Moeten de Nederlandse vlaggen nu ook van onze legervoer en vliegtuigen worden gehaald ? Mag dadelijk niet meer op mijn paspoort staan dat ik uit Nederland kom ? Waar houdt het op. Ze zijn toch ook Nederlanders ? Nou nee niet echt. Ze zijn alleen Nederlanders als het hun uitkomt. De regering moet eens wat harder optreden.
Komtom het gaat dus nergens over maar dat zal iedereen wel eens met me zijn. Probleem is dat 'allochtonen' zich er wel druk om maken. En Nederland is dan weer zo sociaal om het daarom te verbieden. Tja moeten ze ook niet raar op kijken als er mensen 'zomaar' op straat vermord worden. Wij mogen niks over hun cultuur zeggen in ons 'eigen' land maar anders om geldt die regel niet ?
Nee helemaal niet! Ik vind het juist goed dat ze hun eigen cultuur in stand houden. Waarom zouden ze dat niet mogen ? Dit is ook hun land ? Zou jij je dan ook niet als Nederlander mogen gedragen als je in een ander land bent ? Het gaat er juist om dat ze als ze in Nederland zijn dezelfde 'normen en waarden' moeten hanteren!
Laatst bewerkt: 31 jan 2005