1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland door naar de KwartFinale (Ned-Swe)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Devil 6x6, 23 jun 2004.

1. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik mijn ongelijk gekregen over de doorgang van Nederland :p

2. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vetjes, happy de peppi !!!!!!!!!!!

_O_ _O_ _O_

3. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ff een vraagie en misschien kan 1 van jullie me helpen. Het Ek lied is van Nelly.... Forca ofzoiets...... ik zoek dat nummer maar dan moet die muts er niet tussen door zingen. Dus de instrumental versie zeg maar, die gebruiken ze ook op de Tv om er een mixie van te maken van de wedstrijd.

Bedankt alvast.

Het gewone nummer kun je hier downen (rechtermuisknop);
    /Mod Het gewone nummer mag je in de winkel kopen.
    - Dioga

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Netjes iig.
    Nou zweden moeten ook wel aan de kant kunnen schuiven en dan zien we wel weer.

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig om te zien hoe snel het volk omslaat. Voor de wedstrijd dacht 69% dat Nederland uitgeschakeld zou worden. Nu denkt 72% dat we de halve finale halen en zelfs 27% dat we het EK winnen.

Ik was voor de wedstrijd ook positief en nu ben ik nog positiever!

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    TOP _O_

ik denk dat het wat beter is als Heitinga centraal in de verdediging komt te staan, dit aangezien die Zlatan en Heitinga allebij bij elkaar spelen in een club :D

7. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik vind het wel tof dat we hebben gewonnen, en nu hoeft Dik niet meer te vrezen voor ze leven..... Maar ik hoop dat we het nu ver schoppen! Maar als we in de finale zouden staan tegen de Tsjechen dan zou ik haast zeggen laat hun maar winnen... :eek:

Die gasten zijn echt sportief!

8. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Maar we moeten Zweden niet onderschatten, ziehier:

Ljunberg
    Mjellberg
    Ibrahimovich
    Larsson
    Edman
    Wilhelmson

Allemaal toppertjes en grote talenten...
    Dus gewoon er vol tegenaan~!!!

9. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Edman en nog eentje doen dacht ik niet mee, vanwege 2 gele kaarten. Maar weet niet zeker. Maar Zweden heeft een heel goed team dat je zeker niet mag onderschatten.

10. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Oja vergeten... das flink beter want Edman trekt vaak het spel erg naar zich toen en is erg scherp op de flanken. Das dan weer eentje minder... alhoewel ze daarvoor wel Svensson (Southhampton geloof ik) in de ploeg kunnen brengen en die is ook wel goed hoor...

oja en Völler staat compleet achter Nederland..

Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  11. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit komt enorm s**t voor mij uit. Ik ben voor zweden en holland. Maar ik zal mijn favoriete club niet in de steek laten. Als nl doorgaat ben ik voor haar, en als zweden doorgaat ben ik voor zweden, maar ik zal altijd voor zweden blijven.

12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Echt geweldig, en terecht, al is het alleen al om die duitsers.

Maar die punten uit het groepsresultaat boeien natuurlijk niets. Zweden had ook wel lastige tegenstanders, maar toch kun je het zo niet vergelijken. :{

13. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan er lang en kort over lullen, maar we worden gewoon kampioen als:

van der Meyde opzout voor Makaay.
    Robben alleen gewisseld wordt tegen Overmars
    Ruud van Nistelrooy eens gaat RENNEN.
    En Heitinga voor Reiziger.

14. [sjon]nie

[sjon]nie Challenge me

Leuk Bevonden:
    0
    Doe t dan ook niet...

Voetballen leeft, laat iedereen z'n gang gaan.

Ik heb gister met 10 vrienden met 2 televisies gekeken, gastoeters erbij, 4 kratten bier verwerkt en ook nog lekker gescharreld... :9

Leuk avondje dus...
    Owww en natuurlijk familie in Duitsland gebeld! :) (zij zijn afgelope week begonnen na Tjechie - Nederland)

Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn een paar mensen die ik wil bedanken: Ten eerste Van Nistelrooy voor de doelpunten, ten tweede Makaay voor zijn prachtige doelpunt, ten derde Heinz voor de gelijkmaker en als laatste Baros voor de vernedering van Duitsland.

16. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Respect! _O_

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295

eeeh heitinga komt er sowieso alweer in, maar hij was geschorst de vorige wedsrijd. en van der meyde speelde 1 slechte wedstrijd en dan meot ie meteen weg???
    en robben amg gewoon nooit gewisseld worden.

ma goed ik keek het gister op school omdat ik ook eindfeest had. was super gezellig. groot scherm veel sfeer. Iedereen was erg blij en het kon niet beter.

18. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Cool, misschien hebben we toch een kans om die beker te winnen :)

19. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Goh wat kan de media toch omslaan, domme honden, eerst is het nog Advocaat helemaal met de grond gelijk maken, daarna praat men al vrolijk over de finale.

Jongens laten we de kop erbij houden en gewoon van Zweden winnen, want als we hetzelfde spel laten zien als tegen de Letten de 1e helft dan winnen we zeker.

Wel jammer trouwens dat we tegen Zweden moeten, ik had gezegd dat als Nederland eruit zou liggen dat ik dan maar voor Zweden was omdat het ook een goed team is met een leuke sfeer. Ook ben ik dan een beetje voor Engeland, maar het kan dus ook zo zijn dat we van Zweden winnen, en Portugal verliest van Engeland, dan komen we tegen Engeland, dus weer één van mijn favo's.

20. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Overmars veel dreigender op de plaats van v/d Meyde ... nu kwam het gevaar van links en rechts.. dat mag wel zo blijven..

Deel Deze Pagina