1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland - Portugal... makkie voor Holland?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 27 jun 2004.

1. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik zeggen? Nee het is niet dom. Dan zeg jij weer ja het is wel dom. Dan zeg ik weer nee het is niet dom. Zo kunnen we wel door blijven gaan. Viel me op dat jij als normaal member mensen echt aan gaat spreken als een post je niet bevalt. Dat zou je kunnen omschrijven als het werk wat een mod doet.

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nee, hij spreekt iemand aan op het feit dat hij het woord ****** expliciet gebruikt. Ik weet dat het in verschillende delen van het land een grotere of mindergrote impact heeft maar als hij dat niet geweldig vind dan mag hij dat toch zeggen?

(Oh wat leuk, mijn eigen bemoeizucht aanwenden :))

3. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol 8)

4. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Die wannabe moderators die Gunit steeds lastig vallen hebben echt geen leven of wel??

Hij mag toch vloeken na zo'n frustrerende wedstrijd???!

Dat is toch zijn goed recht?!?!

Er staat niet voor niets een * ipv een a??!

Kleuters...

5. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar weet je wel hoe erg dat is. Zij vloeken thuis niet en praten altijd beschaafd Nederlands. Zij misbruiken geen woorden en zijn zelf altijd erg beheerst. Als Nederland verliest of als zij zich bezeren dan zeggen zij dingen zoals: 'Oh jee', 'Och Heden' of 'Potjandriedubbeltjes'. Dan mogen zij best commentaar hebben, maar dat vind ik dan...

6. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Een reactie interpreteren is schijnbaar heel lastig voor sommige mensen (gunit, sonic87, argus). Ik zal het nog even samenvatten:

Gunit zegt:

Mijn reactie:

Spreek ik hier een oordeel uit over welke woorden hij wel of niet moet gebruiken? Nee dus!! Ik zeg alleen dat hij een domme opmerking plaatst, aangezien iedereen weet wat hij bedoelt met dat *. Hij moet dan niet doen voorkomen alsof hij dat woord niet gebruikt cq bedoeld heeft. Dat is hypocriet. Hoop dat mijn reactie nu wat duidelijker is.

Dat kan je zo niet omschrijven, aangezien dat zo'n beetje de bedoeling is van een discussie forum -> het reageren op posts van andere mensen.

Laatst bewerkt: 2 jul 2004
  7. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar beste jongen, ik heb toch geen kritiek gegeven op je?

Dat zijn mijn woorden, dus houd mij er buiten. Ik steun je. Als mensen gaan vloeken moet ik huilen...

8. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    en men zegt dat internet woorden/gevoelens niet goed over kan brengen? het cynisme druipt er vanaf.

maar goed, ik zeg toch niet dat je kritiek geeft? buiten het feit, dat je dat helemaal zelf moet weten, is jouw reactie er een op een verkeerd geinterpreteerde post van mij.

EDIT: zie onder. zou jij toch moeten weten, het is jouw post.

Laatst bewerkt: 2 jul 2004
  9. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bedoel je lekkerbek312 ? Wat druipt er? Hoe ziet het er uit? Vertel me er meer over, druipende posts zijn niet al te fris.

10. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oke nu weer ontopic
    De AAnklacht Tegen Van Nistelrooi
    Er komt dacht ik morgen een uitspraak

11. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Afzeiken van posts is iets anders dan reageren op posts. Dat is het laatste wat ik er over zeg.

Geloof niet dat Fifa Nistelrooij echt een straf gaan opleggen. Zullen hem alleen een waarschuwing geven ofzo. Hoe vaak gebeurt het niet tijdens/na een wedstrijd dat een scheidsrechter verbaal wordt aangevallen door spelers omdat ie slecht fluit? En in het geval van van Nistelrooij was het nog terecht ook, want die Frisk floot ook gewoon als een natte krant.

12. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    twee wedstrijden schorsing, las ik net

13. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een EK worden de kaarten altijd eerlijk verdeeld en het EK in 2000 waren de kaarten ook gewoon gelijk verdeeld.

Deel Deze Pagina