1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederhop [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    De meningen zijn erg verdeeld over de deze track. Ik persoonlijk vind het een keiharde track , maar er zijn er ook genoeg die het een kutnummer vinden.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dacht eerst dat het een oude track van Jiggy was. Goed teken meestal. Artiesten hebben vaak de neiging om goed te starten en daarna steeds slapper te worden. Zoals Game, WTF @ z'n laatste album.

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus die track waar ik heel hard op ga :D.

4. Seh

Seh Guest

Als je dit niets vind kun je beter geen Jiggy luisteren, één van zijn beste nummers denk ik.

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Kreeg vandaag de "nieuwe" track van Kraantje Pappie - Hoop Nu in mijn postvak in.
    Erg fijn dat het album geproduceerd is door Noisia a.k.a Nightwatch. Erg fijn. :9

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Laatst bewerkt: 24 nov 2011
  8. Seh

Seh Guest

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar daar is dan ook meteen alles mee gezegd xD

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    stfu Robby Bobson :+

Track is tof.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    track is idd dope :D

12. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe jiggy track is inderdaad weer eens hard. Kan niet wachten op het album!
    Jammer dat ie wat uitgesteld is, maar als alle nummers van de kwaliteit zijn als de 2 gegeven nummers, wacht ik daar maar al te graag op.

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, die vorige reactie was na de eerste luisterbeurt. 2e en 3e bekoorde me alweer iets meer, maar ik denk dat ik de hoop wel mag opgeven om Jiggy nog een keer in de oude vorm terug te horen.

Ik snap wel dat ie nieuwe dingen wil doen hoor, maar toch. Luister voor de grap eens een Noah's Ark track, en daarna deze. Dan valt dat echt tegen. De wil om te rappen lijkt er een beetje uit ofzo. Zonde.

14. Seh

Seh Guest

Ik vind deze ook wel dope hoor, andere style maar zeker niet minder wat mij betreft. Jiggens zorgt er juist voor dat ie niet stil blijft staan, wat rappers als Hef bijvoorbeeld wel hebben. ;)

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we wel wezen, dat moeten we nog maar zien. :+ Of heeft 'ie dat Papierwerk ondertussen al uitgebracht?

16. Seh

Seh Guest

Die jaren dat Hef zijn nummers op het net te vinden zijn is het weinig veranderd, ik verwacht dus ook geen wonderen van Papierwerk. :p

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe album Per.Verz ook niet veel bijzonders. Staan wel 4-5 goeie tracks op, maar veel rotzooi ertussen.

18. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het meer de wil is om zich te bewijzen. Noah's Ark is echt een keihard album, maar de wat meer filosofische tour bevalt me wel. Ik denk dat die z'n brag en boast bewaart voor een project als Kohfie Konnect of D.A.C.

19. Seh

Seh Guest

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond ook in de Paradiso geweest of niet?

Was met een gerust hart een klassiekertje te noemen hoor. Helemaal vanaf het moment dat Hef, Turk & Tastic van de mic af bleven.. :+

Vooral van Tastic & Turk schrok ik van, hoe dramatisch zij staan te performen.

Deel Deze Pagina