1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die ken ik ja_O_ Maar voor de mensen uit Zeeland (Ik!!!:D ) is 'Zuidwest is de Windstreek' toch wel de bom. Echt zo'n dope refrein. En lekkere beat. Down Hier

2. JeePee

JeePee Guest

Lekkere nummers man _O_

3. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
  4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
  5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    thanks voor al die nummers, heb nu weer een mooi lijstje in me media player staan :cool:

Ben nu ff twee dope Jawat tracks aan het uploaden, die zijn echt erg vet!

Jawat, Kubus en Sticks - Biri & Jonko (Live)
    http://rapidshare.de/files/23873799/kubus__sticks_en_jawat_-_biri___jonko__live_.mp3

Jawat, Kubus en Sticks - Pottenbrekers (Live)
    http://rapidshare.de/files/23873943/Kubus__Sticks___Jawat_-_Pottenbrekers__live_.mp3

Edit:/

Deze is ook erg vet, een track van Brainpower.. meeste zullen hem wel al hebben, maar voor de mensen die hem nog niet hebben, zeker D.wnloaden!

Brainpower - Je moest waarschijnlijk gaan (Live @ Pure)
    http://rapidshare.de/files/23874291/brainpower_-_je_moest_waarschijnlijk_gaan__live___pure_.mp3

Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  6. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    ik lach om jullie onwetendheid

laterz

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Wees maar niet bang wij doen het zelfde om jou, stakker:emo:

8. Kheb Flessepost. Wow, ik vind 0118 gewoon verser dan Opge :D.

9. Dat laterz maakt het af :emo:

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    hoe friggin moeilijk is het om hem gewoon te negeren vanaf nu? ging op de vorige pagina net zo lekker.. :cool:

11. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft nu gewoon zon fase, had ik vroeger toen ik nog klein was ook. Fase dat je alleen rock/metal/punk geweldig vind. Later als je wat ouder bent begin je ook andere dingen te waarderen. Tot die tijd:

Shut up. Je krijgt later spijt van al die domme opmerkingen

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Aait*) En Spartan, neem niet nog een keer stiekem een kijkje in dit topic he;) Ik weet dat het moeilijk is.

Maar Flessepost is zeker dope. Ik vind Maatschapij is Feij toch ook wel een van de dopste tracks. En Harde Schijf is ook helemaal dope.
    ''Ik wil niet naar prachtige billen staren, ik wil rimpelk*tjes, voor mij is 80 pas meerderjarig_O_''

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    sjonge jonge, hoe moeilijk is het om ergens normaal over te praten.. als je mensen meteen gaat uitschelden als je het ergens niet mee eens bent komt je natuurlijk nergens.. en dat ook nog pagina's lang |:-
    hij zegt dat nederlandse hiphop zuigt.. jullie dat soad zuigt.. boehoe, daar kom je ver mee? Ik had tenminste de moeite genomen een tekst op te zoeken van soad die ook nergens over ging, en watkreeg ik? een normale reactie terug :) . Als iedereen hem gelijk gaat lopen uitschelden, dan ben je zelf niet veel beter dan hem hoor. Al dat geflame altijd.

zo :cool:

ik heb trouwens mijn tekst voor ons ( ik en een vriend van me) nummer bijna af. De beat was al klaar, alleen nog opnemen en beetje editen. Zal nog wel even duren hoor, maar ik drop em wel hier als ie af is..

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, ik ben benieuwd:)

15. Type, Petje Af, Zo wist ik waar je huis was en Rookpauze zijn mijn favorieten. Maar ik vind de hele cd echt vers, een kil is echt de beste ik weet niet hoe ie heet maar hij heeft die rauwste stem, je weet vast wie ik bedoel.

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, bedoel je Vinny of Neger R de Vries? Noem eens een verse.. Ja, en hij is zeker dope! Sterallures vind ik ook dope, en ook vooral Autobiografisch_O_ Zieke shit! Ik moet eerlijk zeggen dat b.v. Opgezwolle hier niks bij is. Élke line is gewoon van top niveau!

En heeft iemand Jawat's album voor mij?

Laatst bewerkt: 24 jun 2006
  17. 'Ik vind geluk in het schrijven mijn rhymes, dats mijn lust dat schijnt al zo te zijn sinds groep 5 zei de juf. Zo zal ik zeker blijven voor een tijd zei ze dus, nu schop ik nog steeds dagelijks de kont die jij kust'

prachtig:lol: _O_

Nummer: Type

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2006
  18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, dat is Junior. Ja, die gast kan er ook wat van_O_ Ik vond vooral z'n verse op 1000 bommen en granaten van Harde Schijf super dope. En op van Kattekwaad tot Erger.

19. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Enige goede nederhop met inhoud vind ik wel osdorp posse rest van de nederhop vind ik geen zak aan.

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ossdorp Possé is me wat te druk/hard, maar daar moet je van houden. Live zijn ze zeker wel vet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina