1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland - Portugal... makkie voor Holland?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 27 jun 2004.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Robben is nog jong en moet die het-lijk-net-of-ik-omver-wordt-geduwd truckjes nog leren :+ Bij de nabespreking zag je duidelijk dat hij de bal had, niet werdt aangeraakt en zich gewoon liet vallen.
    Eigenlijk moet je, zoals Cruijf al zei, de bal aannemen en zachter gaan lopen. De verdediger knalt dan tegen je op en dan kan je jezelf wel laten vallen :+

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja dat was ook zo. Het leek net alsof hij bang was om een vrije trap te geven omdat het misschien wel nep was.

3. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond het terecht dat Robben een gele kaart kreeg.... hij loopt de hele tijd al swalbe's te maken.... :{
    als ik bondscoach was zou ik zo iemand er uit halen....swalbe's doe je maar in je vrije tijd

4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Terecht dat Portugal door is. Toen de 1e goal viel toen zag ik de bui al hangen. Portugal speelde beter, viel meer aan. Nederland probeerde iets te bereiken wat op aanvallen leek, maar dit lukte niet. Daarnaast wil ik wel even zeggen dat Frisk erg partijdig floot dit was bij Duitsland-Nederland ook al en ik snap daarom ook niet waarom ze hem de halve finale lieten fluiten, maar ja. Daarnaast was de gele kaart terecht voor Robben en had Ricardo er ook een moeten krijgen. Ik hoop dat Portugal van Tsjechiƫ verliest in de finale aangezien Portugal helemaal niet zo geweldig voetbal speelt. Ik had ook liever Spanje doorgezien in de poule in plaats van Portugal aangezien deze veel mooier voetbal speelde en aanvallender speelde. Ten slotte is Figo ook een grote aansteller. Conclusie: Nederland heeft terecht verloren maar Portugal is geen waardig EK kampioen:).

5. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Wat praat jij nou weer? Of praat over het onderwerp waar deze thread over gaat, of hou gewoon je domme kop dicht..

6. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    makkie he?

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Niet op reageren is meestal het beste :)

Waarom in godsnaam kan Van der Sar niet gewoon agressief keepen????????? elke keer zie ik hem twijfelen, alsof hij bang is ofzo. Ik zie ricardo springen naar de bal, worstelen met spelers etc, Van der Sar doet geen hol, die staat alleen op de lijn te wachten totdat er een bal in zijn doel valt.

8. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    k@nker kop?

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder van der Sar was het 5-0 geweest. Hij heeft fantastisch gekeept. :eek:

10. Qeep

Qeep Guest

Waarom spot je met ******? ****** is een van de ergste ziektes die een mens kan krijgen, dat wens je niemand toe dus een beetje respect aub :{

11. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    De ene keeper is de andere niet :{
    En Van der Sar heeft toevallig het hele toernooi degelijk en bij vlagen geweldig gekeept. Dus heel onterecht om hem iets te verwijten.

12. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, mijn reactie verwijst naar deze achterlijke post van gunit

13. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, beetje normaal?

Maare v.Nistelrooij wordt waarschijnlijk aangeklaagt omdat hij tegen de pers zei dat de de scheids een thuisfluiter was. Waar slaat dat op? Zelfs een blinde kon zien dat dat waar was.

Van Nistelrooij mogelijk aangeklaagd na kritiek op arbiter Frisk

Uitgegeven: 1 juli 2004 15:20
    Laatst gewijzigd: 1 juli 2004 15:52

De UEFA stelt mogelijk een onderzoek in naar het gedrag van Ruud van Nistelrooij na de wedstrijd tegen Portugal. De spits sprak scheidsrechter Anders Frisk na het laatste fluitsignaal aan op het in de ogen van de Nederlander partijdige fluiten van de Zweed. De UEFA wacht op het officiƫle wedstrijdformulier voor het met een reactie komt.

Van Nistelrooij uitte woensdag tegenover de pers nogmaals zijn ongenoegen. "Al zijn beslissingen waren in het voordeel van Portugal. Het was echt een thuisfluiter. We kunnen er echter niets meer tegen doen", aldus de aanvaller.

Maar ik weet wel dat als die kut Portugezen gewoon de kaarten netjes hadden verdeeld en niet zo oneerlijk 15.000 maar voor Nederland (waar de UEFA eigenlijk tegen op moet treden maar dat durven ze niet) Dan had deze scheids niet voor de Portugezen gefloten. Ik zei het al van te voren, dit is gewoon Fraude, Die kut Portugezen hebben gewoon de wedstrijd op deze manier beinvloed. Schandalig. PS: Nederland heeft niet goed gespeeld hoor, maar als Collina hier had gefloten was het wel een andere wedstrijd geweest. Waarom zetten ze die kerel eigenlijk bij Tsjechie - Griekenland neer |:-

Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  14. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Aanklagen?? Op grond van wat precies, dan?

15. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij staat het woord waar zij het over heeft er helemaal niet hoor. Een * is nog altijd iets anders dan een A.

16. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    maak het nou niet erger gunit door domme opmerkingen te plaatsen.

17. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    uhm... dat hebben we hier in nederland ook gewoon hoor :confused:
    Als feyenoord thuis speelt tegen Ajax, krijgen de supporters van Feyenoord meer kaarten ter beschikking. Dit doen ze zodat het 'thuis' team toch meer voor thuispubliek staat i.p.v 40,000 ajax supporters en 10,000 feyenoord supporters. Dit was trouwens met het EK van 2000 in Nederland ook.

Laatst bewerkt: 2 jul 2004
  18. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Open sollicitaties naar een job als moderator moet je denk ik richten aan xbw zelf.

19. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer is sociale controle gelijk een open sollicitatie. Valt me op dat je er niet tegen in gaat. Conclusie is dus dat je het zelf ook een domme opmerking vindt, maar toch maar wilt reageren.

20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    go lekkerbek *)

maar portugal was helaas een maatje te groot voor dit nederlands elftal. echter, als er iets beter bij de corners was opgelet/gedekt had nederland helemaal niet hoeven verliezen, portugal was voor de rest hoogstens dreigend

maar goed, over 2 jaar beter O-)

Deel Deze Pagina