1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ned. vlag per direct van tas verwijderen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door [2k], 31 jan 2005.

1. Nossy

Nossy bitch!grab that AK!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een NL vlag op een bomberjack gespeld zie weet ik genoeg.

@maarten=xbox : kan je ook een normale discussie voeren, of moet je maar gaan janken als je niks hebt te zeggen ?

2. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    *Fluistert: Nep mod ;)

Nee, ik ben het met je eens. Waarom blijven jullie elkaar constant persoonlijk onderflamen? Discussier op een fatsoenlijke manier met elkaar, over het onderwerp nota bene...

Ik zelf blijf bij het standpunt dat een Ned. vlag altijd moet kunnen, en géen teken van agressie, racisme of wat dan ook uitstraalt. Vind het zo'n lulkoek dat ze beweren dat het provocerend was.

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    2 kijven 2 schuld.Waarom opnaaien heeft het zin neeh nokken dan.Verder is het niet verwondelijk dat mensen zich aangevallen voelen.je bent op zijn zachtst gezegt niet erg subtiel in je mening/uitspraken

edit lt mezz ik voel me vereerd :+

4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik erger me er aan dat we steeds verder in de eisen van allochtonen meegaan, de allochtoon wil een moskee, die krijgt hij, een allochtoon wil een islamtische basisschool, dan krijgt hij die, een allochtoon ergert zich aan een nederlandse vlag, dan halen we die voor hem weg.
    ik heb geen hekel aan allochtonen, maar ze zullen zich voor 100 procent aan moeten passen en anders enkeltje land van herkomst.

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    en je bent niet tegen de islam maar tegen de uitwasssen van de islam. |:- .Verder is alles wat jij nu opnoemt op vrijwel elk geloof te projecteren.Kortom het is kortzichtig

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moeten de Nederlandse vlaggen nu ook van onze legervoer en vliegtuigen worden gehaald ? Mag dadelijk niet meer op mijn paspoort staan dat ik uit Nederland kom ? Waar houdt het op. Ze zijn toch ook Nederlanders ? Nou nee niet echt. Ze zijn alleen Nederlanders als het hun uitkomt. De regering moet eens wat harder optreden.

Komtom het gaat dus nergens over maar dat zal iedereen wel eens met me zijn. Probleem is dat 'allochtonen' zich er wel druk om maken. En Nederland is dan weer zo sociaal om het daarom te verbieden. Tja moeten ze ook niet raar op kijken als er mensen 'zomaar' op straat vermord worden. Wij mogen niks over hun cultuur zeggen in ons 'eigen' land maar anders om geldt die regel niet ?

Nee helemaal niet! Ik vind het juist goed dat ze hun eigen cultuur in stand houden. Waarom zouden ze dat niet mogen ? Dit is ook hun land ? Zou jij je dan ook niet als Nederlander mogen gedragen als je in een ander land bent ? Het gaat er juist om dat ze als ze in Nederland zijn dezelfde 'normen en waarden' moeten hanteren!

Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  7. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi punt GForce :) ben het grotendeels met je eens.

Maar het gaat een beetje te ver, we moeten ons verdomme aanpassen voor de ge-immigreerde allochtonen, over 50 jaar hebben wij niks meer in ons eigen land te zeggen.

Het idee dat ze hun eigen cultuur mogen behouden, prima! Maar het idee dat wij hun overdreven tegemoetkomen zonder dat we er ook maar iets voor terugkrijgen (te bedenken: integratie qua taal) dat gaat mij toch weer te ver.

Maar zoals GForce het zeer netjes zei: Ze zijn alleen Nederlanders als het hun uitkomt.

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ben het zeker eens met het laaste stukje van gforce

9. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, ook het christelijk geloof want dat kennen we hier in nederland al zo'n duizend jaar.
    de islam is een totaal ander geloof dan bijv. het hindoeisme, die gedragen zich niet zo aggressief en verzetten zich niet tegen de maatschappij.
    als we blijven toegeven zal over zo'n 100 jaar nederland een vrijwel islamitisch land zijn(en daar helpen de ouders die graag 10 kinderen willen graag een handje aan mee)

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    LOL wat weeet jij eigenlijk van geloven.Het hindoeisme en islam clashen ook regelmatig metmekaar hoor

11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    idd, het hindoeisme En (weer) de islam.
    ik vraag me eigenlijk af of er ooit een conflict in de wereld is geweest waar de islam niet bij betrokken is geweest...

12. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, beetje poep wat je nu praat ;) echt een grote foutieve uitspraak.

Neem bijvoorbeeld het conflict in Ierland, tussen de Rooms-Katholieken en Protestanten.

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Tja moeten ze ook niet raar op kijken als er mensen 'zomaar' op straat vermord worden. Wij mogen niks over hun cultuur zeggen in ons 'eigen' land maar anders om geldt die regel niet ?

Ik vind dit stukje een beetje generaliserend, je kan het ook anders om stellen, ik ben het wel met je laatste stukje heel erg eens.
    Maar ik vind het gedoe met ONS land wel facineerdend, want wat maakt Nederland juist iemands land. Ik ben Marokkaans en beschouw Nederland als mijn land, maar Marokko is ook mijn land alhoewel ik er niet erg mee ben betrokken, ik ga er elk jaar naartoe maar ik mis toch iets aan Marokko. Als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor Nederland kiezen. Maar de Islamitische cultuur is niet land gebonden, geloof is iets wat mensen geloven en niet waar je mee bent geboren want je kan altijd nog bekeren.

14. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    De Nazi's waren ook Moslims, geloof ik ja. _0/

@ Rikkel Je hebt geloof ik de Quote knopje nog niet ontdekt. Moet je effe klikken en kijken wat er gebeurt ;)

15. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ook nog zinnige tegenargumenten ipv ''beetje poep wat je nu praat'' en of ik van geloven weet...

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    neem alle conflicten en neem dan alle conflicten waar moslims bij betrokken waren, die laatste zijn er opvallend veel, niet?

17. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Damn nu ik et zo bekijk..... Je hebt helemaal gelijk man :+

Maar effe serieus. Ik doe niet meer mee aan dit soort discussies, want dat zou betekenen dat ik voor de zoveelste keer in herhaling val en daar heb ik geen zin in. Ik wil wel zeggen dat gewapende conflicten niet het gevolg zijn van religieuze overtuigingen, maar van politieke patstellingen.

18. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Hakenkruis is het griekse zonnenteken ( geleerd bij gs :eek: )

19. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    dit slaat nergens op, net zoals die londsdale en karl kani zooi allemaal. Je draagt gewoon wat je wil en dat gestigmatiseer van alles daar word ik ook kotsmisselijk van. Iedereen is zo snel op z'n teentjes getrapt de laatste tijd als er iets gebeurd is er altijd weer een slachtoffer of iets dergelijks, de zeik cultuur die best gematigd was in Nederland word nu wel erg ver door getrokken.

20. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Griekenland Hellas O-)

Deel Deze Pagina