1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland-Letland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rickx, 22 jun 2004.

1. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    That's the spirit: vertrouwen :cool: _0/

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Aan de ene kant zie ik Nederland wel winnen van Letland, maar als ik nou eens kijk hoe sterk Letland tegen Duitsland speelden. Het zou me dus niks verbazen als we een gelijkspel of zelf een nederlaag zullen krijgen.
    Ik denk omdat Tjechie hun beste spelers niet laat spelen, dat het geen overwinning word voor Tjechie. Ik denk dat Duitsland zich voor 500% zal geven en hun voordeel er mee doen.
    Ik denk dat Duitsland zich ten koste van Nederland plaatst.

3. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Letland wordt idd vaak onderschat, maar ik vind Duitsland zeker niet goed spelen dit EK. Ok, ze spelen heel goed en presteren ook goed bij grote toernooien, maar daar zie ik niet veel van terug. Dus ik zou zeggen, Letland speelde normaal en Duitsland speelde minder.

Ik heb een goed gevoel, Nederland gaat door. Ik heb 'Wij houden van Oranje' van Andre Hazes minstens 60 keer gedraaid :D

4. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wie wil je dan op rechts? Alleen Overmars zou eventueel kunnen, maar die speelt ook beter op links. Maar ik ben het wel met je eens dat Van der Meyde er uit moet eigenlijk, heb al een hekel aan die gast vanaf dat hij bij ajax speelde en zo'n dom sluipschuttergebaar ging maken als hij scoorde, terwijl ik toch voor ajax ben. Eigenlijk gewoon Makaay in plaats van Van der Meyde laten spelen en rechts gewoon helemaal leeg laten en alles via Robben, is meteen het hele systeem van de tegenstander ook ontregeld, want loopt hun linkerverdediger tegen niemand.

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Makaay heeft in het verleden bij vitesse ook op rechts gespeeld, kluivert kan ook.

Het gaat nou niet eens om de voorzet maar om het scorend vermogen, makaay en kluivert zijn technisch genoeg om een man voorbij te komen maar vooral heel doelgericht.

Het enige nadeel wat ik kan verzinnen is het feit dat makaay/kluivert gewend zijn om als diepste spits te spelen.
    Als ze naar binnen gaan knijpen lopen ze alles voor v. nistelrooij dicht.

Het belangrijkste vanavond is het veld breedhouden.

Rechts leeghouden is ook geen optie, door daar de ruimte te laten hebben de letten meer kans om sneller te counteren, bij balverlies moeten de buitenspelers ook gelijk gaan storen.

Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  6. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik ben het totaal niet eens met de dingen die je hier zegt :9..En het is niet voor niets een forum om r dan maar even wat commentaar op te geven!!

Ten eerste: Hoe Letland tegen Duitsland speelde. Dit kan je niet vergelijken met de wedstrijd van vandaag. Duitsland heeft nog werkelijk niets laten zien op dit EK. Ze hebben in totaal van 2 wedstrijden misschien net 5 kansen geteld. En men wist toen nog niet veel van de kwaliteiten van Verpakovskis, de enorm snelle spits. Nederland heeft bijna elke wedstrijd meer balbezit en legt meer druk op de tegenstanders. Ook zullen de verdedigers beter op hun hoede zijn voor die Speedy Gonzales...Dus een gelijkspel is voor Nederland denk ik nog minimaal!!!

Ten tweede: Je zegt dat Duitsland doorgaat OMDAT Tsjechië niet hun beste spelers laat spelen. Het laatste klopt, maar gaat Duitsland daarom dan meteen van ze winnen?! Tsjechië speelt met het B team. Dit zijn jongens die eigenlijk altijd op de bank zitten en kijken hoe de " grote " jongens ala Pavel Nedved het doen. Nu krijgen ze een keer een kans om te spelen op een EK, om zich te bewijzen tegenover de coach en het publiek. Om te laten zien dat ze eigenlijk onterecht op die bank zitten! Die gasten gaan zich voor 500% inspannen om die wedstrijd te winnen!!!

( maar uiteindelijk is niets uitgesloten, Duitsland kan een goede wedstrijd spelen en winnen, Letland kan heel sterk uit de hoek komen en winnen, maar ik denk dat we op deze denkwijze toch meer kans maken als de Duitsers )

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kan je inderdaad niet vergelijken, is per wedstrijd verschillend. Maar veel van de spelers van Tjechie vanavond ken ik eigenlijk niet, daarom kan ik er best naast zitten.
    Nederland is zeker beter voorbereid op Letland dan Duitsland dat was. Nederland zal dus niet de fout maken, om Letland te onderschatten. Als Nederland speelt zoals ze tegen Tjechie speelden, moeten ze makkelijk kunnen winnen. Maar je weet nooit.

Maar Tjechie is toch zeker van een plaats bij de laatste 8, dus ze hebben niet echt een grote druk, waardoor zoals iemand bij Villa BVD al zei: ''De Tjechen gaan gewoon lekker voetballen''.
    In tegenstelling tot de Duitsers, die zullen moeten winnen en zullen dus wel een grote drive hebben.
    Op een of andere manier, weet Duitsland het als het nodig is altijd te flikken.
    Zoals ik al zei, veel spelers van Tjechie die vanavond spelen ken ik niet.

8. The Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    En juist omdat je die spelers neit kent willen zij zich ook bewijzen en zullen ze waarschijnlijk dus evengoed ook proberen zo goed mogelijk te presteren. Waarschijnlijk is dit namelijk hun enigste wedstrijd van het hele EK, dan haal je er toch uit wat er in zit lijkt mij?! Nogmaals, Tsjechië speelt maar met 3 spelers die tegen Nederland ook in de basis stonden. Dat betekend dus een plaats voor 8 bankzitters. Na deze wedstrijd komt Tsjechië weer in de kwartfinale en zullen die 8 bankzitters weer vervangen worden door de échte basisspelers ( Nedved, Galasek, Koller en zo kan ik nog wel ff doorgaan )

9. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    oeps bouma was het ja

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
  11. The Warrior

Leuk Bevonden:
    0
  12. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
  13. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    haha 1miljoen per goal en dat gaan nederlands bedrijven ophoesten, mafkezen..

wel lachen als letland met 5-6 verliest, krijgen ze toch nog 5mil:)

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Huh? De Tsjechen krijgen toch 1 mil. per goal? :confused: Niet de letten...

15. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ja de tjechen ,tering zei ik letten? ik zit echt al met m'n kop in de wedstrijd

16. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    bovendien staat er dat het maar 4 keer wordt uitgekeerd :9

17. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    jah 4-0 voor tjechie .. en dan hebben ze genoeg geld binnen :D

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, zat me even te vervelen.
    Hup Holland. :cool:

[plaatje]http://members1.chello.nl/~g.vdbrink1/didl.jpg[/plaatje]

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb je die serieus zelf gemaakt. Bruut man. Ik denk trouwens dat we wel winnen met 2-1 van de Letten. En dat Duitsland verliest met 1-0 van de Stjechen.

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, met een voorbeeld in m'n hoofd van zo'n Didl beeldje ding.

Deel Deze Pagina