Nou wil ik je even aanspreken op de woorden:"Ze hypen iedereen",. ten eerste heeft dit te maken met wat voor volk er rondloopt, en dit is 9 van de 10 keer breezervolk. Ik hoef je toch niet uit te leggen waar een breezer dagelijks naar luistert.
Nou zit mijn uitspraak vol met vooroordelen maar dat is hoe ik erover denk, partysquad maakt muziek voor onwetende kids zonder enig verstand van muziek en gehersenspoelde smaak voor kleding. Ik heb anders nooit een 22 jarige gezien die naar partysquad lusitert. Als ze ouder worden leren ze het wel.
En dan nog iets over dat zogenaamde respect dat zij krijgen. Meen je nou echt dat ze respect krjigen omdat ze een tiental dropouts op hun album hebben staan?
DiceCream, Lange Frans, Ali B, Nino, Kempi
DiceCream is een dropout dat geen toekomst heeft, hij mag hopen dat die op tv komt anders werkt die in een fabriek, Lange Frans is een rijkeluiszoontje dat zogenaamd van hiphop houdt, Ali B is een popzanger, Nino is ook een dropout die werkelijk een hekel heeft aan studeren en GEEN diploma heeft, en over Kempi.. tja, straight outta prison.
Wat ik wil zeggen, je kunt absoluut geen respect afdwingen met deze artiesten op je album, zou jij ook niet op een partysquad alum willen staan? Deze artiesten doen het zelfs gratis. Respect krijg je als je bijv. Marco Borsato, het boegbeeld voor de Nederlandse zang op je album hebt staan.
Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2007