1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederhop [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik was er ook, typhoon vond ik erg goed. Maar we gingen pas echt los toen sticks eraan kwam. Dat kan trouwens ook aan het bier liggen 8) .
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Sticks zei in de metro geloof ik dat hij zij eigen album het beste nederhop album van het jaar vond

    lol
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    DuvelDuvel - Puur Kultuur
    Typhoon - Tussen Licht & Lucht
    The Opposites - Begin 20
    Salah Edin - Nederlands Grootste Nachtmerrie.

    DuvelDuvel is minder dan Fakkelteit, Typhoon is de enige die beter is qua lyricaliteit. Echter, en die discussie is hier al ff bezig, ik luister liever naar Sticks dan Typhoon. Hoe goed die ook is, de flow en delivery van Sticks luisterd zo lekker weg.. Dus helemaal verkeerd ziet ie het niet (in mijn ogen dan he)
    Wel leuk interview in de Metro btw
     
  4. Don Johan

    Don Johan Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand Puur Kultuur geluisterd? Is het de moeite waard om hem te halen?
     
  5. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen mij zei ie precies hetzelfde maar dan in de trein.
     
  6. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien wanneer Double K.O. van kofhie konnect en wanneer Kribbuhshit uitkomt? Hier zit ik dus echt zwaar op te wachten.
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Jij mag nog geen bier drinken van jouw mama, man. :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2007
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je van simpele, vrij inhoudsloze, raps houd, die op sicke beats zijn gerapt met een ontzettend gave flow, moet je die zeker halen.
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    of als je gewoon die stijl heel hard diggt, en iets wil horen een beetje origineel is.
    Goede cd, maar persoonlijk vond ik aap-o-theek beter, wat moeilijker om in te stappen, maar als je er in zat een geweldige cd!
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat probeerde ik te zeggen, DuvelDuvel is de shit :cool:
     
  11. Don Johan

    Don Johan Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vond ik opgeduveld de shit, aap-o-theek iets minder. Deze cd ga ik een kans geven.:)
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    was ook niet echt kritiek meer een toevoeging aan je post ;)

    Ja DuvelDuvel is echt de shit. Maar het wazige daaraan vind ik nog dat ik niet precies weet waarom ik dat vind. Heb ze altijd dope gevonden, mischien omdat ze gewoon zo ongelovelijk origineel komen. En ja Duvel is gewoon altijd heel hard in interviews en zo (die man heeft altijd heel erg gelijk).

    moet wel zeggen dat het echt ff pijn deed toen die laatst vol afzicht zei dat hij geen contact meer had met Jawat en dat ook niet meer hoefde. Ik vond het persoonlijk eeng eweldig team. Is dan ook naar mijn mening 1 van de hardste nederlandse hiphoptrack uit voortgevloeid (wat een woord keuze :emo: ) "die apen weer".

    heeft iemand trouwens een beetje info wanneer er nieuw materiaal van Jawattus komt? vond Water/Vuur weer zo hard, ik snak naar meer!
     
  13. Don Johan

    Don Johan Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje misselijke uitspraak. Hij kan wel wat meer respect hebben voor typhoon en duvelduvel. Maar goed, na hoogmoed komt de val.
     
  14. Vincant

    Vincant KriepKriep!

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn! Ik was vanavond bij Pete Philly and Perquisite in Leeuwarden, wat zijn hun enorm vet live! Echt die bass gitaar, saxofoonspeler en DJ (DJ PCM), en natuurlijk Pete Philly en Perquisite zelf, gingen helemaal los. Ging echt heel ver boven me verwachting uit, en die waren al erorm hoog :D, prachtig!
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Pete Philly en Perquisite zijn inderdaad ernstig dope! :9
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, was laatst bij PP&P in Nijmegen, was inderdaad echt tof. En vrijdag naar Typhoon & Sticks! heb er nu al zin in!
    kent iemand eigenlijk Spinal & Steen? (van nul7negen). Heb laatst een paar tracks geluisterd en moet zeggen dat ik ze bijzonder hard vind komen. Knetterharde beats met een beetje sicke raps.
     
  17. Vincant

    Vincant KriepKriep!

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Apoc123

    Jep Spinal & Steen ken ik wel, echt harde beats en sicke raps, vind ze opzich wel goed, maar tis niet helemaal mijn ding. 24 November komen Typhoon & Sticks ook in Leeuwarden, ga ik ook zeker heen, echt superstoer!
     
  18. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen Fakkelteit in Nijmegen!

    Eindelijk eens wat Opgezwolle live zien. Het is niet te geloven hoe vaak ik naast het potje gepist heb.
    De ene keer sta ik wel op het goede festival maar ben ik aan het werk als crew aan de andere kant van het terrein tijdens hun optreden. Keer daarop weer op een festival met maten maar die zagen liever wat anders, dan net te laat voor kaarten enzo kan ik nog wel even doorgaan...

    Het is dus een understatement dat ik SIKED ben! \o/
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    same here,
    heb er al echt veel zin in! hoop dat er een lekkere pit komt! ;p
     
  20. omgpwnsorze

    omgpwnsorze Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    doornroosje was dodelijk vet :D
    dit was al de 3e keer ofzo dat ik sticks ty en ri live heb gezien, ook al een keer eerder in doornroosje, maar nu ging het echt helemaal los

    perfect hoor, gewoon 1 grote pit eigenlijk de voorste 200 mensen :D

    en natuurlijk was zo moeilijk er ook :D perfect, ik zag nosa en rosco nog ff

    dodelijk vet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina