1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederhop [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    vind hem niet zo dope ;)
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem best vet! het is niks bijzonders, maar hij heeft wel weer kwaliteit geleverd!
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    ff een linkje zoeken op djoeka dan :9
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik zeg niet dat het een slecht album is, alleen dig ik U-niq in het nederlands niet zo, in het engels komt die man veel harder. En ja het is allemaal een beetje hetzelfde vind ik. Maar blijft allemaal een mening natuurlijk O-)
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb nu een aantal engelse nummers van hem gehoord, en ik vind z'n accent en stemgeluid gewoon niet zo passen bij het engels.. Kwaliteit van de tekst is niks op af te dingen daar inderdaad.. Maar in het Nederlands luister ik liever naar hem. Al moet ik wel bekennen dat na een luisterbeurt of 10, z'n album alweer stil staat hoor.. Opgezwolle en BangBang doen het nog altijd beter _O_
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Pie en Mash echt gruwelijk! Kubus is echt gegroeid als producer, maar de enige reden waarom ik de cd niet origineel haal is Bangbang, die man moet zich echt even puur bezig houden met muziek, want als rapper is er niks mis mee. Maar in interviews enz is hij echt een mongool, zijn hele filosofie over hiphop volgt hij zelf helemaal niet! hij geeft af op camera's enz, en toch is hij nu regelmatig te zien op MTV en flikt hij een enorme publiciteits stunt op TMF (sowieso, als je zo afgeeft op commercie en dan bij TMF op de bank zit is een mongolen actie, want commercieler krijg je het niet). Dan geeft hij in een ander interview ook af op Pete Philly omdat hij had gezegd dat je als Rapper niet van de straat hoeft te komen, of dat je niet intelectueel kan zijn. Dan vat die mongool van een bangbang het helemaal verkeerd op en zegt ie: dus als je van de straat komt kan je niet intelectueel zijn?... Dat zegt meneer Philly toch niet! en dan maakt hij er ook een opmerking bij, dat hij graag met in de ring wilt staan om met hem te vechten. Die man is gewoon focked door zijn verleden, en hij doet echt te stoer. Daarom vind ik het lastig om te genieten van Pie en Mash. Maar ik wil graag iedereen bedanken voor het lezen van mijn frustraties :thumbs: en ik wil ook xbw bedanken omdat ik nu mijn verhaal kwijt kan...

    met vriendelijke groet...
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik vind het juist wel interessant wat hij allemaal zegt. Wat je zegt over die publiciteitsstunt op TMF, dat was niet om hemzelf te promoten, en dat ie op MTV komt, wil niet zeggen dat hij dan commercieel is.. Een documentaire over hem en zijn stad lijkt me juist ernstig interessant, en past perfect bij MTV.. Wat Philly had gezegd had ik niet gehoord, alleen dat BangBang het erover had bij Lijn5. En wat hij daar zei, was ik het mee eens. Weet echter niet hoe Pete Philly het dus gezegd heeft.
    Hij zal wel kinda fokked zijn door zijn verleden, maargoed, hij maakt wel gruwelijke muziek. Hou me sowieso nooit zo bezig met wat mensen op het commerciele vlak doen. Zolang de muziek mij goed klinkt, luister ik er naar.
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Die stunt bij TMF was zogenaamd een les voor iets anders ja (om te laten zien dat je met slechte publiciteit wel heel veel in de publiciteit komt, of zoiets wazigs). Maar dat is hetzelfde wat Osdopr posse deden, die maakte "chillen in het bubbeldbad" zogenaamd ook alleen om te laten zien hoe makkelijjk je een hitje scoort in Nederland, maar snap niet waarom ze zichzelf dan tot dat niveau verlagen. En dat over die Docu gaat idd nog wel, maar kom op, zo tegen commercie zijn en dan zo vaak bij TMF op de bank zitten. Vind ik gewoon vies. En die man denkt ook echt dat hij voluit zwart is, terwijl hij naar mijn mening niet echt recht van spreke heeft, omdat hij gewoon "getint" is. Niet zo'n groot punt hoor, maar daar erger ik me ook een beetje aan. Muziek is wel okee, maar zoals ik al zei, vind het moeilijk om ervan te genieten als ik weet wat voor een persoon er achter zit...
    8)
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik kan het me wel voorstellen hoor, begrijp je punt ook wel eigenlijk :+
    Maar Pete Philly is een arrogante dwaas, Kanye West is nog erger, Kubus is een hippie, U-Niq een naaier, Willie Wartaal een cokeverslaafde.. Dat neemt niet weg dat ze lekkere muziek maken.. Kan me nooit zo druk maken om wat ze buiten de muziek doen :+
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook de juiste instelling! en bij sommige manne kan ik het ook wel compenseren want Pete philly maakt wel relaxede muziek en is lekker rustig, Kanye is gewoon een groot muzikaal talent, Kubus 1 van nederlandse producers, Wiwa, ja gewoon de droogste droogkloot die er op deze aarde rondloopt. Maar die mensen houden hun mening over het algemeen voor zichzelf en gaan niet haten op een andere menign wat mr Bangbang wel doet (je mag best kritiek hebben op andere, zolang het gegrond is). Maar maakt verder ook niet uit, blijf er ook wel naar luisteren hoor...

    iemand plannen om naar Dvd 13 in de 013 te gaan?

    en @godsgamer:
    ik wou u bedanken voor deze discussie die mij op mijn zeer saaie stagedag de dag doorbrengt \o/
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Edit: al gevonden!

    En wat houd dat dvd13 precies in?
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2008
  12. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    definitie van dopeheid toch?

    iig vrijdag naar Duvelduvel@Doornroosje! siked!
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad! en wou ook Duvelduvel man! maar kreeg niemand mee:mad:
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kut is dat heh? Dan heb ik dus bij weezy ook :mad: .
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie komen naar dvd 13?
    Ik was naar dvd 10 geweest, was echt een dope fissa ;)!
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh het word neit weer zo groot als DvD 10 hoor, dat was ook jubileum feest he. Maar ja, Cartes & Kleine J zijn headliners, kamer van cokehandel komt, en kijk ook uit naar nul elf acht, die komen ook. Word hard feestje weer! Jawat werd eerst als headliner gebeokt, maar die kon kennelijk niet (wat ik echt jammer vond, omdat die man het tamelijk rustig houd nu).
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat verwachte ik ook niet. Ik ga ff kijke of ik dan tijd heb.
    DuvelDuvel wilde ik ook heen, maar ik kan deze vrijdag niet :mad:. Echt balen.
     
  18. Liquid 2k7

    Liquid 2k7 Winnezonderstrijd

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja & Nee

    Aap-O-Theek is subliem
    Puur Kultuur + Rein de Vos had het echt een boost gegeven.

    en is Aap-O-Theek beter als Puur Kultuur?
    ikweet het niet, qua hoesje niet iig :D (heb het Puur Kultuur schilderij aan de muur hangen)

    Aap-O-Theek heeft te zieke shit, maar Puur Kultuur is nog steeds een hoger niveau dan de meeste shizzle nu op de markt.

    DuvelDuvel geeft nog steeds die beats, nog steeds die ernstige lyrics.
    ik weet niet hoe ze het doen, maar toch vind ik dat DuvelDuvel de meeste shit klaart.

    Fun Fact: Dion zie ik wel eens in de shop waar k kom (Pool in roffa)

    Mijn rijtje Duvel:
    1: Sjonge De Jonge (Aap-O-Theek)
    2: Met gevoel ft. Jawat (Aap-O-Theek)
    3: Passievrucht/Bosmuis ft. Opgezwolle (Eigen Wereld)
    4: Stratenmakers (Aap-O-Theek)
    5: Onorthodox (Puur Kultuur)

    dusj: nja eigenlijk is Aap-O-Theek wel hun beste album, maar Puur Kultuur is nog steeds dope (beats o.a. Leven/Kriep Kriep/Roffa/De Bron etc etc zijn echt te dope)

    Als je DuvelDuvel digt, moet je ook echt Audio Elixer gaan zoeken, check 101barz bv)
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    ff checken dan!

    Zijn vorige mixtape was trouwens wel slecht, ey.. Het heette Autobiografie geloof ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina