1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederhop [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    Het 3e deeltje van de Nederhop thread. Echt veel info heb ik niet voor jullie, maar ik zag gister dat Lange Frans een nieuwe plaat heeft gemaakt \o/

    Haha

    Post maar wat leuks, dan kan ik (of een andere mod) het in de startpost mikken.

    *doet forum opschonen*

    Vorige deel: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=103746
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Fuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    Nou ja,

    [yt]tnRAMsotKdk[/yt]

    Over een paar daagjes komt de hele mixtape uit. En eind dit jaar komt ie nog samen met JVT met een nieuw album!
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    [yt] 4Kt3oZQBfNE[/yt]

    Die eerste versie is droog
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Tis gewoon Fresku :thumbs:
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Wat heeft die Jiggy toch een rare bouw. Ik moet altijd lachen als ik hem zie.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie eigenlijk van Hef? Ben maar eens zijn album Hefvermogen gaan luisteren, stond al een tijdje op m'n lijstje maar nooit aan toegekomen. Hij heeft wel een lekkere stem om naar te luisteren en de beats zijn best wel nice, maar die lyrics vind ik echt matig. Het is telkens weer hetzelfde, 'HOOGVLIET!!', 'feunen', 'niggas in de hood', 'money pakken'. Had daar toch wat meer van verwacht eigenlijk, aangezien ik toch vaak lees en hoor dat hij als 1 van de betere rappers uit Nederland wordt gezien. Maar goed, misschien nog maar een paar keer luisteren dan.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zelf ben ik ook totaal geen Hef fan. Zelfde geldt ook voor Turk. Mensen die alleen praten over money kunnen maar beter bankier gaan worden. Dan praten ze op z'n minst nog over iets waar ze verstand van hebben.
     
  8. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Hef was nog erg vet met boyz-in-the-hood, met Crooks en Ado'Nis. Hefvermogen was eigenlijk meer van hetzelfde en ik ben bang dat het alleen nog maar meer wordt. Maar ik vind hem niet een van de beste rappers van Nederland. Hij heeft een goeie stem en een leuke flow. Soms ook wel een leuke delivery en lyrics, maar dat is meer uitzondering dan regel. De Kassier van Turk vind ik wel een heel vet album, maar daar helpt FS Green ook wel een behoorlijk handje. Ik wacht nog steeds op het DAC album. Dat moet Nederlandse scene weer wat leven inblazen.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is wel een held :cool: 1,73 lang maar voelt zich 2.10
    Vind Noah's Ark een apart maar wel chill album.
    Tot morgen vroeg en de laatste dag zijn gewoon chille nummers en dat wordt dan gecombineerd met 'een brokje en een slokje' en 'ken je dat' die gewoon totaal skuff zijn opgenomen:+

    Hef is echt het uiterste in rappen over chicks en money maar ik vind zijn stem zo chill dat het me niet boeit en ik wel lekker naar zijn muziek kan luisteren.
    Vooral dat nummer 'Overal', als je de tekst leest denk je wtf is dit voor shit maar ik vind het echt chill om te luisteren! Ik hoorde dat hij op Lowlands bagger was en dat kan ik eigenlijk wel begrijpen.

    Winne luister ik nu ook wat meer, op Solar festival in Roermond een paar weken terug kwamen Winne, Hef, Jiggy Djé, Zwart Licht en de Fakkelbrigade. Heel erg vet, Winne luisterde ik het minst van deze artiesten maar tijdens zijn optreden ving ik zijn handdoek die ik nu thuis ongewassen nog heb liggenO-)

    Sef, Flexican en Murth waren er ook (Fit niet) maar toen Flexican draaide was 'Hoeren' het enige nummer van de FN dat gedraaid werd, wel erg jammer want alhoewel ze niet meer zo underground zijn, zijn het wel mijn helden.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop maar dat dit een grap is. :lol: 'Ik heb het zweet van Winne en dat wil ik voor altijd houden!' Maar wel vette lineup was dat dan, wist ik geen eens van. Fakkelbrigade ook gewoon, zeer nice.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Positieve ervaringen met Nederhop:
    Tussen Licht en Lucht
    Winne Zonder Strijd
    De Ark de Triomf
    Begin Twintig

    Rest is matig tot nu (waar ik mee in aanraking mee ben gekomen). Noah's Ark vond ik een vervelend album. Over Hef hebben we het niet eens en alle andere negers (vooral, no offence) die het enkel over Bitches, Money en hun meerwaardigheidscomplex hebben kunnen opbokken.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Album van Fresku al geprobeerd?
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee, weleens nummers van gehoord geloof ik. Toch geinig dat Brabohop :+ Welk album raad je aan om te checken.

    Goeie lyrics (diep of ik vind die woordspelingen van bijvoorbeeld Jiggy leuk) en/of gewoon een hele "mellow-vibe" vind ik vooral belangrijk. Rest kan me gestolen worden.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik sowieso ff het nummer Twijfel luisteren(als je dat niet al hebt gedaan). Eerste nummer wat ik van hem hoorde en ik was gelijk diep onder de indruk. Voor mij 1 van de betere rappers van Nederland, heb ook lang naar zijn album uitgekeken destijds en heb hem zelfs gekocht. Goeie flow, af en toe echt diepe en serieuze lyrics(soms vertelt hij van die verhalen in zijn raps, vind ik altijd wel mooi), komt altijd zeer overtuigend over en dat Brabants-Antilliaanse accent is gewoon geniaal. 8) Verder heeft hij ook wat minder serieuze nummers, Lamballen bijvoorbeeld.
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Twijfel luisteren en dan een keer vroeg naar bed :thumbs:
     
  16. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    _O_

    Fresku's album moet je sowieso luisteren. Heeerlijk album!
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Twijfel vond ik niet heel relaxt. Over het algemeen "dig" ik die soort van boze raps niet. Te veel lawaai.
     
  18. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Luister is Nos Baranka :)
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu al naar bed. :+ Zonde.
     
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Idd zonde. Hopelijk heeft hij nog snel ff dat album op zijn Ipod gezet zou ideaal zijn O-)
     

Deel Deze Pagina