1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland is rampenmoe

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door -Red-, 10 nov 2005.

1. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik ben rampenmoe. Ik word echt moe van al die zielige bergbewoners in dorpje X die onder ramp Y hebben geleden. Het interesseert me niet. Klinkt hard en dat is het ook. Misschien vervloek je mij daarom of misschien vind je mij daarom juist zielig. Echter, hoeveel van jullie geven eigenlijk wel wat om die rampen? Laatst keek ik naar het RTL nieuws en ik zag een bestorming van een H&M winkel omdat er kleding van Ella McCartney (?) verkocht werd. Na dat item werd iets uitgezonden over Afrika en hongersnood. Terwijl daar mensen sterven van de honger, slaan wij hier mekaar de hersens in voor kleding van mevrouw McCartney. Zo kan het natuurlijk ook. Ik haal mijn schouders er bij op en ik twijfel niet aan de gestoordheid van deze aarde. Daarom geef ik er dus ook niks meer om....

Deel Deze Pagina