1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland - Portugal... makkie voor Holland?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 27 jun 2004.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat mij betreft kan seedorf eruit, en van der vaart op zn plek. Ook moet van der meijde eruit, en Makaay erin. En op cocu zn plek kan wat mij betreft schnijder erin. :) Voorderest goede opstelling. Vooral de verdediging is zo helemaal naar mijn smaak.

Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  2. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    ga spelen met die miet vd vaart, hij krijgt en tikje en is weer 3 jaar gebleseerd, aan zo iemand heb je niks op een eindronde.

3. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    precies

4. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vd Vaart? Hij heeft dit seizoen helemaal niks gepresteerd bij Ajax, waarom zou je hem dan erin zetten? Ik vond Seedorf ook echt goed spelen de laatste paar wedstrijden dus er is echt geen reden om hem te wisselen.

5. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    seedorf speelde echt wel goed ja, als je al iemand eruit wil halen haal dan Davids eruit want die bakte d'r echt niks van.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat vind ik dus eg overdreven, alsof robben tegen een tikkie kan

7. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    zker wel beter dan die vd vaart

8. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    vd vaart is een kapsones lijertje met zijn gouden schoentjes ik meot er gewoon van kotsen je moet gewoon zelfde opstelling spelen maar ik ou toch wat minder naar voren voetballen want portugal is levensgevaarlijk

9. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat je juist druk moet zetten op die verdediging van Portugal.

10. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Omdat hij gouden schoentjes heeft is het een pasones lijertje?
    Of omdat hij bij Ajax speelt?

Nederland moet gewoon hetzelfde voetballen als tegen zweden, aanvallend dus, alleen dan met een veel hoger baltempo zodat we portugal uitputten.
    Steeds als we in balbezit waren gaf iemand hem weer aan Andy, die is volgens mij geen enkele keer voorbij die linksback van zweden geweest terwijl het geen linksback was. Overmars op zijn plaats, en een cocu/davids eruit voor sneijder. Dan ben ik tevreden.

p.s. Zag ik trouwens Jaap Stam lachen na afloop?
    Dat heb ik hem nog nooit zien doen.

11. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kijk ik bedoel dat je altijd wel wat meer wil asl je voor je eigen plubliek speelt en dat doet portugal ik weet dat er ook lui uit nederland zijn maar toch je hoort nu al dat portugal meer kaarten in handen heeft

12. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Davids moet erin blijven... die gast die vecht voor elke bal.. later in de wedstrijd sneijder erin, davids is echt iemand die de grip op een wedstrijd kan krijgen en dat werkt dan door naar het hele elftal...

13. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    davids mag wel mee blijven doen, maar cocu is echt drama dit ek :{
    veel slechte pasen, hij loopt niet waar hij moet lopen (behalve die bal van de zweden die hij van de lijn haalde _O_ ) maar verder blijft hij gewoon niet bij z'n man. Het bal tempo gaat door hem ook niet omhoog en hoogstaande acties hoef je niet te verwachten. Hij is allang niet meer de ultra degelijke speler en architect die andere spelers beter laat spelen die hij ooit was.

14. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft Advocaat haal alsjeblieft Van der meyde en seedorf eruit!!!
    speel met deze opstelling:

----------------------------Van der Sar-----------------------------------
    ---Reiziger----------Stam-----------Bouma --- Heitinga----------
    --------------------------------------------------------------------------
    -----Sneijder---------------Davids-----------van brockhorst (hoe je het ook schrijft:))
    -------------------------------------------------------------------
    --Overmars-------------------v. Nistelrooy--------------------Robben------

en overmars moet je dan wisselen (later in wedstreid) voor makaay

15. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    v Nistelrooy is btw waardeloos als de vleugelspitsen hem niet "voeden"..

Makaay kan zelf een actie maken, openingen creëren, heeft een veel beter schot dan Ruud....

Gister raakte Roy een bal net niet goed genoeg, de bal vloog NET boven de kruising, had hij in de reguliere speeltijd dus vaker kunnen doen als hij eerder werd ingebracht...

Hij heeft toch niet voor niets 28 doelpunten in een seizoen bij Deportivo gemaakt, in de zwaarste competitie van Europa?? En in zn eerste seizoen bij Bayern 21 (dacht ik) terwijl hij nog moest wennen aan het land, de spelers, etc....

Overmars - Makaay - Robben

Na 60 minuten : Overmars eruit voor v Nistelrooy, Makaay op Overmars zijn positie, Ruud in de spits...

16. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik wordt echt zo moe van dat Seedorf moet eruit gezeur. Men moet hem beoordelen op zijn prestaties en niet op het feit dat het Seedorf is en dat we dan maar een hekel aan hem moeten hebben. Van der Vaart heeft het hele jaar nog niks gepresteerd en Seedorf speelt een prima toernooi. Hoe kan je dan zeggen dat hij eruit moet. Ja tegen Zweden was hij iets minder, maar dat kan van velen gezegd worden.

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ligt dat aan v. Nistelrooij of aan de vleugelspelers??? Je kunt niet verwachten dat hij in z'n eentje even vier verdedigers uitspeelt. Ook al zou je hem voor Makaay wisselen, dan is Makaay net zo "nutteloos" als v. Nistelrooij dat hebben we wel in al die oefen wedstrijden gezien waarin alle vier de spitsen een kans hebben gehad en alle vier het zelfde functioneerde. Het maakt niet zoveel uit welke spits er speelt, want scoren kunnen ze allemaal wel, maar de vleugels moeten ze wel goed bedienen en als met name vd Meyde nooit langs zijn man komt, dan komt de spits al snel alleen te staan.

Mijn opstelling tegen Portugal:

-----------------------vd Sar----------------------
    Reiziger------Stam--------Bouma-------v Bronckhorst
    Davids-------------Seedorf--------------Cocu
    Overmars---------v. Nistelrooij---------Robben

Seedorf moet dan achter de spits gaan spelen als een nummer 10 en Cocu moet een wat verdedigende middenvelder zijn en de vleugelspelers moeten diep gaan en niet teveel verdedigen.

18. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Waarom speelt die Vd Meyde steeds? hij speelt echt dramtisch :mad:
    Overmars is veel en veel beter, en na een uur zet je Makaay daar gewoon neer :)

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Van mij mad Sneider achter de spitsen gaan staan om de afvallende bal op te vangen. Lijkt me heel nuttig omdat hij zowel links als rechts kan schieten.
    Dan cocu eruit voor seedorf. Of cocu moet in de verdediging gaan staan zodat hij alsnog door kan schuiven. Dan komt het wel goed.

20. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind sneijder eigenlijk meer een opbouwende speler.. niet iemand die achter de spitsen speelt maar die in de opbouw de passes geeft.. seedorf kan wel goed achter de spitsen

Deel Deze Pagina