1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

1. System of A Down inhoud? Dats echt ontzettende boerenmuziek, beetje schreeuwen enzo.

Maarja, THC vind ik dus eigenlijk niet veel soeps. Laatste tijd is het voor mij toch de ouwe vertrouwde opgezwolle, voor de rest hou ik niet echt van nederhop. Maar ik luister het dan ook niet heel vaak?

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    0018 is goed, maar vind ze nou ook weer niet super. Vind ik persoonlijk Jawat qua text beter.

Vandaag kwam ik trouwens zijn diss naar heist tegen, geen idee of die al lang uit is maar hij is weer dope hoor _O_

3. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm zojusit wat zooi van Lost Rebels aan het luisteren. Damn, dit is nog ernstig vette muziek. Zal wel binnen dit genre onwijs niet cool zijn ofzo, maar ik vind het vet ;) (volg het allemaal niet )

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Lost Rebels heeft leuke nummers, persoonlijk vind ik Gevoelens en Fok niet met de Kreek erg gaaf (eerste door de tekst, 2e door de bass).

En Spartan, alsjeblieft, als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan gewoon niks. Muziek met inhoud zoek je.. Hoe groot moet die hersenbeschadiging van jou zijn, als je denkt dat rap geen inhoud heeft.. Maarja, ik hou hier over op, want dit is toch een zinloze discussie.

En @ Sostic, kan je die Heist diss ff uploaden? Weet namelijk niet zeker of ik em ken.. Of iig de naam er van noemen zou ook al geweldig zijn.. :D

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Er is in Oss een concert van Opgezwolle deze vrijdag, maar ik kan er niet heen :mad:
    echt jammer, want een vriend die werkt daar, en kon ons gratis binne late komen :)

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oke en waarom moet dit? Je kent toch wel het verschijnsel 'smaak'? Zelf zou je het ook niet stoer vinden als iemand in een topic over jou muziek gaat zeggen hoe verneukt je muziek wel niet is? Dan nog mensen leeghoofdig noemen? Smaak heeft geen ene aars met opleiding/intelligentie te maken, dus please, doe normaal.

Fok niet met de Kreek vond ik ook wel erg gaaf. Ze hebben ook een flinke diss richting Opgezwolle (heet hier gewoon Opgezwolle diss). Opgezwolle vind ik dus ook erg gaaf, maar deze diss heeft echt een briljante tekst om iemand mee de grond in te boren, ook een flink vette beat eronder.

Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  7. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik het over opleiding intelligentie?

ik vin dat de text een beetje.. mja inhoud loos.
    het zou best vette muziek kunnen zijn... maar als je een nummer schrijft over een hoedeplank.... wtf:confused:

@ chemische kip

dude, zou maar wat beter naar soad gaan luisteren of texten gaan lezen(of begrijp je die niet omdat ze engels zijn?) voor je zegt dat het alleen maar gegil is.

Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  8. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Opgezwolle is niet de enige Nederhop, vriend. Zeiken over welk genre beter is, is trouwens nutteloos en kinderachtig.

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ga anders je moeder pesten ? ..

10. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Praat niet over iets waar je absoluut geen verstand van hebt.

Dankjewel.:thumbs:

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen mensen geen topic ban krijgen? :{

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ehm ik zou niet weten waar ik mp3 kan uploaden :eek:
    Het liedje heet Negativ - hou je bek (heist rocka diss) en is gewoon te downloaden op limewire enzo. Niet dat dat liedje zo geweldig is hoor, maar tis gewoon dope om naar te luisteren }:]

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    weet je zeker dat het Jawat is dan? :+ Want die diss van Nega heb ik ook.. Maar dat is toch echt Nega.. dan heb ik je verkeerd begrepen denk ik :+

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dat denk ik ook :+ Sorry 8)

15. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0

gast:)

check dan wat die chemische kip zegt? heeft hij verstand van muziek waar ik naar luister?
    en nederhop hoef je geen verstand van te hebben om te horen dat het nerges over gaat....|:-

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    TIEF OP! Tering zeg, als je er geen verstand van hebt, kan je ook niet zeggen dat het nergens over gaat, en Kippetje heeft ook geen verstand van jou muziek, oké..? Zijn we nu allemaal weer blij, ga je nu weer lekker in jou topicje vertellen hoe diepgaand jou muziek is? Als je Nederhop haat, maak daar maar lekker een apart topic voor aan, en ga daar je beklag doen. Mannetjes als jij kan ik echt niet uitstaan, heb verdomme respect voor iemand's muziek smaak. En dat zelfde geld ook voor Chemische Kip. We leven in een fokking democratie, we mogen onze mening vormen, maar als je een mening over iets wil vormen, moet je er wel verstand van hebben! Dus alsjeblieft, is al de derde keer dat ik het vraag ofzo, TIEF OP!

17. JeePee

JeePee Guest

Als er één muziek soort is die inhoud heeft en waar het ten minste ergens over gaat is het Hip Hop wel. Dat jij nou alleen die comperciele zooi aanhoord en daar een mening op basseerd. Ga lekker naar je Syndrome of a Down luisteren, en rot op uit dit topic _0/

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    toevallig luister ik beide muzieksoorten, want hou overal wel van. En heb ook alle cd's van SOAD :). Gaan de teksten van soad ergens over? ja zeker, tuurlijk. Nu Nederhop. Daarvan geef jij toe dat je weinig vanaf weet. Ten eerste moet je er dan niet zo'n uitgesproken mening over hebben vind ik, want veel nummers gaan echt wel ergens over.. aangezien hiphop ook vooral juist om die tekst gaat. Nu noem jij het voorbeeld van 'hoedenplank' ? ik ken het nummer niet moet ik zeggen, en je zal best gelijk hebben dat het nergens over gaat, dat moet toch ook kunnen? Overigens.. lijtk alsof SOAD heilig is bij jou.. even een voorbeeldje:

Soad - Bounce

Jump, Bounce, Down, Up

I went out on a date,
    With a girl, a bit late,
    She had so many friends,
    Gliding through many hands.
    I brought my pogo stick,
    Just to show her a trick,
    She had so many friends,
    Gliding through many hands.

Jump Pogo?..
    Bounce Pogo,
    Down Pogo, Up Pogo

Pogo, Pogo, Pogo, Pogo! 8) Nee die tekst gaat echt zó diep!!! _0/

19. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    mja, dat nummer gaat over sex zeggen ze (soad zelf). maar idd niet alle nummers hoeven erges over te gaan. maar bij nederhop gaat dat een beetje ver...
    maar er is zeker wel goede hip hop. maar in het nederlands vin k het een beetje... wanna beweet je wel.

ik zag laatst dat filmpje van langefrans die ene gastje in elkaar mept omdat ie een ijsblokje naar em gooide? en dan maakt muziek over zinloos geweld?

@ GG: niet huilen he...:):

Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  20. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Pogoen vind ik echt het lamest/domst wat er bestaat.

Overigens vind ik de teksten van SOAD sowieso erg slecht. Slipknot heeft nog betere teksten. Daarom vind ik SOAD zeer minderwaardig in het metal staan.
    Als je naar die muzieksoort luisterd, luister dan meteen naar goeie metal en niet die troep.

That said, back ontopic...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina