En ja hoor, hier gaan we. Nog meer ongefundeerd geblaat van mensen! Als een enkel hier iemand ook maar een heeeel klein beetje het nieuws had gevolgd, dan hadden jullie kunnen wetend dat er ooggetuigen zijn geweest! En op basis van die verhoren is die militair opgepakt. En terecht. Als wij als vredebewaarders de vrede NIET kunnen bewaren dan moeten wij daar maar weg (vraag me sowieso al af wat we daar uberhaupt doen!!)
@Xboxrulez: toevallig héb ik onderzoek gedaan ja! Iets wat jij ook beter had kunnen doen alvorens iedereen naar hun mond te praten.
@Hordo: ten eerste zijn er geen honderden amerikanen gedood. Ten tweede sterven er 30 irakezen per dag (!!) door vuur van de amerikanen. Blijkbaar betekend een mensenleven voor jou niet zoveel aangezien je er zo makkelijk over praat. Laffe aanslagen? Wat zou jij doen als je land overhoop word gehaald, je geen eten en geen vers drinkwater hebt! Ik zou aardig gek worden. Ik zou in ieder geval proberen mijn familie in leven te houden en als dat middels plunderen moet, het zij zo!
Laatst bewerkt: 11 jan 2004