je Nederlander bent dan zie ik geen probleem om zo'n vlag op je tas te doen. Er is niet bekend of hij dat deed dus moet je ook niet ermee komen dat hij dat wel gedaan zou hebben. Ik kan wel begrijpen dat die buitenlanders op zijn school zich beledigd voelen ofzo omdat er zoveel racisme is maar ze beginnen alles verkeerd op te vatten. Ze moeten zich niet zo aanstellen, als ze dat willen mogen ze toch ook een vlag van hun favoriete land erop doen.

EDIT: Het klopt dat hij het leger in wil, dat heeft zijn vader in een interview gezegt. Zoek maar op www.fok.nl naar het nieuws bericht, daar staat het ook in.

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Jij gedraagt je ook als een buitenlander omdat ckeck vaak in de hip-hop taal wordt gebruikt. En buitenlander moet met een 'N'. Wie gedraagt zich als een buitenlander. Je bent Limburger je bent GEEN Nederlander.

In welke wijk woon je in heerlen *)

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    klopt :9 Quote momenteel alles wat ik lees ;)

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Omdat het gewoon van de zotte is dat op de vlag van je eigen land er tegenwoordig blijkbaar een soort van stigma zit. Zelfs al zou iemand er extreem nationalistische gedachten op na houden en zo'n vlaggetje zou dragen om dit in zijn ogen nog eens verder te verduidelijken, dan nog is het imo onzin om het te verbieden. Als iemand met een gewone Nederlandse vlag wil rondlopen is dat zijn eigen zaak ongeacht de achterliggende gedachte hierbij.

Deel Deze Pagina