1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederhop [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

  1. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Kernkoppen iemand? Ik vind dit nummer toch wel heel vet...

    [yt]MM8s6_xiEwc[/yt]
     
  2. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad je aan verhalen vanuit de sofa- Diggy Dex te luisteren. Dat is echt een superalbum!
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Kempi gaat een soort 'Willem de stad uit' show maken waar hij dingen gaat doen als werken op een boerderij, om Nederland wat meer te leren kennen8) En hij is bezig met een album wat volgens hem perfectionistisch wordt en veruit zijn beste tracks zullen bevatten.. hij was net op Juize
     
  4. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Fresu gister in metropool was de shit!
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Fresku wil ik ook zeker een keer live zien. Laatst pas zijn album gedownload en vind het echt een tof album. Eerste stuk van dit nummer is hard _O_

     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook. Misschien wel mijn favoriete rapper. Hij is nu wel op tour maar volgensmij komt hij nergens in de buurt van Noord-Holland helaas, dus zal het 'm niet worden.

    Laatst trouwens ook album van Engel geluisterd, vond ik nog best goed. Houdt het tenminste real en beats zijn ook wel lekker om te luisteren. Toch vreemd, zoveel hoor je niet van hem, volgensmij is ie best wel underrated.
     
  7. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Engel stond in het voorprogramma van Jiggy vorig jaar. Best cool. Hij houdt het inderdaad echt, maar heb hem nog niet echt goed gechecked. Ben nu een beetje mijn Amerikaanse hiphopkennis aan het verbreden.

    Het album van Fresku ben ik van plan te kopen. Hij is zoooo echt. Ik zag hem gister opgaan in zijn nummers zoals een gitarist in zijn solo. Echt geweldig.
    En ik hoorde dat DAC en VSOP weer gaan touren. DAC waarschijnlijk na het uitbrengen van hun album, dat ook volgend jaar uit kan komen. Van VSOP weet ik het verder niet, maar als die weer een album uitbrengen blazan zij weer wat leven in NL hiphop.
     
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch komt hij in enorm veel top 10 lijstjes voor op verschillende sites zoals dha :) Vind ook dat hij echt relaxte muziek maakt, vooral zijn rustige nummers kan ik erg waarderen.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Engel- Regen (L)

    Maar wat vinden jullie eigenlijk van Cartes' album? ik weet dat hij al een tijdje uit is, maar sinds vorige week vrijdag pas gecheckt en ik vind hem alleen maar doper en doper worden zeg! Vooral het nummer Wat Als gaat niet meer uit mijn kop :p.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kan iemand een paar goede Engel tracks droppen? Een paar van die tracks waar ik dan onder de indruk zou zijn. Tot nu toe vind ik hem maar weinig toevoegen aan het aanbod van rappers die we al hebben. Keep it real? Daar hebben we de frisse toch al voor? :9
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wil horen hoe real(8)) hij wel niet is, moet je maar eens E.N.G.E.L. luisteren. Verder vind ik Voor & Nadelen, Dagdromer, Ode Aan De Levenden en Op Karakter goeie tracks.
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Is die no juju ep al uit btw?
     
  13. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag naar Winne, daar wordt echt superhad!
    Kaartje was btw 3 euro8)
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht 29 oktober.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Waar is hij dan?

    Hij is 22 oktober in het Patronaat in Haarlem, ik ben er zeker bij :thumbs:
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe album van Zwart Licht staat op Luisterpaal. Vanavond of morgen maar ff checken.
     
  17. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik ben er niet kapot van.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    <3 Dubstep!

    Maar het is idd geen album voor de Hiphop liefhebber. Ach ja, het is wel cool dat mensen experimenteren met andere muziekstijlen. Maar ik heb een beetje het idee dat Zwart Licht wilt meedoen met de Dubstep hype ipv hun eigen shit doen.
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Iemand de nieuwe KV al gechecked?

    Ga nu No Juju even luisteren
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  20. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    meisje luister? vind hem wel aardig.
    luister nu fakkelteitgroep volume 2 op de luisterpaal:)
     

Deel Deze Pagina