1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland boksland!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kaneda, 7 jan 2009.

1. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boksen leeft! Ik was een paar weken niet meer bij training op komen dagen door een gekneusde hand waar ik echt lang last van heb gehad. Maar afgelopen dinsdag ging ik weer en wat heb ik het toch gemist. Er was een nieuwe die ongeveer 3 maanden bij ons trained, hij heeft een goede conditie en hij is sterk en snel enz. Maar zijn techniek laat uiteraard nog te wensen over. Als je tegen zo iemand sparred dan merk je pas wat je eigenlijk allemaal geleerd hebt. De beste kerel kon mij met al zijn enthousiasme niet 1 keer raken, daarentegen heb ik hem wel een stuk of 15 keer precies op z'n kin gecounterd. En dan beschouw ik mezelf als low tier in onze boksschool. Ik zoek nooit ruzie, en weet het eigenlijk ook altijd wel te vermijden. Maar toch ben ik benieuwd als het er ooit van komt of ik zon agressieve aanval dan ook mooi kan counteren.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
  3. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Niet extreem moe van boksen? Dan vraag ik me serieus af waar jij gebokst hebt. 't Is namelijk zo'n ontiegelijk zware sport. 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2009
  4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Je voetbalt bij PSV én je bokst? 8)

5. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Nee, maar het is algemeen bekend dat boksen superzwaar is. Zelfs de pro's zijn bekaf na een gevecht.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2009
  6. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik van boksen vind? Geen zak aan. Meppen tot er 1 ondergaat..

7. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, zo lijkt het soms echt van buitenaf. En als het niveau van de boksers laag is is dit ook echt waar het op neerkomt.

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht...

Deel Deze Pagina