1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland - Portugal... makkie voor Holland?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 27 jun 2004.

1. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is waar, maar het blijft in mijn ogen subtop dat Portugal ;).

2. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    WE GAAN WINNEN NATUURLIJK :D:D (liefst met deze opstelling: )

----------------------------Van der Sar-----------------------------------
    ---Reiziger----------Stam--------------Heitinga--------------v. Bronckhorst
    --------------------------------------------------------------------------
    -----------------Sneijder------------------------Davids-------------------
    ---------------------------------Seedorf----------------------------------
    --Overmars-------------------v. Nistelrooy--------------------Robben------

3. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Reiziger heeft duidelijk laten zien op dit moment de betere rechtsback te zijn. En gisteren is ook weer gebleken dat Heitinga gewoon in het centrum hoort. Ik zou Bouma en Stam trouwens wel andersom neerzetten. :+ En Robben hoort gewoon links voorin en niet rechts op het middenveld. Links voorin is hij veel gevaarlijker, je kon wel zien dat toen vd Meyde en Robben switchte van kant dat Robben steeds naar binnen trok in plaats van de achterlijn te halen. En van der Vaart, die heeft het hele jaar nog helemaal niets laten zien, in tegenstelling tot Seedorf. Seedorf was gisteren wel minder als in de voorgaande wedstrijden, maar nog steeds beter als vd Vaart.

Hoop wel dat Advocaat eindelijk eens inziet dat hij niet met van der Meyde moet beginnen. _0/ Je speelt zo gewoon met tien man. :mad:

4. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Overmars moet zeker spelen. Van der Meijde komt zijn man gewoon niet of nauwelijks voorbij en lijdt ook veel onnodig balverlies.

Snijder moet ook gewoon spelen. Cocu of Heitinga is voor mij de grote vraag. Cocu heeft de ervaring, maar ik vond Heitinga erg sterk passen en verdedigen tegen Zweden. Ik zou zelf voor Heitinga gaan.

Ik kom dus op dezelfde opstelling als maarten_thoen:
    Code:
    [b]Opstelling[/b]
    ---Reiziger----------Stam--------------Heitinga----------v. Bronckhorst---
    --Overmars-------------------v. Nistelrooy--------------------Robben------

Portugal wordt weer een zware dobber. Ditmaal zal de oranje kleur in het publiek veel kleiner zijn dan in de vorige wedstrijden. Nederland kan van Portugal winnen, maar ook verliezen :)

Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  5. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik las net op de site van euro2004 dat cocu op de 2e plaats staat met aangekomen passes, dus om die eruit te doen lijkt me neit zo slim... en van der vaart is gewoon niet goed genoeg, laat die jongen maar lekker swalbes doen over mooie meisjes in het park.... En Seedorf verdient op dit moment gewoon een basisplaats omdat hij goed genoeg speelt, beter als menig ander.

En ANDY moet oprotten, ik snal echt niet dat Advocaat die 3e wissel van inter er steeds inzet...

En verder ben ik tegn portugal vooral bang voor de linkerkant van onze verdedeging waar v Bronckhorst tegen Ronaldo staat :confused:...

6. Mart

Mart Flexibel

Leuk Bevonden:
    0
    --------------------------------van der Sar-----------------------------------Reiziger-------------Stam----------------Bouma---------v. Bronckhorst
    ---------------cocu------------Sneijder--------Davids---------------------Overmars----------------------V. Nistelrooij------------------Robben------

Van der meyde kan lekker op de bank gaan zitten. Sneijder erin als een soort voorstopper. Nederland gaat gewoon met 2-0 winnen

7. Mart

Mart Flexibel

Leuk Bevonden:
    0
    oei mislukt, maarja v.d. sar als linksback is ook altijd leuk

8. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    In de eerste wedstrijd Nederland - Duitsland hebben we kunnen zien dat Davids echt niet goed speelt als Seedorf er niet in staat. Óf allebei dus óf allebei niet. En dat van die aangekomen passes.. (cocu) 8) tja hoe vaak komt een terugspeelbal naar de keeper niet aan??? 1 keer?? --> tegen tsjechie weten jullie nog?? :mad:

9. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Hier sluit ik me bij aan. _O_

10. mars15

mars15 Guest

ik denk 1-2 voor nederland en dan finale in stadio da luz

11. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    ---Reiziger----------Stam--------------F de Boer------------v. Bronckhorst
    --Makaay--------------------v. Nistelrooy--------------------Robben------

Bijna hetzelfde als Maarten_thoen alleen zou ik Makaay op rechts zetten. Hij was gister ook weer erg gevaarlijk als hij naar binnen kwam. En omdat Overmars niet meer fit genoeg is voor een hele wedstrijd (waarom begint Advocaat anders met Andy van der Meijde :confused:) lijkt mij dit het beste alternatief.
    Ook zou ik Frank de Boer neerzetten in plaats van Heitinga. Tegen een ploeg met zoveel ervaring als Portugal zou ik niet kiezen voor de onervaren Heitinga, want als je nog niet genoeg van dit soort wedstrijden hebt gespeeld maak je soms domme foutjes die op internationaal topniveau worden afgestrafd (Christiano Ronaldo tegen Griekenland bijvoorbeeld)...................................

12. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt me onzin om op basis van 1 wedstrijd deze conclusie te trekken. Heb sowieso Davids vaak goed zien spelen in het Nederlands elftal zonder dat Seedorf erin staat. Maar ik zou Seedorf wel in de basis opstellen.

Dit bericht stond trouwens op www.vi.nl

Euro 2004 lijkt voorbij voor Frank de Boer

27/6/2004 14:19

Voor Frank de Boer lijkt een einde te zijn gekomen aan Euro 2004. De aanvoerder van het Nederlands elftal is dusdanig geblesseerd, dat hij niet meer in actie denkt te komen tijdens het EK.
    'Het gaat eigenlijk steeds slechter sinds ik ben gewisseld. Het doet steeds meer pijn', verklaarde De Boer voor de camera's van Studio Sport. De recordinternational zette in het duel met Zweden een drieste tackle in op Fredrik Ljungberg, en moest dat bekopen met een gele kaart een een pijnlijke rechterenkel.

'Morgen (maandag, red.) laat ik er een scan van maken. Het voelt alsof het een botkneuzing is of dat er aan de binnenkant van mijn enkel een bandje is gescheurd', verduidelijkte de 34-jarige verdediger.

Mocht uit het onderzoek blijven dat De Boer niet meer in actie kan komen, dan zal hij niet direct zijn koffers pakken. 'Het is duidelijk dat ik bij de groep blijf. Ik zal dan proberen mijn steentje bij te dragen en proberen anderen te helpen. Ik denk dat dat mijn taak is geworden.'

Door deze blessure lijkt ook het einde van de interlandcarrière van Frank de Boer in zicht. De 112-voudig international had voor het EK al aangekondigd dat het toernooi in Portugal zijn laatste optreden in het shirt van het Nederlands elftal zou zijn.

13. Soulrebel

Soulrebel G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    slechtse opstelling oooit. wtf doet robben op de middenveld???? en waar is reiziger en davids???

Dankzij hun hadden jullie toch wel gewonnen tegen de letten. Vergeet dat niet

14. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    ---Reiziger----------Stam--------------Heitinga--------------v. Bronckhorst
    -----------------Cocu------------------------Davids-------------------
    ----Robben-------Makaay-------v. Nistelrooy-------------Robben---

2 x robben, bedoel daarmaa dat ie gewoon beide kanten kan doen, je zag gister dat hij in top conditie is om dat vol te houden, hij rende als de tering.
    en ik denk trouwens dat ze winnen, want de verdedigng van de portugeesen is niet echt goed, en met die spitsen die we hebben moeten daar wel gaten in gevonden worden.
    vraagje: zal Figo wel spelen? ik zou hem iig niet meer opstellen, het is slecht voor de discipline in het team en de spelers hebben dan minder respect voor je.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ------------------------------vd sar ------------------------------
    ---reiziger-------------heitinga of bouma------------Stam------------van Bronckhorst
    --------------Sneijder-----------Seedorf----------Davids-----------------
    ----Robben------------------van nistelrooy-----------van der meyde-->2e helft overmars​

16. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat als dit echt zo ernstig zal zijn, het wel helemaal over zal zijn met de carriere van meneer de Boer

17. NL Sander

NL Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Keeper: Van der Sar

Verdediger (van links naar rechts): van Bronckhorst, Bouma, Heitinga, Stam.

Middenveld (van links naar rechts): Davids, Seedorf (wat vooruit spelend, als we achter staan Makaay inbrengen Dick!), Sneijder (2e helft Cocu).

Aanval (van links naar rechts): Robben, van Nistelrooy, Overmars.

18. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    @ mars15: de finale wordt volgens mij wel in Luz gespeeld, leuk stadion.

Mijn opstelling:

Doel: van der Sar

Achter (v.l.n.r.): Reiziger, Heitinga, Stam, v. Bronckhorst

Midden: Cocu, Seedorf (nummer 10, achter de spits), Davids

Voor: Robben, v. Nistelrooij, van der Meijde (later afgelost door Overmars)

Volgens mij verschilt dan mijn opstelling (bijna) niks van die van Advocaat.

19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou robben wel gewoon op de linkervleugel zetten en van der meyde op de rechter, anders trekken ze steeds naar binnen. Misschien sneijder ipv. cocu?? anders wisselen vind ik

20. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    vd Meyde (mn ex buurman) speelt gewoon slecht, heeft geen enkele goeie wedstrijd gespeeld...

Makaay op rechts, v Nistelrooy in de spits en Robben op links.....

Makaay had gister de mooiste voorzet van aan Nederlandse zijde, terwijl Andy degene is die met voorzetten moet komen....

Deel Deze Pagina