1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Inhoud? 8) Terrorist vertellen ze hoe ze een kaping verijdelen, en ga maar door.. als er iets geen inhoud heeft, is het OP wel.. 8)

@ Berrie, ik heb Jawat voor je. Maar niet hier (niet thuis). Help me ff herrineren morgen ofzo, en dan zal ik em wel ff doorsturen of uploaden

2. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    osdorp posse is zo wack
    def p is echt een lachertje

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan weer wat anders.. Ze zijn niet wack vind ik.. Maarja, dat is een eigen mening

4. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou leuk zijn als je wat argumenten geeft. Op deze manier kom je over als iemand die de geschiedenis van de Nederlandstalige Hip Hop totaal niet kent. Def P is een pionier, en zonder hem was de Nederlandstalige rap misschien niet zo populair geworden als het nu is! Het had er in ieder geval anders uitgezien! De meeste rappers die jullie momenteel goed vinden zijn eendagsvliegen die ik persoonlijk eruit flow. Ik wil hier later best op ingaan, maar dan verwacht ik wel argumenten en geen vage opmerkingen zonder leestekens.

De meeste mensen hier zijn typisch top 40 publiek. Jullie slikken en kauwen zonder na te denken, of je enigzins te verdiepen in muziek. Alles wat je voorgeschoteld krijgt hap je weg.

p.s. Laat me raden; Jullie lezen zeker ook de P.U. en spelen dagelijks Fifa?

5. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    zker nog nooit het nummer prostitutie van hun gehoord of hulp met eigen gevaar. Die hebben zeker weten wel inhoud zeg niet dat alle nummers dat van hun hebben maar die toch zeker het slaat teminste ergens op wat je tegenwoordig voor bagger troep heb is gewoon te erg.

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat NIKS inhoud heeft, maar er zijn gewoon veel nummers zonder inhoud bij hun.. Waar? Ja toch? ;)

En @ SNK, Lees eerst eens even de rest van de posts, voor je conclusies trekt, wil je. :{ Kneus.

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0

Inderdaad... Ik heb Jawat trouwens al doorgestuurd gehad. Bedankt iig. Had er meer van verwacht.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond er eerst ook niet zo heel veel aan, maar als je blijft luisteren, wordt het gewoon een geweldig album. Voor mij persoonlijk nog steeds mijn favoriete Nederhop album, gevolgd door Eigen Wereld

9. Zou iemand Ut Zwarte Aap van Jawat voor me kunnen regelen? Ik heb er wel een gevonden maar daar staat zo'n password op in winrar.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    over 20 minuutjes heb je PM :cool:

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Zooo, weer iemand blij gemaakt :+

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    zo zijn er wel een aantal ja, gelukkig hoor ik daar niet bij. Ik hou iet van het commercieele gedoe en lange frans gehalte waarvan het niveau imo stukken lager ligt dan de echte hiphop. Opgezwolle wordt nu wel bekender, maar blijven hun eigen ding doen. Verder uiteraard respect voor pioneers als Def P, Extince.

Ik ben overigens ook nog niet zo onder de indruk van Jawat. Hij heeft opzich wel skillz, maar teksten als 'tis niet wat je ziet piet'..vind ik verder toch weinig toevoegen. Dan nog liever Ali b. ja die is dan wel weer commercieel, maar doet het wel met een cabareteske houding wat ik dan wel weer kan respecteren. is toch niet echt puur commercie dan.

13. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    En ik bedoel dat de OP toch wat nummers met inhoud heb. Ik zeg ook NIET ALLEMAAL nummer orgineel amsterdams slaat ook nergens op maar is en blijft beter dan gewoon de rest wat er is op het moment. Hoor en zie alleen maar nep allochtonen met een houding van kijk mij dan. OP is gewoon het enige wat niet misselijk makend is en niet zwaar commercieel is. Al vond ik sommige nummers van de spookrijders wel leuk maar was ook inhoudsloos maar wel leuk tussendoortje.

Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  14. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Osdorp Posse heeft nummers gemaakt over het drugsbeleid, de politiek, milieu, geboorteproblematiek en ga zo maar verder. Genoeg inhoud, maar dan moet je eerst wel even alle albums luisteren. In tegenstelling tot de meeste nederhopgroepen zijn dat er nogal wat.
    Origineel Amsterdams mag dan geen boodschap hebben, maar het gaat ten minste ergens over, het heeft een onderwerp en elke regel tekst gaat gewoon over dat onderwerp. En dat kun je van veel nummers niet zeggen.

Ik was laatst bij een optreden van KRS-ONE, Jay Colin en Jawat!. Sorry voor de Jawat! fans, maar hij was duidelijk de mindere van de drie. Praktisch geen contact met het publiek (en ja, ik stond vooraan) en na afloop gaan liggen zuipen backstage (aldus Jay Colin, die samen met KRS-ONE na afloop wel in de hal kwam om met fans te praten en op de foto te gaan)

Last.fm gebruikers hier?

Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  15. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, een pionier zegt me dus helemaal niks hoor.
    die muziek is ******wack.
    dat is het gewoon.
    als ie dan toevallig de eerste was, dat doet me echt weinig.

16. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind jij wel goede Nederhop, dan?

17. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    hij vind vast al dat breezer op TV goede poep zo zijn al die neppers

18. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaaa, die nieuwe van YesR is helemaal de shit gek \o/ :9

maar ff serieus, Gods gamer, pas mij ook maar een PM'tje ;)

19. Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2006
  20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maten van me hadden het er over. Ik had hem nog niet gezien. Geweldig toch? De track zelf ook natuurlijk. Wel balen dat KD weg is. Ze zijn alle vier zo tering goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina