1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    *srry maar dit moet gewoon* 8)

word,

en dan nog om een beetje mijn mening te onderhouden, die gasten kunnen niet rappen, ze hebben geen flow en zelfs mun oma kan betere teksten verzinnen!

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had alleen die 2 disses gekregen, en die vond ik wel lachen :p

Qua skills heb ik ze nog niet echt gecheckt, maar daar ga ik ook geen moeite voor doen als ik dat zo hoor ;)

Ben nu de nieuwe plaat van Brainpower aan het luisteren. Die is wel relax :cool:

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hoe heet die?

4. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    even stil heet zijn nieuwste

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    is wel goeie plaat idd. al is ie qua tekst niet echt super..behalve dan:
    'je was nieteens vlot als je op water dreef' _O_

6. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind zijn teksten juist wel dope. hij heeft heel veel woordspelingen waarbij je vaak niet bijhoud wat ie nu precies bedoeld.

bijv bij alles in het begin zegt hij

"je kookkunsten gaan verder dan die van scarface"

erg dope!

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
  8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ooh propz man, voor die site _O_

9. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    thanks voor die link man

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Meeste nederhop vind ik wel goed te doen, luister veel naar Opgezwolle, Jawat, D.A.C., Osdorp posse, Duvelduvel enzo.

Maar al die hitkrant-hiphop is niks, of het nou gaat om Yes-R, Lange Frans & Baas B, Brutus of Ali B, gewoon mannetjes uit vinexwijken die op wanhopige wijze hun Amerikaanse idolen na proberen te doen door met alles en iedereen beef te hebben, en ondertussen constant politiek correcte schijtnummertjes uitkakken.
    Iedereen die een nummer als 'Het land van' goede hiphop durft te noemen, heeft een gaatje in z'n kop. Period.
    Zulke meuk is puur bedoeld voor al die TmF BrEeZaHtJEs die dan 75 cent betalen om op tv te kunnen zeggen dat 'die tekst van dit nummer helumaal waar is HVJWJNK Maikel plz laat door!1'. Ugh.

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik hoor liever slechte wannabee gangster plaatjes van die heumeaus dan 'het land van'.. ze kijken er ook echt bij alsof ze denken een diepe tekst te hebben gemaakt, terwijl als je luisterd je meteen hoort dat die rhymes gewoon poep zijn. breezahsletjes worden overal wel geil van, maar een echte hiphopper zou zich diep schamen als dit het dan is in Nederland.
    maarja tis commercieel. zag gister wel clip van Extince- spraakwater op TMF! _O_ ik schrok me dood. dacht dat er iets mis was met de kabel :eek:

12. GHet land van lange Fransie, waarnaar je terugkomt van vakansie....

Lange Frans en baas B doen aldoor alsof zxe diep gaan. Terwijl ze 100% lachwekkend zijn. Als ze dat zo bedoelden vond ik het wel leuk. Nu is het gewoon een lachwekkend stuk proza dat ze brengen alsof ze echt iets zeggen. Vergelijk ook eens de tekst van zinloos met Zinloos geweld van vader Abraham en Corry Konings, vrijwel hetzelfde. |:-

13. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    idd het land van is poep, en die rot koppen dan ook als ze zo vooruit en naar beneden kijken... kan het niet uitstaan lol

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    haha idd :D

al heb ik dat ook wel bij Brainpower in zijn clip.
    zegt ie zo: 'het ruisen van de rust' kijk ie ook naar beneden.
    gozer, rust kan niet ruisen en als het zou ruisen was het geen rust meer..
    daar is niks poetisch aan |:-

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha, tja.. toch vind ik lange frans en baas b wel vet. Het boeit me echt geen ene flikker of ze commercieel zijn of zo! ze maken relaxte muziek.. vooral lange frans vinnik tof rappen, zijn teksten zijn dan niet altijd zo gevat, maar dat is zijn stijl!

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ze maken imo geen relaxte muziek, lyrisch gezien zijn ze 2 hopen stront. Het Land Van is erg leuk voor politiek correcte Breezers zonder smaak, die de top 40 als een grote pot met goede muziek vinden ongeacht de muziekstijl. Wat is dit voor BS:
    een rondje geven is te duur
    de vette hap van de Febo trek je uit de muur
    Krijg je toch spontaan kotsneigingen van?

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind in het land van ook wel een goeie plaat. Tuurlijk zijn er altijd beter nummers, maar om ze af te schrijven omdat ze commercieel zijn vind ik een beetje overdreven.

wel moet ik zeggen dat ze een beetje kwallerig alles goed proberen te doen.. Met eerst Zinloos en nou het land van.. Als je luisterd naar "ik mis je ook" van lange frans, dat is gewoon een hele dope plaat, heel anders dan wat je in de media te horen krijgt.

18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    aan het eind van de dag zijn me allemaal mensen..

Die shit is toch te grappig ofniet?

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    tja, der zijn hier behoorlijk wat haters :p mja ik blijf nog steeds bij mijn mening dat ze relaxe muziek maken en het mij echt niet boeit dat in de hitkrant staan.

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    best wel, want lange frans ziet er meer uit als een aap :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina