1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik vind Opgewolle en Dice inderdaad meer fris dan commercieel. Zelfs al is Eigen wereld een zwaar album qua lyrics. Het is namelijk een hele andere insteek dan de puur ''Ganstha'' rap die je nu alleen maar hoort. Lange frans en Ali B zijn eigenlijk wel goede rappers (luister maar eens wat oude nummers) maar het hun naar het hoofd gestegen. Rappen over een zondagmiddag is echt zonde van ruimte op een cd.
    Het enige nadelige van Dice kan zeggen, brainpower...goede flow maar te weinig inhoud...
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp ik dat goed, vind je brain goede flow hebben maar weinig inhoud? Of doel je nou op Dicecream? Want ik vind persoonlijk dat brainpower met afstand de beste nederlandse rapper is...
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ja VROEGER waren aliB en lange frans best goede rappers, maar zoals je zelf zegt, het succes is naar hun hoofd gestegen. Maak je nummer over zinloos geweld, beuk jezelf een kind in elkaar, echte klasse hoor :eek:
    En ik denk dat brainpower het enigste goede was op de cd van Dicecream. Kan ook aan mij liggen, maar ik denk dat dicecream beter kan dat dan hij heeft laten zien(en horen) op zn album
     
  4. EenGespierdeOma

    EenGespierdeOma Organized Konfusion!

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik baal, met de break-up van 0118 zijn Junior en KD weggegaan :mad:. Nu zijn alleen nog negert R. de Vries en Huckleberry Vinn over en gaan ze verder onder de naam nul elf acht. Nou ik heb dus even die nieuwe cd gedownload en er staan echt maar 3 goede nummers op ofzo :mad:. Vinn kan sowieso nauwelijks rappen dus Neger R. de Vries moet alles goed maken. Echt heel kut dat KD weg is bij 0118 :mad:
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  5. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Jr. ook al weg?
     
  6. EenGespierdeOma

    EenGespierdeOma Organized Konfusion!

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij doet wel een gastnummer op Huckleberry Vinn.. Samen met Neger was hij gewoon de beste van 0118.
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker kut man. Ik vond Vinnie z'n plaat best aardig hoor. Alleen stukken minder dan Flessepost en HD. Neger en KD waren toch wel m'n favorieten. Junior is ook gewoon goed.
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    dit was toch al een tijdje? Ik volg hun niet echt, maar ze hadde pas gelede toch ookal een break-up ?, of waren dat andere rappers? (want ik dacht dat junior al weg was :emo: )

    go easy on my :+
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    damn jammer man!
    was geen break-up, alleen 1 iemand was weggegaan (weet niet meer wie) de rest gingen met solo projecten aan de gang, wel echt zuur, die lui hadden echt potentie maar nu is het gewoon geen 0118 meer :mad:
     
  10. EenGespierdeOma

    EenGespierdeOma Organized Konfusion!

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt is al een paar maanden zo. Maar ik wachtte dus met spanning af op de nieuwe cd ná de break-up. Vandaar dat ik hier nu neerzet dat ik baal, omdat het , zo als ik al vreesde, niet werd zoals ik had gehoopt.
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe weet je trouwes dat ze bijna allemaal uit elkaar zijn, staat niet op de hoofdsite en heb het ook nergens gelezen
     
  12. EenGespierdeOma

    EenGespierdeOma Organized Konfusion!

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt twee dus, helaas. Ik verwarde trouwens KD met Junior, vind KD vetter dan Junior.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    KD heeft naar mijn mening wel de ziekste rijms.
     
  14. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hier meer over, kan er maar weinig over vinden. Ik vind het wel een lekker album, sommige nummers dan.

    Vooral 'Je weet het' vind ik lekker wegluisteren.

    THC - Puur en Onversneden

    Tracklist
    01. THC - Je weet het
    02. THC - Mijn Straatwaarde
    03. THC - Hijg voor me
    04. THC - Chic Chica
    05. THC - V.I.P. (Feat. Lloyd de Meza)
    06. THC - Artikel 140
    07. THC - Zeg me wat je wilt
    08. THC - Pang Pang
    09. THC - The Scene
    10. THC - Nummer 1 (Rocks)
    11. THC - Slangen (Menaze)
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2007
  15. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zal wel eens wat downloaden van die lijst maar ik verwacht er niet te veel van THC is niet mijn favoriet;)
    Download eens wat van Kempi die heeft wel goeie muziek maar download het niet als je 10 jaar oud bent en natuurlijk zijn de tracks van Nino ook erg goed.
     
  16. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik al 34 nummers van, maar toch bedankt voor de tip.

    Ik hou wel van die 'straat' shit, ik vind opgezwolle zeker ook goed maar het liefst luister ik naar kempi, nino enzo :)

    Edit /

    Zomaar even een trackje tussendoor, Typhoon ft Yes-R - Bedankt.

    Ik vind Yes-R maar wack, maar deze track klinkt hij wel chill.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2007
  17. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dat nummer van Yes-r ft Typhoon!
    Ik vind Yes-r normaal ook niet goed maar dit is wel een dope track.
    Die nummers van THC vind ik niks though.....
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    is idd wel goed nr.
    Maar ik hou normaal echt niet van dat straatgedoe, alleen Kempi en Nega zijn wel ok. alle drie de straatremixes waren wel dope btw 8)
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes-R is commercieel als de tering, maar hij is wel erg goed! Ik heb een tijdje terug zijn album gevonden, en dat was echt gewoon een heel goed album. Dope beats, dope rijms, en een boodschap. Het frustreerde mij, want ik mag hem ook niet :+
     
  20. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit van mijn leven naar zijn album geluisterd.
    Ik mag zijn houding niet.. als ik hem een keer op tv zie dan kun ik gerust zeggen dat ik aan het zappen was. Jezus, al dat gedoe over het leven op de straat.. als je in de VS woont misschien.. maar in NL?

    *ja ik ben een beetje gefrustreerd... en het is vroeg en ik heb geen koffie op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina