1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    nou.. die zijn nog altijd underground hoor. Ze maken geen liedjes omdat ze in de hitlijsten willen komen ofzo. Maken gewoon muziek omdat ze het leuk vinden.Noem een commercieel nummer van hun?.. wordt moeilijk.
    Brainpower wordt ook nog wel veel als commercieel gezien, maar eigenlijk was het alleen 'dansplaat' dat wel heel erg commercie gericht was.
    Lange Frans en Baas B is toch gewoon alles commercieel, kom op nou. Die zijn gewoon in de bekendheid gebracht door iemand, hebben ze niet zelf voor gewerkt. Om de zoveel tijd hebben ze weer een nieuwe clip.
    Van opgezwolle enzo moet je geluk hebben wil je er een keer een tegenkomen op tv. Laatste twee zijn wel paar keer te zien geweest, maar dat komt omdat ze goed gingen verkopen. Bij lange frans en baas b is het andersom. Eerst komen ze elke dag 16 keer op TMF, dan krijgen ze 13-jarige sletjes achter zich aan, en dan pas word hun album gekocht. Dat is dus commercieel :{

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja denk je nou echt dat opgezwolle niet bekend wil worden, tuurlijk wek dat wil iedereen en duvel duvel heeft best wel een hitje gescoort! en ja die clip was ook best commercieel. Lange en baas maken ook echt wel muziek omdat ze het tof vinden en niet alleen omdat ze geld willen! ze hebben geen cent gekregen van zinloos en de rest zijn allemaal niet echt grote hits geweest. en wrom zoude ze een nieuwe straatremixes gaan opneme als ze alleen geld wille daar verdiene ze geen fuck mee!

3. Altijd dat gezeur over commercieel en niet commercieel. BAH!

Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2005
  4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik zeg niet dat lange frans en baas b het niet leuk vinden om muziek te maken, dat heeft niks met commercieel te maken. Maar lange frans en baas b zijn bekend gemaakt, opgezwolle is bekend geworden.

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Niemand van Pete philly gehoord? Ok hij zingt ook veel maar rapt ook af en toe ( gejat uit zijn freestyle battle met o.a opgezwolle :p). Maar hij is zo relaxed.

Baas B en Lange frans vind ik dan weer echt niks... Kan niet 123 uitleggen waar om, maar is gewoon niks voor mij.

6. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    ben niet zo in dat hele hip-hop gedoe. Maar robian vind ik zeer relaxt. En natuurlijk youssef en kamal 8) :+

7. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Commercieel of niet..het gaat om de beats..Lyrics etc.

8. p-boy

p-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    postman is gewoon de beste nederhop

9. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Dankje voor je goede met mening onderbouwde post :|

10. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Opgezwolle, de best! En Extince met Skate The Great natuulijk! Je weet toooooch !:cool:

11. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DuvelDuvel is erg goed, Freako Rico (ofzo) van Opgezwolle is ook erg. Yes-r is ook wel te pruimen, voor de rest pas ik.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nederhop vind ik eigenlijk best wel wack, al hoorde ik laatst wel dat mn naamgenoot Def P(ascal) erg goed schijnt te zijn. Ik heb wel wat nummers gekregen, moet er nog ff naar luisteren. Mij staat de taal gewoon totaal niet aan.

13. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk Def P geweldig. Ook de hele groep eromheen (RAMP records, dus), zoals de Onderhonden, Mach & Jesse en de Gekste N.U.A. luister ik graag en vaak naar. Voor de rest vind ik Extince ook heel dope, maar andere Top Notch artiesten staan me niet zo aan. Niet omdat ze slecht zijn, maar omdat ik gewoon meer van dat rauwere underground geluid houd dan die gelikte en professionele sound van de meeste Top Notch artiesten.

Voor de rest vind ik Nederhop niet zo boeiend. Figuren als Lange Frans & Baas B mag ik totaal niet. Niet omdat ze zogenaamd commercieel zijn ofzo, maar gewoon omdat ze nep zijn. Ze staan nergens voor. Ze maken een liedje tegen zinloos geweld, en vervolgens gaan ze zelf een gevecht uitlokken. Knap hoor. Ze zijn niet talentloos, maar gewoon heel basic en overschat. Maar ja, onder de banner "ze doen hun ding" lijkt alles maar te worden geslikt.

Oh, en ik had ook nog DHC willen afzeiken, maar aangezien deze thread over Nederhop gaat zou ik daarmee off-topic gaan. :+

Laatst bewerkt: 16 okt 2005
  14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op dit moment naar Artikel 140 te luisteren van THC, vind het zeker wel een relaxe CD. Staan wel een paar oude nummers op, die ik al kon, maar dat maakt hem zeker niet minder.

Lange Frans, Baas B, D-men, vind ik ook wel dope, Ali B heb ik wel een CD van, maar die vind ik tegenvallen, DuvelDuvel's Aap-O-Theek is zeker een zwaar brute CD, Die ik ook graag luister, kan echt genieten van die CD.

Straatremixes vind ik ook wel vet, maar heb em nu te vaak gehoord.

Verder ga ik waarschijnlijk binnenkort naar Def-P, lijkt me wel vet om heen te gaan.

Hoorde tijdje terug ook een paar nummers van Lost Rebels. Vind ik ook wel erg gaaf, vooral Gevoelens van hun, is zwaar vetjes :cool:

Oh, en die beef tussen THC en Negative, is ook erg vet, die disstracks die daaruit voort vloeien. Dacht je nou echt is een brute plaat, mooi verwoord wat ie wil zeggen 8)

DHC zegt me niet zoveel, maar als ik dat zo hoor, ben ik blij dat ik ze niet ken :+

15. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Met de Osdorp Posse neem ik aan? Da's zeker vet. Mijn advies: ga vooraan staan. :+

En DHC zijn die sukkels die Ali B en Ayaan Hirsi Ali op de meest slechte en talentloze manieren dissen. Kijk alleen naar de namen van hun tracks: Ali B Diss 1, Ali B Diss 2, Ali B Diss 3, Ayaan Hirsi Ali Diss 1, Ayaan Hirsi Ali Diss 2, etc. Kortom: Een creativiteitsgehalte van nul komma nul.

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    oja, die gasten.. die zijn idd nie wijs, ik heb vandaag gehoord dat er een straat remixes deel 4 komt!! en mischien doet zelfs nega mee :eek: zal echt wel chill, die gaste deden het goed met zijn allen. ik heb net een nieuw nr gehoord van baas b, lange en brutus en ik moet zegge dat het echt een zeer chill nr is!! dus ik kan echt niet w88 tot strtrmxs 4 die word echt dope! ik doe strax wel ff link plaatsen (en is gewoon legaal downloadbaar duss)

edit: http://rapidshare.de/files/4571373/07Nummer7.mp3.html astu hier is de link :p ook voor alle haters gewoon ff luistere.. (ja ik weet het ze moeten zonodig weer een beat jatte)

Laatst bewerkt: 16 okt 2005
  17. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    hoe heet het nummer?

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet, hij staat op een mixtape van zoon DJ (duidelijk he) maar hij is op de beat van 50ct, just a lil bit

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een diss van yes-r tegen lange gehoord :confused:, die gast heeft het echt verlore joh! hij kan rappe dat cker, maar ten eerste zijn cd is bagger en nu komt hij met zoon domme diss die nerges over gaat en dan gaat hij ook focking vals zingen!!! ik d8 btw dat ze het allemaal hadden bijgelegd mja (ik weet dat nega het heeft vergeven en zelfs mischien mee gaat doen met straatremix 4) valt me wel een beetje tegen van yes-r, grootgebracht door lange en dan tog zo knocke!

20. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier trouwens weleens van de Belgische beatcreator/rapper Pita gehoord? Hij heeft albums geproduceerd voor acts als ABN, Nest en II Zwaard. Zijn nieuwe dubbel-CD "De Geesten" is echt geweldig. Als ik één nummer zou moeten aanraden, zou het Reincarnatie zijn. Die staat al de hele week zo ongeveer boven aan m'n playlist. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina