Nederland heeft derde beste leefkwaliteit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door svennies, 4 feb 2007.

1. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    En geen pijlstaartroggen. :x

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Weet jij in europa nog ergens een land met lage criminaliteitsstatistieken,dát zou pas nieuws zijn.Bij ons scoort de criminaliteit zowaar nog hoger dan bij jullie aangezien wij bij de laatste doorlichting van de statistieken van verschillende landen in europa het enige land waren waar de criminaliteit nog gestegen was tegenover het voorgaande onderzoek.En jij zou hier wel willen komen wonen in een land waar de bevolking langs de ene kant kaalgeplukt wordt door de staat en langs de andere kant door de criminelen die je laatste bezit quasi ongestraft mogen komen roven.vorige week is er hier nog een 16 jarige jongen doodgestoken voor één sigaret.....

Heb je het linkje wel gelezen mijn beste dat in de startpost staat.

Hier een deeltje voor jou uit die link

Snap je het nu,alleen de kosten voor het voorzien in levensonderhoud en het klimaat vallen tegen.

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Tja toch blijf ik erbij dat ik liever in onze buurlanden zou willen wonen...

4. Victor

Victor Guest

Ga er dan naartoe. Wat houdt je verdomme nog aan toe tegen?

5. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, wel zeiken over dat je liever in België of Duitsland woont, maar verder dan een grote mond komt het niet. Beetje triest.

6. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat meneer nog 'maar' 17 is?

Ik zou wel graag naar Engeland willen verhuizen, op één of andere manier trekt me dat erg aan :)

Maar hier in Nederland is het opzich niet verkeerd (voor zoveel ik er van merk dan)/

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Precies :+

8. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook wel naar een ander land willen. Maar in de tussentijd vind ik het hier echt prima. Nederlandse burgers hebben het best wel goed. Overal voor verzekerd, tientallen instantie's die je kunnen helpen als het slecht met je gaat, een redelijk functionerende democratie, weinig armoede en relatief weinig criminaliteit.

Helaas is Nederland wel erg volgebouwd en druk en lijkt de maatschappij zich te verharden. Maar de grootste reden voor mij om weg te gaan is dat het eigenlijk gewoon jammer is om je hele leven in 1 land te wonen. Terwijl de rest van de wereld zo goed bereikbaar is tegenwoordig.

Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat zal ik dan wel zijn Victor, als hij naar het zuiden afzakt, België dus komt hij mij vroeg of laat tegen...:+
    Ow en nog iets ,hier is géén protestantse kerk aanwezig,dus hier gaat hij zijn draai niet vinden:eek: _O_

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    waarom wil NL Eagle zo graag naar het buitenland? Wat vind je nou zo kut aan dit land, dat je hier weg wil?

11. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    Het gras is altijd groener aan de andere kant...als hij eenmaal in Duitsland zit, zou hij zelfs naar Polen willen

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @Shade, zolang hij die richting uit trekt heb ik er géén probleem mee.
    Hoe verder weg hoe beter zelfs.

Deel Deze Pagina