1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ned. vlag per direct van tas verwijderen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door [2k], 31 jan 2005.

1. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    LoL, niet alles klopt :9

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zeker niet, maar de startpost is ook zeker niet 100% (lang niet zelfs) waterdicht, en toch loopt nu half xbw al met een nederlandse vlag avater ;)

3. Nossy

Nossy bitch!grab that AK!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus idd mijn punt, iedereen met een NL vlaggetje op z'n jas/tas/whatever begint ineens te janken als je over de reden van z'n vlaggetje begint. Iedereen kan zich wel verschuilen achter 1 of andere smoes, maar wijs mij iemand aan die een NL vlag ergens op speld omdat ie écht van Nederland houdt en er géén racistische bedoelingen mee heeft.

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Straks worden er nog school uniformen en school assecoires ingesteld waar je niks aan kan veranderen. Je kan zo'n jongen toch niet dwingen om zijn vlaggetje eraf te halen, als ie racistisch doet vraag hem dan daarmee te stoppen maar waarom zn vlaggetje eraf. Als die jongen bovengenoemde gedachten heeft dan houd hij die toch wel. Het lijkt me dus sterk dat hij racistisch is omdat hij anders daarop wel werd aangesproken.

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ..tjsa, Telegraaf is nog al happig op allochtonen, gekleurden en buitenlanders, weet ook niet of ik dit zo serieus moet nemen... Kan zomaar dat wat Marokkanen er druk op uitoefenen, maar de Telegraaf rukt dat alles zo uit zijn verband...heeft de enige fundamentalistische alloxchtoon van die hele school geklaagd over het vlaggetje (ipv gewoon vechten/neersteken ofzo) wordt de hele allochtone gemeenschap weer afgeschilderd als Nederlandhaters....
    Politics, how tiresome...

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Weer es wat anders dan 'houdt xbw groen' (allemaal groentes als avatar)

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand weet hoe hij die site van die school plat moet leggen, please doe dat dan:D
    je zou de nederlanders er een groot plezier mee doen...

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is er nou mis met Limburg? Wat is hier dan anders dan heel Nederland? Heeft Limburg dan geen raar accent:confused:?

Say what? Wie moet hier ff dimmen. Iedereen die in NL woont is een Nederlander.

Sorry voor off-topic, maar dit moest ik ff kwijt.

Edit\\ *Komt erachter dat rikkel uit Heerlen komt*|:-

Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  9. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, doe eens ff normaal zeg! Je staat heus niet voor lul als je je aangetrokken voelt tot de gewoonten van sommige donkere (en steeds vaker blanke) mensen. Denk hierbij dus aan HipHop, want daar gaat de signature om.

Daarnaast is flex een zeer modern en vaak gebruikt woord onder jeugdigen.
    Uiteraard is het mogelijk dat ze dit woord in het uiterste zuiden van Nederland niet kennen, maar in de rest van dit land is dit gewoon een bekend woord.

Zo, nu zullen we even over jouw taalgebruik beginnen.
    Ten eerste is het jouW taal, met een W.
    Ten tweede is het: buitenlander ipv buitelander :confused:
    Ten derde is het gedraagt ipv gedraagd.

Dus ik denk eerlijk gezegd dat JIJ beter op je taal kan gaan letten dan onze hypermoderne flexe gozer hier, over wie wij het hebben.

10. Nossy

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan een directeur dus wél (iig hier)...

11. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn avatar ownt die van jullie :9

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen wiens beide ouders nederlands zijn is nederlander, de rest is buitenlander, toch?
    einde discussie...

13. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Hmmm, iemand met een dubbele nationaliteit is in mijn ogen geen nederlander. Hoewel dat jammer genoeg wel zo is. En dan is d'r nog altijd die shitload aan illegaal volk wat hier rondhangt. Dus niet iedereen die in NL woont is daadwerkelijk een nederlander.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zullen we de ruzie maar stoppen?!
    Er staat nog niet zwart op wit wat de reden van die jongen zelf was.

15. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ook al is zn reden racistisch, een nederlandse vlag hoort altijd gedragen te mogen worden!

16. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Damn right, zo is het maar net.

17. Nossy

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook zeggen van een hakenkruis, wat origineel een boeddhistisch (volgens mij,kan ook een ander geloof zijn) teken is.

Maar 99% v/d mensen die een hakenkruis hebben bedoeld er iets facistisch mee, zo ook met 90% van iedereen die een NL vlag op zn jas/tas heeft.

18. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

_O_ Ben ik dan ff blij dak nie 100% hollander ben _O_ Mensen zoals jij zuigen dude!! *)
    Praat gewoon beetje rustig tegen andere mensen en ze doen chill terug

In mijn taal zeggen ze dan.

Suck My D*ck ( hoe ik overigens nie praat )

@ mensen die me verdedigden thanks _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2005
  19. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    BlaBlaBlaBlaBlaBla....ik lach je uit man, achterlijke wannabe. Het grootste gedeelte van de nederlandse bevolking is zoals mij, alleen durven de meeste hun bek niet open te trekken. We zullen zien wat er gebeurd, ik hoop wel voor je dat ik niet tegenkom. "poesjes ruiken" zal dan erg moeilijk voor je worden.

Dit is trouwens m'n laatste post hiero, have fun.

20. Nossy

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ook lekker veel met t onderwerp te maken _O_

En een groot gedeelte zoals jou? Je bedoeld de nep-racisten zonder duidelijke reden ?

_0/

Deel Deze Pagina