1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederhop [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Jij zal vast meer rappers van Nederland gehoord hebben maar ik kan Brainpower elk moment van de dag luisteren, welk album ik ook opzet, en nog boeit hij mij....
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vergelijk Brainpower altijd een beetje met Nas.. Een hele dope rapper, veel diepgang in z'n teksten, en qua woordkeus soms echt briljant (mag ook wel als hoogleraar Nederlands..) maar een relatief saaie delivery en niet echt een specifiek geluid ofzo.

    Ze hebben beide wel ontegenzeggelijk veel betekend voor de scene, zowel Nas in de US als Brain in Nederland.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798


    Dope nummer van M Bizz. Mixtape zou ik niet downloaden, alleen dit nummer is dope, de rest is behoorlijk kut.
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was afgelopen zaterdag mee met Kempi, naar Hoorn..

    Kempi was sowieso al slecht (Dan heb je een halfuur met alleen maar van die Westside gangstertjes in de tent, en dan doe je alleen maar je softe nummers,, he?! :{ ) en Bizz deed 2 verses ofzo, met z'n zonnebril op, en echt NUL energie.. Fucking wack :x

    Maar die track is best nice!
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha so true, in het eggie is Mbizz een dikke nerd :+ .

    Edit:

    ff voor de vergelijking

    [​IMG]
    op de foto

    [yt]-ox4nseKbxk[/yt]
    in real-life

    Oh ja, weet iemand al wanneer Blaxtar iets van zich laat horen? Heb vandaag Ozmoses weer geluisterd en die shit is mad geniaal! Wil graag weer eens wat nieuws van Blax horen.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  6. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Ewa koppen dicht over Mbizlle ja!
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, echt verschrikkelijk slecht die Mbizz, snap niet dat jullie naar die inspiratieloze zooi kunnen luisteren.
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom?
     
  9. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Gisteravond naar de Melkweg geweest waar Top Notch weer een concert had geregeld. Kempi, Flinke Namen, Dio en The Opposites met als host Winne en DJ Flexican als de DJ van de avond.
    Ik was eigenlijk ziek, dus spacete hem op aspirine waardoor de ervaring iets minder is dan normaliter, maar het was alsnog een succesvolle avond.

    Kempi vond ik niks voordat ik naar het concert ging en dat is niet veranderd. Toegegeven, hij switch makkelijk van zingen naar rappen wat opzich wel knap is, maar voor de rest is het niks. Eerste wat hij zegt, toen die opkwam was "Paradiso, laat je horen". Handig als je in de Melkweg staat. Daarnaast deed hij 4 of 5 langzame tracks voordat het meer uptempo werd, had hij 2 randoms mee die niet tof waren en viel het pijnlijk stil na elke track met een enkele keer zijn dj in paniek. Hij deed wel Haat & Verraad met Winne en RBDjan, dat was wel tof. Kempi ging te lang door, maar hij wilde al zijn tracks doen ofzo. Daarnaast deed hij zijn shirt uit terwijl die helemaal geen lichaam daarvoor heeft. Toch vond Winne dat "hij erg zijn best gedaan heeft."

    Daarna kwam Dio. Ik ben er nu van overtuigd dat hij homofiel is. Hij springt rond en zijn handen.. ik weet niet. Gewoon beetje raar. Voor de rest vond ik hem erg meevallen. Heel tof zelfs. Aye is cool, Het Is Je Boy was goed gedaan en Baby vond ik helemaal geweldig. Bij Tijdmachine crowdsurfde hij naar de ingang van het pand toe en kwam even later weer via backstage op. Was geinig.

    Was benieuwd naar Flinke Namen, aangezien Superstuntwerk wel een aardig album is. Overall vielen ze wat tegen. Hakemdoordemidden werd geremixed met hardcore wat tof was. Winne kan gabberen. Ze deden Hoeren niet. DJ Flexican vindt zichzelf helemaal geweldig en ging op een gegeven moment ook dansen. Beetje raar. Vond ze ook slecht te verstaan en Next Level Shit kwam niet zo over als ik gehoopt had. Winne deed ook een verse op Krazy.

    Hoogtepunt was verreweg de Opposites. Ze vertelden dat ze al 2 jaar met deze show tourden en dat dit de laatste keer zou worden dat ze deze show zouden geven. Ze deden vrijwel al hun singles + hol van de leeuw + van de top naar de underground. Sjonnie En Anita was hard. Me Nikes was harder. Kom Nie Hier was nóg harder. Geen Klasse, Geen Stijl was teringhard en Dom Lomp en Famous was ultiem. Op een gegeven moment zat Dio op zijn knieen, Willy stond op hem en deed een salto naar achter op het publiek.

    Daarna deed gelukkig Winne nog W.I.N.N.E. en Flexican draaide uit het niets ineens Bumaye zonder dat Typhoon er was.

    Hoewel niet zo tof als de Top Notch avond van een paar maanden geleden, was het zeker niet slecht. Komt vrijwel volledig door The Opposites en Dio. Wel hoofdpijn vandaag.


    Voor de herinnering: http://www.youtube.com/watch?v=bcr0Yy_D_CY (inclusief salto's van Dio en Willy at 3:00). Overigens staat die gast die dit geflmd heeft, recht achter me. Je ziet me amper, maar ik (+ vriendin) ben wel even in beeld voor de kenner. Die mensen links van me gingen irritant los.
     
  10. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    hahaha dio homofiel :cool: :lol: .
    Sinds wanneer moet je trouwens een spierbundel zijn om je shirt uit te doen? Maar goed
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Vet. maar mensen op het balkon -1
     
  12. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Homofiel misschien niet, maar Dio heeft wel enigszins verwijfde maniertjes. Vooral met zijn handen. Niks mis mee, want ik vind hem na dit optreden wel dope, maar het viel mij (en vriendin) wel direct op.

    En nee, je hoeft geen spierbundel te zijn om je shirt uit te doen, maar het paste gewoon niet in het plaatje. Hij kwam met een handdoek op terwijl die het niet echt warm had. Hij trok zijn shirt uit, maar was totaal niet bezweet.. daarnaast is het een klein opdondertje zonder enige body. Willy is klein, maar nog wel enigszins buffed. Big2 is zo lang en dun, dat het wel grappig is en een mooi contrast biedt naast Willy.

    Needless to say: ik vind Kempi gewoon nep. Heel gangster doen en dan ineens zeggen dat Adonis jarig is en lang zal ze leve inzetten. Kempi: Hieperdepieperdepiep (ja echt), publiek: hoera!

    Om over Adonis' (of waar de apostrof ook staat) nog maar niet te beginnen. Hoe kan je jezelf zo noemen als je te dik bent en zo dom uit je ogen kijkt? Sowieso vind ik hem triest, maar dat terzijde.

    Kwestie van smaak. Ik moet er persoonlijk niet aan denken tussen die springende pubers te staan. Ik vind de shows wel geinig, maar geniet er liever wel enigszins op mijn gemak van. Nu heeft Paradiso wel een beter balkon dan de Melkweg.
     
  13. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Classic

    [yt]cFzi-vwm58M[/yt]
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich wel een co-sign. Maar dat ligt er ook aan waar ik heen ga. Als ik naar The Opposites ga, van z'n leven niet dat ik op het balkon ga staan.. Maar bij Pete Philly en Perq zou ik dat sneller doen doordat het veel rustiger is..

    Zijn er nog mensen die naar DVD gaan? Ik ga eindelijk een keer, heb het al te vaak aan me voorbij laten gaan.. Sowieso dope line-up, en er gaat een bus vanuit Hoorn, georganiseerd door DeFact en Engel, die beiden ook moeten optreden _O_ Gaat echt keihard worden, ik zie ons nu al met die 50 man uit Hoorn vooraan staan bij hun optredens, even strikken die veters, en de tent afbreken _O_
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Goede line-up alleen ik mis iets... =(

    Wel dope dat Fresku en Skenkie erbij zijn, die heb ik nog nooit zien optreden.

    Edit:

    WTF Keizer 8)
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je FB bedoelt? Dat vind ik ook wel jammer, maarja, ik vind het wel dope voor Jiggy (en Winne) dat ze de grootste namen zijn op DVD..
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook van de partij! 8)
    Ben benieuwd naar Kleine Jay en Cartes, aangezien bij Boogiedown Breda 2 hele harde nieuwe tracks deden, die wil ik weer horen! :D
    Ja word gewoon echt weer classic.

    2 dagen daarvoor naar FB in doornroosje ;)
     
  18. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    K ben sinds gisteren weer helemaal hooked aan Opgezwolle en fakkeblrikage.. gruwelijke tracks die sticks altijd weer brengt.
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    haha ja keizer en leo komen waarschijnlijk 10 min snel spitten en dan mogen ze weer weg :+
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    WTF!1! Kempi en Fresku in een clip?! :)



    drop ik deze dan ook maar ff

     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina