1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, eigen wereld is echt een dope album, vooral park, gekkenhuis, hoedenplank, balans en passievrucht/bosmuis zijn erg relaxte tracks. Dit album overtreft de vorige !

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je der bij dat het een disstrack is, dan vind je "testament" cker ook een disstrack, laat lange maar zijn ding doen, ik vind het wel chill.

3. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Luister naar de tekst.

En in het kader van 'je ding doen' is al heel veel hersenloze troep uitgebracht. Hou asjeblieft op met dat 2005-begrip. Als ik naar Lange Frans luister weet ik wat Def P bedoeld met 'holle metaforen'.

Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  4. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vloeistof is wel beter dan eigen wereld
    maar eigen wereld is ook vrij dope

5. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, lange frans met zn matties is echt neppe troep, hij denkt dattie een soort van gangster rapper is net zoiets als 50 cent alleen dan op de foute manier.

6. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien al voorbij gekomen. Maar wie kent er 0118-Vier uit Vlissingen? Ze zijn best dope en hebben wel een strak album. Hier een track om jullie een ideetje te geven:

Ik blijf rijmen

8. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    DOWNLOAD GEEN NEDERHOP MAAR KOOP HET

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    dit zijn allemaal gratis tracks, de rest moet je idd kopen.
    @ Fr@: jij zegt dat lange denkt dat ie een "Gangsterrapper" is, dat is echt bull-shit man. Als er iemand is die zichzelf absoluut niet als een "gangster" ziet is hij het wel, hoe vaak heeft die dat wel niet gezegd in zijn teksten? mja, jullie vinden opgezwolle relaxter, da kan, ik blijf bij D-men :cool: .

10. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral Ik blijf rijmen en rookpauze vind ik chille nummers :)

11. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verbaast me dat ik niemand over Jiggy Dje hoor? Of heb ik niet goed in het topic gezocht. Hij heeft een paar doppe nummers als De Kleren van de Keyzer en Jiggy Djé.

12. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    cker wel van gehoord! Hij zit bij D.A.C. als ik me niet vergis, cker goede shit die ik daar heb gehoord van hem. De eerste CD, vind ik beter dan de laatste: proffesioneel chillen.

13. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amen.

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vandaag een soort workshop gedaan, Nicolaas gaf die. (onder andere samen gewerkt met Jiggy Dje)

Idee is om elke vrijdag bij elkaar te komen met stel mensen en dan te gaan werken aan flow, leren schrijven, dat soort dingen. Ik doe het schrijven al een tijdje voor mezelf en ik rap vaak mee met verschillende nummers, maar het is toch wel leuk om het dan ook echt te gaan leren en dergelijke.

vind het wel lachen, het uiteindelijke idee is een album op nemen, en optreden op een festival hier in Hoorn. Wel vet dus allemaal.
    Kijken hoever ik ga komen.

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    oei zeer vet! waar is dat (A)?

16. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ..

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    srry overheen gelezen :cool:

18. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    KoninginneNach Den Haag:
    Opgezwolle
    NuClear FAmily
    Pete Philly

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja gasten, ik heb de nieuwe cd van opgezwolle gecheckt en ik moet zeggen dat hij echt gruwelijk is! lekker cd, met rauwe beats en vaak goede (fatsoenlijke) teksten.
    maar kijk, ik vind lange en baas ook erg chill en nega en yes-r ook, ok lange en baas zijn erg commercieel maar onoficieel droppen hun nog steeds erg toffe nr's.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu naar Nega's nieuwe album aan het luisteren, eerste nummer is lekker rauw, onbreekbaar is ook wel oké. De rest nog niet gehoord.

Imo is hij toch wel een van de beste van Loyalty. Zit Yes-R daar nog op? Want die 2 staan aan de top van de business in deze regio (amsterdam/alkmaar etc)

Ze kunnen alleen nooit tippen aan Opgezwolle click ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina