1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ned. vlag per direct van tas verwijderen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door [2k], 31 jan 2005.

1. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    @ [2k] _O_Thanks voor de thread_O_

2. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maarten je kent dat liedje van lloyd banks vast wel dat als je zo gangster bent waarom kom je er dan openlijk voor uit?
    En dat poesjes ruiken is gejat van een G-unit nummer i smell pussy
    Je tekst klinkt voor de rest ook nergens naar. (maar ik luister dan ook alleen maar amerikaanse hip-hop en geen nederlandse)

Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  3. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik hoop wel voor je dat ik niet tegenkom _O_ _O_ _O_ hahahahahahhaah wie lacht wie uit? hahahahahaha

leer Abn dude *)

En is dat een dreigement? zo ja jij hebt Praatje Praatje maar geen Daadje.
    En please ga je school afmaken:) zodat je de nederlandse spelling een beetje beheersd. en mij uitmaken voor wannaB 8)

jij mag da vinden I don't care

@Angelus.

Luister het liedje i smell pussy zelf en je zult horen dat het er niet in voor kom *)

Achja mensen die een beetje creatief blijken te zijn worden gehaat...

En als jij mensen die van hip hop houden en gangster noemt, moet jij het begrip "gangster" nog maar eens goed bestuderen.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2005
  4. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Jam-mer. We discussieren hier óver racisme e.d... we gaan elkaar niet zwartmaken. Doe 'ff niet zo kinderachtig, gooi zand erover en ga weer ontopic over het onderwerp.

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Pig Josh en Maarten: Stuur elkaar maar leuke PM's.

Het hakenkruis komt oorspronkelijk uit India. Daar betekend het zelfs iets als "Vrede".

6. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Het komt om half 8 op het nieuws bij rtl 4.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een onzin zeg. Je mag toch wel een beetje trots zijn op ons land. Sinds wanneer is onze driekleur een symbool van haat? Moet je dan ook mensen fouilleren in de stadions of ze niet een vlag bij zich hebben. Moet je mensen oppakken die bij koninginnedag de vlag hangen. Moet je mensen boetes geven als ze uit blijdschap hun vlag laten zien als we gewonnen hebben?
    Wat een onzin.

Dus Nederlander, Turken, Marokkanen, Surinamers, Antillianen etc... etc... Laat gewoon je vlag zien als je trots bent...

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Citaat:
    Origineel gepost door NL Eagle
    ook al is zn reden racistisch, een nederlandse vlag hoort altijd gedragen te mogen worden!

Damn right, zo is het maar net.

Domme gast mensen als jou kunnen van mij op de brandstapel. Waarom heb jij de pik op buitenlanders. Ik ben er namelijk een ;0 . Haat jij mij nu ook een mede stadgenoot.
    Welkew wijk woon je nou. Kunnen we iets afspreken ofsow, er is namelijk een arcade hal net gebouwd erg cool.

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    oei daar hebben we onze extreem rechtste "de alochtonen zijn fout" mannetje weer.en ik moet jou mening serieus nemen ?.Wat me toch opvalt is dat iedereen hier direct van de onschuld van deze jongen afgaat omdat papa het zei.Dit was in het geval met de tasjes dief toch wel anders kortom objectiviteit is ver te zoeken.

@pig josh.Trek ff gouw die uitzijn verband gerukte mond dicht.je loopt dit topic onzinnig op te focken.Je gedraagt je als een klein king.Discusieer normaal of pak je spulletjes en #@Q$%!! uit deze draad.

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Discussieren mag absoluut, maar niet op zo'n laag niveau, als het weer een moddergooi festijn word, gaat deze thread op slot.

11. Nossy

Nossy bitch!grab that AK!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je mening kracht bij moet zetten d.m.v. een lullig tekentje ben je zowieso al triest bezig naar mijn mening.

12. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we maar wachten op het journaal dat om half acht komt... dan krijgen we misschien het echte verhaal te horen.....

13. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    en daarom moet het maar niet meer gedragen worden, als mensen zich bedreigd voelen door een vlag van het land die hun een baan en een kans op een leven geeft dan zijn ze gewoon overgevoelig voor het onderwerp en zien ze in alles iets racistisch.
    straks moeten we onszelf nog zwart gaan schminken omdat bepaalde groepen onze blanke kleur als racistisch tegenover donkeren ervaart...

14. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Lol mensen die op zijn avatar een sterrenstatus van 4,5 aan zichzelf geeft... dat is pas zielig dude 8) naar mijn mening

15. Nossy

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij keer op keer word bedreigt door mensen met een turkse vlag op hun jas, ga jij je lekker voelen als je de volgende keer weer zon gozer tegenkomt ?

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    NL reageer is niet zo in het los ledige kom op.Het enige wat dit doet is de mensen in dit topic compleet opnaaien.Ook voor jou geld normaal discusieeren of spulletjes pakken en wegwezen.Noem me nep mod of what ever.Maar ik voer graag een discussie.en ik erger me dood aan het feit dat ie gesloten zou worden door dit soort domme opmerkingen

17. Nossy

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen het maar niet over jou avatar hebben _O_

En wat heeft een avatar te maken met een mening ?

18. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Ik ga op me knieen. Praat over me avatar please!! :cool:
    Niet bluffen met je We zullen maar niet over jou avatar hebben.
    Praatje Praatje Daadje, Doen of niks zeggen
    oftewel je praat loos

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2005
  19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dan nog is het onzin om het dragen de Nederlandse vlag te gaan lopen verbieden. Het gaat namelijk om de gedachtengoed die een bepaalde vlag of teken uitdraagt. Het neonazistische hakenkruis (die dus niet hetzelfde is als die andere hakenkruis tekens waar jij het over had) is daarom dan ook niet te vergelijken met een gewoon normaal Nederlands vlaggetje. De vlag zelf is het probleem niet en het is gewoon van de gekke dat deze tegenwoordig zelf als provocerend wordt gezien door bepaalde mensen.

20. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    en wiens probleem is dat, wie voelt zich opgenaait en wie heeft het probleem dat hij zich hierdoor opgenaaid voelt...

Deel Deze Pagina