1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jup, daar had je het inderdaad over. 'Kijken wie er op XBW nog meer hersenloos is'. Komt daar wel min of meer op neer he?

System Of A Down kan zelf ook behoorlijk maffe teksten hebben, een nummer over een 'Pogo Stick'? Tuurlijk is dat een dubbele betekenis, maar die tekst is ook niet bepaald diepzinnig te noemen ;).

Slipknot heeft zeker goede teksten. Als je gewoon die lyrics leest (muziek uit, houden niet veel mensen van Slipknot hier denk ik?). Gaan zeker wel over echte zaken, zeker wanneer je door het ge 'fuck you motherfucker' heenkijkt.

Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    aub niet nederhop afmeten aan Lange Frans en Baas B =(
    als ik iets slecht vind is dat het wel. Juist Nederhop die ergens over gaat vind ik leuk, en niet die commerciele bullshit. Jij kent van nederhop waarschijnlijk idd dat soort dingen en ali b enzo. Dat is ooke cht niet zo goed, meeste nederhop is redelijk underground. Maar dat is dan ook echt goed. Dus aub niet meer afkraken als je het nog niet kent. Zoals ik al liet zien.. soad heeft ook liedjes die nergens over gaan :).

3. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er al fan van vanaf het begin(toen ze nog niet bekend waren) en Iowa had er voor gezorgd dat Slipknot een slechte reputatie kreeg, want deze cd had weinig diepgang(ookal vind ik um soms nog wel lekker knallen:+). Echter de laatste cd had zeer goede teksten, maar niemand scheen daar meer aandacht voor te hebben dankzij Iowa.

Mensen beweren steeds dat Slipknot nergens over gaat, terwijl deze band flink wat diepgang in hun teksten heeft zitten en wat volwassener is geworden.
    In tegenstelling tot SOAD, dat is nog steeds troep. Chop Suey was ff leuk, maar daar moet je het dan ook bij houden|:-

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Precies, Slipknot is erg diep met teksten (wilde het niet té zeggen hier, leek me niet dat mensen dat hier zouden waarderen ;).). Ben zelf ook bigass fan van ze, je moet Stone Sour eens checken, de andere band van Corey Taylor (in mijn ogen en oren echt nog beter). Maargoed we dwalen af.

Mensen moeten gewoon niet zo kortzichtig zijn met alles? Niet alleen bij één genre blijven hangen omdat dat stoer ofzo is? Als je het ene vet vind, betekent dat niet dat je het andere moet verafschuwen. Zelf luister ik heel veel Metal en HardRock, laatste tijd is daar HipHop (nederhop onlangs) bijgekomen, luister nu echt heel veel dat.

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    allemaal wel leuk en aardig, maar jullie vergelijken wel over de hele wereld bekende bands, met NEDERLANDSE underground rappers, dan vraag ik me af waarom jullie ze vergelijken (ik snap door bepaalde mense deze discussie is aangewakkert), naast dat het allebei andere genres zijn (ik vind wel goeie discussie daar niet van), maar ik denk niet dat we hier ver mee komen
    Ik luister allebei de genres (ik kan naar alles luistere, als het maar goed klinkt, of iets wil duidelijk maken)

En spartan117 (ZEER orginele naam btw :+) ga ff ergens klagen, of maak ff zelf een topic, zodat jij hier niet meer bent Ok?

6. Shit ik probeer wat meer tracks in hande te krijgen van Furiuz Styles, maar ik kan nergens goede nummers vinden op internet. En ook nergens verkopen ze een cd ofzo, best jammer want het is kwaliteit.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    @ Legendarisch, het is een goede discussie als mensen een mening hebben gevormd met voorkennis van het probleem.. Dat is toch het idee van een discussie? Aangezien Chemische kip (no offence tegen jou, jij luisterd tenslotte hiphop:+) en Spartan117 die kennis van het andere genre niet hebben, kan het nooit een goede discussie worden..

8. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Hip Hop in het algemeen of alleen Neder Hop? Ik ga er van uit dat je het laatste bedoeld, anders slaan je opmerking echt nergens op.

9. 0118 met ROOKPAUZE da BOMB....

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister een Live track gevonden van Kubus Sticks en Jawat - Biri & Jonko.

Echt te dope gewoon! Ik heb ze nog nooit live gezien, maar Jawat komt op Lowlands, dus het begin is er :D _O_ Echt, lijkt me zo dope om live te zien! _O_ Jiggy was al ziek, dus dan moet Opgezwolle click helemaal het einde zijn _O_

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Spartan, go hump your teddybear :{

12. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0

en ik mag geen dingen afkraken waar k geen verstand van heb?
    ga jij anders ff je moeder pesten ofso.

texten van soad gaan voornamelijk over politieke onderwerpen.
    maar ja dat hoor jij er blijkbaar niet aan ofso.. beter luisteren misschien?
    en ja ze hebben 5 albums dus omdan de hele band te oordelen op 1 nummer... wel erg makkelijk...

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moeilijk is het, om gewoon je kop dicht te houden?

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag ook je pogostick humpen hoor, zolang je maar ........ (voeg hier toepasselijk onvriendelijk woord naar keuze in)

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha, nu rechtvaardig je dus je eigen gedrag met het feit dat iemand anders het in jouw ogen ook doet? Niet goed bezig he ;).

16. Donder op, kijk al naar hoe je schrijft. Je kan nauwelijks Nederlands en aan je gedrag te zien ben je ook een skater/alto/gothic meeloper. Soad weet geen moer over politiek, het enige wat ze doen is Bush uitschelden en voor de rest doen ze niks, maar dan ook echt niks.

Ophoeruuuuh!

17. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon ut denk ik zelf niet beter verwoorden. Mijn complimenten:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm trouwens even een vraagje; Ik ben echt totaal nieuw zegmaar kwa 'kennis' over deze muziek. Luister het echt sinds heel kort maar vind het echt heel erg vet. Begon met Opgezwolle en nu is daar dus Lost Rebels bijgekomen. Nu heb ik van Lost Rebels 'Opgezwolle Diss' gehoord. Klinkt in mijn oren als een flink hard 'boor-u-de-grond-in' nummer. Nu is luidt mijn vraag dus als volgt:

Heeft Opgezwolle hier een reactie op gegeven? Een Lost Rebels diss ofzo?

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Olé!_O_
    Spartan, doe geen moeite:{

Jawat vind ik trouwens wel dope ja. Maar om jullie nog over te halen heb ik nog een aantal links gefixt van 0118 Vier. (Rapidshare) Ze zijn gewoon de shit!:D We zijn niet terug, want we zijn nooit weggeweest, Slechts een paar miljoen hersencellen zijn weggefeest_O_

Overval
    Vraag Maar Raak
    Hoe Ik Wist Waar 't Was (Zieke shit van 'Neger R De Vries')

Heerlijke tracks. Als iemand interesse heeft in al hun shit PM me dan. Opgezwolle's Eigen Wereld blijft trouwen ook lekker_O_

20. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Berrie bedankt voor al die zieke shit:thumbs: :thumbs:

Ken je trouwes JimmyG en Special O?? Die maken ook nummers met 0118-vier. Echt vet...

/EDIT: Nummertje:

JimmyG, Special O, O Joe, 0118-vier en RPM - Op Westerse Wijze
    http://rapidshare.de/files/23824928/9.Op_westerse_wijze_ft._0118vier__O.Joe_en_RPM_.mp3.html

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina