1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederhop [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee ik dacht ff een nieuwe rapper genaamd onderbaas :+

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Zwaar inspiratieloos dus, dacht nog dat Rbdjan mij zou kunnen verassen met iets beters. Maar vind het nog steeds niks.

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb nou wat tracks beluistert, maar ik kan niet tegen die gangster shit man. 8) Er moet wel een stuk luchtigheid of humor bij kunnen hoor. Gewoon een voorbeeld: Hef. Had in het begin ook alleen maar verhalen over drugs etc. Maar wel op luchtige beats en later kwam er veel humor bij kijken. Als ik nu dan Slaap Kindje Slaap luister dan denk ik echt, ja jongen.. dit is het net niet voor mij.

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Het hoeft niet perse bewust gekopieerd te zijn, je wordt nu eenmaal onbewust door alles om je heen beïnvloed. Maarja misschien heeft hij idd gewoon google translater gebruikt kan ook. :9

Ik heb normaal ook helemaal niks met die "gangster verheerlijking" maar van RB Djan kan ik het op dit album hebben op de een of andere manier. Weet ook niet waaraan het ligt, misschien omdat zijn tekst soms lijkt te verdwijnen in de beats. Bepaalde nummers(andere artiesten) zorgen ook wel voor een balans.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die codes is wel een harde track geworden. Damn!

De clip is wel iets minder trouwens

Nee geintje, clip is juist erg tof! :+

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    [yt]mQsUjkcluLE[/yt]

DorrupsRapTV deel 2!
    Bijna een jaar na deel 1 komt er dan eindelijk een vervolg op de geweldige reeks die we hebben ingezet... 8)
    Afgelopen 11 februari stonden Roeland & Rubief met Noise in Poppodium Victorie, met onder anderen Sticks & A.R.T., Zwart Licht en Engel & STW. Hier kan je vrijwel het hele optreden (Zo lang is het niet hoor) in relatief slechte kwaliteit bekijken. Maar enjoy, wij hebben ervan genoten.

Oh en blijf even hangen voor die belachelijke beat van Noise.

En hier kan je de WestFreeStylers mixtape downloaden, waarop wij van Dorpsrap ook te horen zijn: http://www.skillzentertainment.nl/91

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Codes is echt _O_
    Als je de clip ziet en je daarna pas het nummer vaak gaat luisteren (op iTunes oid) dan is het nummer nog veel vetter met de clip in je achterhoofd.
    Rosco is echt een held, Kabel is non stop stoned volgens mij, ik zag hem iig op de top notch anniversairy en hij kijkt echt niet normaal uit z'n doppen 8)

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de productie en het refrein van Akwasi echt baas, de lyrics verder nogal matig. Clip vind ik ook mwah, die 'gevechten' zijn iets te amateuristisch(niet boos worden apoc :+).

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Refrein van Akwasi komt mij bekend voor, geen idee maar dat ritme is zo herkenbaar 8)

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Lyrics zijn vrij standaard inderdaad, met name in het begin. Maar verder wel top.

Zo moeilijk ga ik niet checken op de luisterpaal, hopelijk kan ik hem voor volgende week ergens d0wnen voor op wintersport :)

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem ;). Veel toffe reacties gehad. Vrijdag komt de nieuwe clip, heeeel anders, gewoon wazig eigenlijk 8).

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vind vooral Aman met DuvelDuvel erg vet. Dat accent van ZM zelf is wel ff wennen hoor...

edit:
    Zit net op 22 tracks.com NL hiphop sectie te luisteren, die lijst daar wordt meestal samengesteld door Rotjoch en aangezien die gast nogal erg schijnt te houden van irritant geneuzelde hiphop op standaard beats kun je het meeste daar skippen, maar dit nummer vind ik toch wel erg vet zeg!

[yt]VAJVgEdPQV8[/yt]

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  15. Seh

Seh Guest

Geniaal programma vind ik Ali B op volle toeren! Ik denk dat hij heel veel mensen heeft laten zien dat rap/hiphop/nederhop echt niet alleen gangster gedoe is, maar veel meer.

[yt]jRl5r_krhH4[/yt]
    _O_

16. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    En dan post je dit? En dan ben ik nog wel een Mr. Polska 'fan' sinds Wie is Polski. Dit is gewoon pure troep, unglaublich.

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ehm, nee. Maar iedereen heeft een mening he :thumbs:

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die track is juist keihard!

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Zo Moeilijk clip!
    [yt]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=N_fUf9364MI[/yt]

Laat me weten wat jullie van de clip vinden!

Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
  20. JeePee

JeePee Guest

Vet!!

Deel Deze Pagina