1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Duizend maal thanks \o/
     
  2. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    flex is dope..........hij heeft dope tekste
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    net terug van Aruba (stond eerst duvelduvel) en heb meteen mijn gesigneerde "puur kutuur" gechecked! dope cd als een gek! echt een paar harde beats, en ja de Duvelduvel stylo he. echt hard!
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  4. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    net terug van duvelduvel? naar concert geweest :p? mja hij is inderdaad hard.
    schijt is de norm is echt harddd :)
     
  5. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    The Opposites ft Dio en Willi Wartaal - Dom, lomp, famous

    Hoe nice.
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn fout, moest aruba zijn :thumbs:
     
  7. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe oke, ik dacht al dat je al bedoelde, dat je terug van vakantie kwam :p
     
  8. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me een link geven voor parels voor de zwijnen van djvt?
     
  9. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet zo met Duvelduvel, het is wel leuk maar ik zou er geen cd van kopen.
    Wel heb ik laatst de cd's van Jiggy Djé (Noah's ark) en Diggy Dex (verhalen vanuit de sofa) gekocht. Heb de hele vakantie op wat D.A.C. en wat metal cd's niks anders geluisterd. Wat een klasse !
     
  10. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat metal nou wegliet, had je alleen maar dope muziek geluisterd ;). Haha nee grapje, maar Noah's Ark en Verhalen vanuit de Sofa zijn inderdaad erg goed. Had van Jiggy Djé niks anders verwacht, maar Diggy Dex had me aardig verrast toen ik em voor et eerst luisterde!

    En Duvelduvel, tja je moet er van houden, ik vind et wel dope. En zowieso een album met zo'n vette hoes kan je moeilijk laten liggen, vooral als je van NL Hiphop houd :)
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Noah's Ark eerlijk gezegd niet zo heel goed.. Verhalen uit de Sofa moet ik nog steeds checken..
    Vond de producties matig, en afgezien van wat leuke lines, had Jiggy niet zo heel veel spannends te zeggen..
    Geloof dat ik 1 track wel goed vond..

    Wat DuvelDuvel betreft, lyricaal zijn ze zwak, meer dan eens vergeten ze gewoon te rijmen, teksten zijn niet bepaald diepgaand..
    Maar wat ze zo godsgruwelijk dope maakt, is de flow-stem-beat combinatie..
    Echt, kan heerlijk wegchillen op die plaat. Vind Puur Kultuur trouwens beter als Aap-O-Theek.. Veel gecontroleerder, veel meer lijn in het album. Enige wat ik mis is een echte Wie Is Ut..
     
  12. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    DuvelDuvel is inderdaad chill muziek voor mij. Af en toe luister ik het wel eens, moet toch eens wat van dat nieuwe album checken. En verhalen vanuit de sofa moet je zeker checken!
    Het verschil tussen jiggy djé en Diggy Dex is denk ik dat Diggy met diepere teksten komt. Jiggy die puncht er maar wat op los, het mooie is wel dat ik dat zeer vet vind, je moet er maar van houden. Ik heb tot nu toe niemand gehoord die zo met woorden speelt als de Keizer Punchline ;)
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij puncht inderdaad als een malle.. en ja, dat is dope, maar (in mijn ogen) voor op mixtapes.. Vind, dat als je eenmaal een album dropt, dat je dan best een andere insteek mag nemen, wat meer verhalend rappen..

    Maarja, ik rap zelf echt amper met punches, ben zelf een verhalende rappert.. Dus dan gaat je voorkeur ook al snel daar naar toe..
     
  14. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je zeker Verhalen vanuit de sofa checken, als je van "verhalende rap" houdt. 2 liedjes zijn een beetje gericht op punches en wordplay enzo.

    Maar heeft btw iemand het album van wudstik al gecheckt? Vroeg me af of die ook een beetje vet is.
     
  15. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb n paar nummers drvan gehoord, vind em neit echt vet. Nieuwe album van Duvelduvel is wel vet, als je m wilt, ik kan je wel ff linkje pm'en. Hij is het kopen wel waard, alleen al om de hoes, had em gelijk gekocht toen ie uit was :)
     
  16. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ben laatste tijd weer volop opgezwolle aan het luisteren maar heeft niemand mijn eerdere post gezien? O-)

     
  17. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    @ xbox3604life

    Ik heb wel n site waar je veel albums kan downloaden, helaas doet de link van parels voor de zwijnen het niet. Ik heb het album hier nog wel origineel liggen, maar heb nu ff geen tijd op te uppen helaas.

    edit;

    ik heb em wel op computer staan zie ik net, dus ik kan em wel ff uppen nu, ik PM je strakjes wel link

    edit2; check je pm xbox3604life
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  18. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag 22 septmeber JAWAT! liven on stage bij Danspaleis in haaksbergen.
    Ik kom daar wel af en toe en 22 sept ga ik zeker !_O_
     
  19. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's wel vet, helaas komen dr amper hiphop artiesten die beetje dope zijn, in Leeuwarden.

    Kent iemand de rapper steen? Vind em best wel vet :).
    op youtube staan wel 2 clips.

    Steen - Fok Steen
    Steen - De Spot
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    het is bijna zover, 1 september The Rhythm The Rebel, Het HipHop festival in de Ijsselhallen in Zwolle :D
    Ik heb er echt gruwelijk veel zin in :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina