1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Berrie jij hebt geen idee wat een gangster is...

    Alstublieft dit is wat het woord gangster inhoud

    Een rapper is vaak geen gangster en al helemaal niet als die persoon trots gaat roepen dat hij een gangster is.

    Je hebt wel de hiphop regel die zegt dat als je een driveby shooting doet of meemaakt dat je een O.G.(original gangster) bent. Maar dat is meer een term binnen hiphop.


    Er is een groot verschil tussen jouw maatje J. die als kruimeldief misschien hier en daar over de schreef gaat en een gangster.

    En over geweld enz. in nederland: Er is genoeg geweld en rotzooi in ons land. Geloof me we doen echt niet onder voor bijv. Amerika, het is alleen zo dat we hier geen wet hebben die pistolen en dergelijke toelaat wat doden en gewonden scheelt.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    J. is geen kruimeldief;) En Nederlandse gangsters kan je natuurlijk ook niet echt vergelijken met Amerikaanse. Hier is ook niet echt sprake van Gangs. En een O.G. slaat eigenlijk nergens op, dat is inderdaad gewoon een term die gebruikt word.
     
  3. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Check mijn sig voor Neerlands dopeste! \o/
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik had em al eerder gezien bij jou, maar ik zocht je niet te pm'en daarvoor ;)
    simpel, maar meesterlijk
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh, ik volg je niet helemaal? je zocht me, om me niet te pm'en? 8)
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    owh fok daar gaat mn brabants weer 8)

    ik bedoel daarmee dat ik geen zin had om je daar over een pm te sturen :+
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    aaaah :cool: Maar thanks voor het compliment \o/
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    hey jongens,

    ben op zoek naar een liedje van verschillende nederlandse rappers.
    (Brainpower,aliB en nog een paar)
    Ik zag het een keer op tv maar weet niet meer hoe dat liedje heet |:-

    Het is een beetje een snel pompend liedje,clip mischien in zwrt wit opgenomen maar dat weet ik niet meer,niet zo heel erg oud!?

    Iemand!??
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    brainpower en alib??
    ik heb geen idee waar je het over hebt :9

    ken wel een clip met extince en brainpower (en meerdere) zoete inval genaamt, maar die is al best oud :+ maar alib en brainpower :confused:
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder twijfel Partysquad

    Wat wil je doen
    Rampeneren (kleine kans)
    Dat is die shit
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nee ook niet .
    Het is echt iets met Brainpower of adhd ik weet het zelf ook niet meer.
    Was een clip van op tv (alhoewel die niet vaak gedraaid werd)
    Ongeveer half jaar geleden.

    :b:
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, ADHD ben ik niet echt in thuis... (ja, ook al ben ik zo'n brainpower fan :cool:)
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Daag gek. Ik heb die shit zelfs origineel\o/
     
  16. Dioxic

    Dioxic Guest

    Waar hebben jullie het over, partysquad, ali b? Als dat nederhop is ben ik de paus, sjeezus :lol:
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige single die ik van ze gehoord heb, vond ik toendertijd niet echt veel aan, en heb me er nooit echt in verdiept.. Dus ik weet ook niet of ik ze goed of slecht vind..

    Partysquad is 100% nederhop. Zoals zij discotheken, clubs en feesten vol kunnen krijgen, met zoveel succes, is niks dan respect voor die mensen. Je moet ze ook absoluut niet zien als rappers, maar als DJ's, en als dope DJ's. Daar kan je gewoon niet omheen. Ze hypen iedereen op en staan absoluut aan de top in de nederlandse hiphop.

    Je zal ze niet zo snel een chill, relax, diepgaand of heavy nummer horen maken, maar daar hebben ze ook niet de intentie voor, ze maken gewoon partymuziek, en dat doen ze als geen ander in de nederlandse hiphop. En daarnaast, ze hebben echt massive respect van iedereen die er maar toe doet in de Nederhop, kijk maar naar hun plaat, Brainpower, DiceCream, Lange Frans, Ali B, Nino, Kempi, de grote (mainstream) namen staan op die plaat. En dat is echt dope. Ik vind het dan ook een erg dope album.
     
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

    Nou wil ik je even aanspreken op de woorden:"Ze hypen iedereen",. ten eerste heeft dit te maken met wat voor volk er rondloopt, en dit is 9 van de 10 keer breezervolk. Ik hoef je toch niet uit te leggen waar een breezer dagelijks naar luistert.

    Nou zit mijn uitspraak vol met vooroordelen maar dat is hoe ik erover denk, partysquad maakt muziek voor onwetende kids zonder enig verstand van muziek en gehersenspoelde smaak voor kleding. Ik heb anders nooit een 22 jarige gezien die naar partysquad lusitert. Als ze ouder worden leren ze het wel.

    En dan nog iets over dat zogenaamde respect dat zij krijgen. Meen je nou echt dat ze respect krjigen omdat ze een tiental dropouts op hun album hebben staan?

    DiceCream, Lange Frans, Ali B, Nino, Kempi

    DiceCream is een dropout dat geen toekomst heeft, hij mag hopen dat die op tv komt anders werkt die in een fabriek, Lange Frans is een rijkeluiszoontje dat zogenaamd van hiphop houdt, Ali B is een popzanger, Nino is ook een dropout die werkelijk een hekel heeft aan studeren en GEEN diploma heeft, en over Kempi.. tja, straight outta prison.

    Wat ik wil zeggen, je kunt absoluut geen respect afdwingen met deze artiesten op je album, zou jij ook niet op een partysquad alum willen staan? Deze artiesten doen het zelfs gratis. Respect krijg je als je bijv. Marco Borsato, het boegbeeld voor de Nederlandse zang op je album hebt staan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2007
  19. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig niet van StropStrikkers. Oh, wat hou ik van die lui.
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, aangezien ik mezelf toch wel zie als een behoorlijke kenner op het gebied van HipHop, en al bijna 22 ben :+ (word morgen 18 maarja 8)), weet ik dat jou mening idd vol met vooroordelen ziet. The Partysquad is in principe als elke andere hiphop act, qua hypen, maar ze kunnen het alleen beter.. Ben afgelopen jaar naar een klein festival geweest, met NuClear Family, Jiggy Dje en Engel & Daniel, en alle drie wisten ze de puur hiphop crowd echt helemaal gek te hypen. Tuurlijk, bij Partysquad lopen er hoogstwaarschijnlijk meer breezers rond, maar ook de Hiphoppers in Nederland die van een feest houden, zullen daar echt wel te vinden zijn, en dat zijn ook vaak de personen die in het midden voor de stage staan, dikhard te feesten, en daar doelde ik eigenlijk op.. Ik kan persoonlijk, als ik daar tussen sta, vlak voor de stage, me echt niet drukmaken om het aantal al-dan-niet breezers wat er om me heen loopt..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina