1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lol ok, toch vergeet ik dit niet, fucking ali b dude :lol:

    Dat andere nummer op youtube met RZA is door hem geproduceerd dan neem ik aan? Klinkt echt kut als je het mij vraagt, tenminste RZA 'rapt' lelijk. De beat is wel ok

    http://youtube.com/watch?v=87uw5PFiJ00
     
  2. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Een of andere Origin (andere sites zeggen weer Barracuda) heeft die track geproduced, maar dat nummer is afkomstig van RZA's Birth of a Prince uit 2003, en dat album is niet echt bijzonder te noemen.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    @ Dioxic: Pete Philly heeft een track met Talib gedaan, maar hij is geen Nederlandsetalige NEderlandse rapper.
     
  4. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je meneer weer hoor :emo:
     
  5. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ja die ken ik al, geen zak aan die vent en album spreekt me ook niet aan. Voelt hij zich te goed voor Nederland dat die in het engels gaat 'rappen'?

    gtfo
     
  6. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Donder jij een eind op, jij luister niet eens Nederhop. _0/
     
  7. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Jij vindt Pete Philley niks?? Beter ga je je mond spoelen en die cd nog een paar x luisteren.
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, 1 van de beste albums van de laatste paar jaren
     
  10. mark8925

    mark8925 Guest

    opgezwolleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee\o/ \o/
     
  11. Dioxic

    Dioxic Guest

    Dat jullie een andere smaak hebben weet ik nu wel maar is het echt nodig om mij dan te beoordelen omdat jij dat vindt?

    Mindstate is niet mijn genre en veel te fucking rustig, wie moet hier de mond spoelen dan? Ongepast hoor
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het genre is gewoon Hip Hop en Rap hoor, de style is alternatief maar ook "conscious". Ik lees regelmatig dat jij daar zo fan van bent, ik trouwens ook :D . Mindstate is inderdaad rustig en de drums zijn soms een beetje soft, maar het is allemaal wel gebasseerd op live ingespeelde instrumenten. Daar kan je naar mijn mening wel wat waardering voor opbrengen. Het blijft voor mij één van de beste albums van 2005.

    Ik snap trouwens niet waarom bijna iedereen zo opgefokt reageerd op Dioxic.


    Edit: maarja dit is het Nederhop gedeelte... Opgezwolle vind ik wel dope.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Opgezwolle is zeker chill, toch vind ik Jawat en Duvel net iets beter kwa muziek, ik kan niet oordelen over live perfomances omdat ik alleen Opgezwolle live heb gezien (was by the way wel kenker dope!). En Dioxic, je mag best een mening hebben, maar je formuleerde het zo lekker als een feit en meteen zo'n opmerking over dat Pete zich te goed zou voelen voor nederlandse hiphop... :D
     
  14. Dioxic

    Dioxic Guest

    Word.
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Beetje tegenstrijdig he?
    Nu gebruik je zelf een Engelse uitdrukking :'-(
    Kom is met argumenten, geen zak aan en engels rappen zijn niet echt argumenten om kritiek over een cd te onderbouwen.
    Mogen mensen niet geinteresseerd zijn waarom jij een album dat geld als 1 van de beste albums van 2005 slecht vindt?

    Kritiek is altijd goed, als je het maar onderbouwt. Dan krijg je tenminste discussies met meer inhoud dan waar jij je nu mee bezig houdt......
     
  16. Dioxic

    Dioxic Guest

    Jij weet duidelijk niet wat ironie is maar goed. Ook al is het de beste album aller tijden. Als ik jullie Hot Fuss van The Killers, beste album van 2004 aanraadt, dan zullen jullie het warschijnlijk ook gen zak aan vinden. Loop ik dan ook te zeiken?

    Je moet het verschil zien tussen feit en mening.
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het probleem nou eigenlijk? Hij mag het toch een slecht album vinden? :{
     
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

    Eigenlijk vind eentje het maar erg, de rest doet mee met bashen zodat ze stoer lijken voor de rest. Ach laat ze
     
  19. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Duvel


    de rest
     
  20. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lol zo repliet hij altijd in de mails bij mij. DuvelDuvel blijft de beste groep van Nederland, op hiphop rock of pop welk gebied dan ook. Kan Opgezwolle met haar TMF gehalte niet aan tippen. Ik heb DuvuelDuvel nog gelukkig voor een laatste keer kunnen zien bij de freshcotton party, echt jammer dat ze uit elkaar zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina