1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland door naar de KwartFinale (Ned-Swe)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Devil 6x6, 23 jun 2004.

1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
  2. Casperge

Casperge Guest

echt raar dat ze de laatste wedstrijd opeens zo goed waren.Wel een beetje jammer dat het het 4e kwartie een beetje minder werd,maar na de wissel was het weer oke.WTG!!

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik zie toch liever Makaay dan van Nistelrooy spelen. En wanneer krijgt Kluivert dan eens speeltijd?

4. Lionhard

Lionhard Guest

heerlijk...

zat gisteren met een engelsman te spelen en de hele tijd roepen dat engeland nederland zou afmaken in de halve finales...
    dus ik zeg.. IF you reach the finals, hij No When we reach the finals...

en nu liggen ze dr uit :cool: heerlijk

maarja wie zou nu makkelijker te verslaan geweest zijn.. portugal of engeland...

5. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat Portugal wel lastig word, die ronaldo met z'n trukendoos. Ook Deco speelde aardig, hoewel hij veel balverlies leidde vond ik hem evengoed aardig spelen. Die keeper daarintegen vind ik nou weer niet de beste.
    Maar engeland had alleen rooney, toen hij uitviel wist ik meteen dat er niet meer door de spitsen gescoord zou worden. Owen begon gelukkig op gang tekomen, maar dat was iets te laat.
    Ik denk ook dat we Zweden niet moeten onderschatten, want de meeste hier denken volgens mij al dat we tegen portugal moeten. Die Larsson is gevaarlijk...

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Zlatan ook :)

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ja gister ook hier de hele avond. De winnaar van Egeland - Portugal word tegenstander van Nederland. Eerst maar is zorgen dat we van die Zweden winnen :)

Deel Deze Pagina