1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland-Letland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rickx, 22 jun 2004.

1. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Optelsom.... Een goede scheidsrechter doet hier niet aan mee. Als het penalty is, moet hij een geven. Eender wat er daarvoor gebeurd is.
    Dit vond ik belachelijk. De verdediger trekt wat, Davids loopt door en laat zich pas in het strafschopgebied vallen. Zielig hoor... En dan nog de held uithangen... Hij moest zich schamen.
    En ik hoop ook dat advocaat nu door heeft dat hij van der Meyde beter niet meer laat spelen. Wat was die weer aan het klungelen...

2. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vond je dan van Seedorf?! Hij legde de laatste 10 minuten de ballen waar ze moesten liggen. Soms liep ie zichzelf te dollen, loopt ie de bal voorbij, al zijn rebounds gingen kilometers over het doel...nee hij zat r ook nie lekker in ..

3. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de meeste aanvallen begonnen wel bij hem... ik vond hem één van de betere spelers op het veld.

En over die penalty van Davids, de scheidsrechter waarschuwde die Let verbaal toen hij bezig was met trekken maar daarna trok hji nog 2 of 3 keer aan het shirt van Davids en de scheids stond ernaast. Terecht vind ik...

4. The Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hij zorgde ook voor veel balverlies en het is normaal dat hij op zo'n positie de aanvallen begint, daarvoor staat hij daar!

5. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft het Nederlands elftal alsnog geluk gehad, want het tweede goal was buitenspel. :cool:

6. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Dan heb je niet goed gekeken, van nistelrooy stond juist iets achter (euh robben was het he) Robben, die kopte hem dus iets naar achter, je zag in de herhaling zelfs heel duidelijk dat van nistelrooy juist een stap terug deed om niet buitenspel te staan en hem zo prachtig af kon maken.. niks geluk, niks buitenspel, prachtige overspel.

7. The Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    Jah of jij hebt niet helemaal goed gekeken :9 Ten eerste was het Cocu die de bal terugkopte maar dat maakt niet uit. Maar v Nistelrooij stond wel degelijk buitenspel..Niet toen Cocu terugkopte nee, toen niet! Maar op het moment dat Seedorf de vrije trap nam wel!!

Hij raakt die bal dan niet en het is dus geen hinderlijke buitenspel, maar als hij daarna de goal scoort is het wél buitenspel!! Dus eigenlijk was die tweede goal echt onterecht ( maar wat boeit het mij nou :9 )

8. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat zeg ik, dat had ik ff niet meegekregen ;) (alcohol??)

maarre wat dat betreft zou je zomaar gelijk kunnen hebben, ik dacht over die kopbal, dat was geen buitenspel, hebben we toch allebei gelijk!!!! HUP HOLLAND HUP

Trouwens ik heb vanochtend toen ik m'n nest kwam ,euh 2 uur geleden dus, nog even naar duitsland zitten kijken. Ik moet zeggen dat ze redelijk wat kansen gehad hebben en dat ze best goed speelden. Beetje pech hadden ze dus wel, maarja lekker belangrijk. allesch ist vorbei!!!! WHAHA

9. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kijk jij dan maar eens goed naar de herhalingen want dan kan je zien dat dat niet zo was, maar dat zeiden de mensen voor me ook al dus:p

10. The Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk jij dan nog maar eens goed op het moment dat Seedorf ze voetje tegen de bal zet, dan staat Nistelrooij toch echt met een voet voor de hele linie van de verdedigers hoor ;)

11. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    was wel buitenspel en we hebben dus ook geluk gehad want die pingel was ook onzin

12. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    heey niet zo negatief ====> we hebben gewonnen dus op naar ZWEDEN,, euh Faro!

13. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, maar de bal ging niet naar van nistelrooy, maar na cocu die niet buitenspel stond.

Volgens de nieuwe buitenspelregels (hoe zot die ook zijn) gaat het erom of de eerste schijf buitenspel staat, thats it, er wordt niet meer gekeken of er eventueel voordeel uitrolt bij het vervolg ervan.

Kijk naar nederland-tjechie, van nistelrooy loopt meters buitenspel, er wordt gepasst naar robben, van nistelrooy draait zich om blijft achter de bal en scoort.

Vroeger zou worden gezegd "Van nistelrooy haalt voordeel uit zijn buitenspel situatie en scoort"

De eerste schijf is de bal naar robben, die niet buitenspel staat, volgens de nieuwe regels is dit een actie op zich.
    Vanaf robben geldt er opnieuw een eerste schijf, de pass naar van nistelrooy, die dan niet buitenspel staat.

En de pingel was een optelsom van de acties op v/d meyde en van nistelrooy.

14. The Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    Owh Sorry dan dames en heren die ik ongelijk heb gegeven. Dan hebben jullie gelijk. Ik weet nix van die nieuwe buitenspelregels. Maar wel heel vaag dat die commentatoren dan ook allebei zeggen dat het buitenspel was vind je ook niet?!!?!?

15. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond trouwens dat Frank de Boer heel sterk speelde. Dat had ik niet van hem verwacht. Ook Robben speelde weer sterk.
    Seedorf's spel vond ik ook heel erg verbeterd.
    En van Nistelrooy, tja, wat kan ik daar over zeggen _O_ _O_

Die penalty was een optelsom van.
    Want daarvoor werden Van der Meyde en van Nistelrooy geloof ik ook al neergehaald in het 16 meter gebied.
    Gelukkig hebben we tegenwoordig een speler die wel penalty's kan nemen.

Laatst bewerkt: 24 jun 2004

Deel Deze Pagina