1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    iedereen heeft zo zijn smaak over hiphop ,
    persoonlijk luister ik liever amerikaanse hiphop dan nederhop.:)
    vind het minder klinken. maar DAT is mijn MENING!
    en zo mag iedereen hier kiezen wat hij of zij leuk vindt , we leven in een vrij land dus doe niet zo opgefokt als iemand zegt dat hij een nummer dat jij goed vind slecht vindt.
    _0/

2. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9

3. Waarom moet je dat hier posten? :lol:

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    dope clip, ik ken niet zoveel van 0118, zou wel lauw zijn als thebox deze clip zou draaie ;)

wie maakt eigelijk de beats van 0118??, of doen ze dat zelf?

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Leuk dat er een rapgroepje uit je buurt komt maar oh mijn god, dan heb ik nog liever lange frans :lol: Geen toppertje dus, en ja ik heb hun cd op me pc staan dus ik ken meerdere liedjes. 0118 ligt me echt niet:x

niet haten :thumbs:

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    dit ligt jou beter dan Lange frans :+ (lange frans is niet eens een slechte rapper stiekem, zeg dan baasB ofso) oei, en dan zegge niet hate xD

ik weet niet, heb wel meer van hun gehoord, ze hebbe wel beter, maar vind dit ook niet slecht
    maar toch geef mij maar jawat, duvelduvel of opgezwolle :9

Laatst bewerkt: 16 jul 2006
  7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dat zijn inderdaad dan de betere nederhop rappers, ook de kleuter negativ digg ik wel :)

8. Jorrit

Leuk Bevonden:
    9
    Harde Schijf gedownload van http://www.0118hiphop.nl? Die is imo echt goed, beter dan Flessepost.

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hardeschijf heb ik, is wel ok maar ik vind andere nederhop toch echt gewoon beter :x

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, haha, hoe kan je dit nou serieus nemen? En 0118 is way better dan Opgezwolle. Harde Schijf is trouwens zeker wel dope. Ik kan niet wachten op meer shit van hun, want HS is ook weer al oud. Maar beter dan Flessepost kan ik niet zeggen, er staan tenslotte ook maar 5 tracks op.

11. Jorrit

Leuk Bevonden:
    9
    Kom op, respecteer ieders mening (hoe raar die ook is :))

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nee die nieuwe van darryl rennen ofzo :emo: flowt niet eens :emo:

hoewel het misschien oud is en ik misschien bevooroordeeld ben omdat ik er 1 van hun ken blijf ik nog steeds nachtwakerz luisteren......ze zijn misschien een beetje te "ganster" maar ja ze hebben wel talent

1 van hun nummers gaat over azie (de vloedgolf), ik vind het best een mooi en goed nummer.
    Beter dan darryl :emo:

en een goede track van jiggy dje.....rappers hier, meeste mensen kennen hem wel

Laatst bewerkt: 17 jul 2006
  13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    die heb ik op the box gehoord :9
    dat is egt een slecht nummer vind ik , ik vind ook dat hij niet egt kan rappen.

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    hij is toch ook van kweekvijver van TMF ofso??
    echt klote nummer, want het flowt echt niet (ookal werd dat al gezegt :+)

Ik vind jiggy dje wel lauw, maar ik heb het idee dat ik oude nummers van hem heb, dus als iemand nog wat tips heeft (naast die van killaz) post ze ff :D

en over dat 0118 beter is als opgezwolle, is jou mening, want er zijn ook mense die THC ook helemaal de shit vinde ;). het klinkt net alsof het een feit is (voor jou wel ;), maargoed) smake verschille dus ik denk dat je er maar mee moet leven dat mense een andere mening hebbe :)

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ken die shit van 0118 helemaal niet maar wrom zit die neger zichzelf te fokke en dan doen alsof het lau is :eek: beetje vreemd

16. Zoiets heet zelfspot :):

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit vind ik zelf ook een van de betere albums :9 .
    Bron:
    Leipeshit.nl

18. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vloeistof is beter

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze beide hier staan, maar ik vind Eigen wereld eigenlijk beter.. Vind vloeistof een ijzersterke plaat hoor, maar Eigen Wereld is zo divers, en blijft interessant voor 21 nummers.. dat vind ik knap aan het album.. Het zijn beide top kwaliteits albums..

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt wel lekker ja. Maar raps zijn nou echt niet goed vind ik hoor. Ik vind Opgezwolle qua raps maar bagger.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina