1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland bedreigd met Terroristische aanslag

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 12 nov 2006.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de Telegraaf is Nederland een belangrijk doelwit voor Al Qaeda voor de feestdagen in December..

    Het was natuurlijk al eerder genoemd, dat alle bondgenoten kans liepen op een aanslag, maar nu word het echt uitgesproken. Wat vinden jullie daarvan?
     
  2. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    beetje creepy
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vorig jaar augustus/september/oktober heerste er ook een serieuze dreiging en dat was voorkomen (had ik vernomen).
    Dreigingen zijn er altijd, maar ik word er niet bang van. Ik heb wel vertrouwen in onze politie/AIVD/ofwatdanook. Als ik bang zou zijn, dan zou ik als burger toegeven aan hun acties. =(
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik weet niet waar jij het gelezen hebt, maar er staat Europa bij alle bronnen die ik heb gezien. dat hoeft niet per se Nederland te zijn.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik ben benieuwd :cool:
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben benieuwd, hoop dat ze het kunnen voorkomen..
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb de krant niet gelezen, maar in het kopje stond duidelijk iets van Terroristische aanslag dreigt voor Nederland ofzo.
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Goverments spreads the fear to gain support for their inhuman actions ^^.

    Zoals altijd hebben wij helemaal geen fucking idee wat er nou van waar is en niet. K zeg niet dat NL een george orwell staat is, maar als ik alles ga geloven wat er verspreid wordt.... tja dan zou ik beter in een schuilkelder met 80 bommen en granaten kunnen zitten.
     
  9. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik maak me er niet druk om hoor. Er is een zoveel grotere kans dat je om het leven komt door andere dingen..
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef met de feestdagen toch niet met het OV, dus echt bang ben ik niet :+

    Maar even serieus, de dreiging wordt toch steeds concreter. Op de dag dat er een aanslag op de metro gepleegd wordt, zal iedereen vervolgens toch met een stuk onveiliger gevoel de metro ingaan.
     
  11. Hit `em hard

    Hit `em hard gimme one of those!!

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhmmm niet alleen de metro kan doelwit zijn..

    Openbare gebouwen ( mis. familie die daar werkt?)
    verkeersaders, tunnel, waterwegen etc
    en misch wel het ergste: nederland heeft een aantal kritieke locaties, als op bepaalde plaatsen een aanslag word gedaan: dan kan dat zeer grote gevolgen hebben voor de wereld economie ( en das geen bullshit: 1st class info)


    DAt zijn allemaal locaties waarbij je een aanslag KAN verwachten=(

    Maar een reden on bang te zijn is er denk ik niet: ongerustheid des te meer
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Zou niet weten waarom ze nu ineens in Nederland aanslag zouden moeten plegen..mja je weet het nooit. Al zit volgens mij het hele bolwerk van Al Qua'ida in Nederland. met theo van gogh hebben we ook al een aanslag gehad. maar ik heb ook wel het idee dat men het volk nog bang probeert te houden. tuurlijk zijn er radicale moslims..maar zeker nu net voor verkiezingen enzo gaan ze hier vast niks doen. nja misschien als er weer een rechtste regering komt.
     
  13. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin!

    Dit soort berichten zijn nergens goed voor. In het OV acht ik de kans op een aanslag verschikklijk klein. Ik vind het geen aandacht waard.

    In het OV moet meer aandacht gegeven worden aan de belangen van de reiziger. Op tijd rijden, meer materieel (altijd zitplaatsen vrij) en de prijs moet omlaag.

    Ik vind het openbaar vervoer een buitengewoon vijandige omgeving voor de reiziger. Geef daar eens aandacht aan en niet aan die 100.000 zogenaamde "Proffesionals" die samenwerken om de kans op een terroristische aanslag zo klein mogenlijk te maken.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Cygnum, de eerste week/maand misschien, maar daarna zal het wel snel terug gaan naar de normale situatie.

    Maar ik denk dat de dreiging in Nederland niet ontzettend groot is. Als ik de terrorist was zou ik landen kiezen waar er ontzettend veel kritiek is op de oorlog in Irak (in de UK bijvoorbeeld), in plaats van een land wat relatief rustig is.
     
  15. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Maak me er totaal niet druk om...
    Niet bang laten maken door die klootzakken dat willen ze juist!
    Mijn maatje is nu in Afghanistan met ons leger om ze aan te pakken :cool:
     
  16. Thamaster

    Thamaster Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    IK moet jullie beschermen hihi zit bij de marechaussee;)
     
  17. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort zo vaak dat er bedrijgingen zijn. De Mi5 ofzo van Engeland (geheime dienst) had laatst verteld dat de het terrorisme/dreigingen alleen maar toenemen. Ja je weet niet wat je er van moet denken! We zien het wel met kerst dan denk ik maar!
     
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    lol de kmar laat me niet lachen;) ;)
     
  19. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de pedo-partij toch een stuk enger...
    Niet dat ze genoeg stemmen ofzo hadden maar...
     
  20. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, vorig jaar was nederland ook duidelijk genoemd in een videoboodschap, en laatst met ramadan zeiden ze dat ze ook aanslagen zouden plegen tijdens ramadan.

    Oftewel dat dreigen met terreur IS eigenlijk hun terreur. Terrorisme hoefd niet per se met bommen maar kan ook met alleen woorden. Als mensen maar bang worden want dat is het enige doel van terreur.
     

Deel Deze Pagina