1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland - Portugal... makkie voor Holland?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 27 jun 2004.

1. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Neuh, ik heb die opmerking hier ook gemaakt na de overwinning op Letland.

2. mars15

mars15 Guest

Advocaat stopt denk ik wel....

maar wie zouden jullie een goede opvolger vinden ???

3. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, jammer, maar Tsjechie gaat nu de EK winnen.

4. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer jammer jammer. Op naar het WK in Duitsland! (ik ga daar misschien heen!)

/EDIT: Omdat Tsjechië verbluffend speelt en ons heeft geholpen wens ik hun succes toe! Go Tsjechië en verneder Portugal!

Laatst bewerkt: 30 jun 2004
  5. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(, wat een drama, we hebben het echt niet verdiend om te verliezen.

6. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    ik vindt na het spel wat oranje speelde vanavond het toch echt verdiend..
    Ik had ze liever zien winnen, maar ze speelde gewoon kut |:-

7. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Misschien hadden we het niet verdiend, maar we hadden het toch verdiend 8). Eigenlijk boeie, het is gewoon kut dat we eruit liggen.

8. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... We hebben verdiend verloren... Jammer, maar helaas. Dan maar wereldkampioen worden. Vond Portugal de betere ploeg en ik vind het niet supererg dat we verloren hebben. We hadden al mazzel dat we in de halve finale stonden, dus we mogen niet - superveel - klagen.

Wie moet Advocaat opvolgen... Tja... Cruijff lult altijd zo leuk, als hij dat ook nog eens kan waar maken. Maar vind van Hanegem wel een goede opvolger, of Koeman, maar die zit bij Ajax

9. mars15

mars15 Guest

wereld kampioen word je helemaal niet man...

brazilie, argentinie kan je al helemaal niet tegen op

10. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    tja... tis ook superserieus bedoelt :{

11. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Kvind zoiezo dat Oranje wel beetje overschat word. We hebben naast die spitsen dan niet echt wereldklasse voetballers. En van die spitsen kun je er maar 1 of hooguit 2 opstellen. Maar spelers als Davids, Seedorf en Cocu zijn nou net geen wereldklasse spelers. Wel goede spelers maar als je dat vergelijkt met andere ploegen zijn er zoveel betere ploegen. Brazilie, Argentinie, Tsjechie, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italie en zelfs Engeland.

12. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Nou sorry obsessed maar jouw opsomming van landen slaat werkelijk helemaal nergens op. Hoe jij er bij komt om Frankrijk, Spanje, Italie en Engeland te noemen is mij een raadsel. Je kan toch niet werkelijk menen dat zij een goed ek hebben gespeeld?

Verder liep ik me weer kapot te ergeren aan het veldspel van Nederland en het onbenul van Advocaat. Hij zegt dat de verdediging niet goed opbouwt en dat het middenveld overgeslagen wordt (gevolg van het eerste).

Goed gezien Advocaat.

Waarom laat je dan praktisch het hele toernooi dezelfde mensen staan in de verdediging en middenveld. Waarom zet je een balvast persoon en iemand die de lijnen uit kan zetten als Heitinga (in het centrum) en Sneijder (rechts op het middenveld) er niet in? Dat zijn jongens van de Ajax school met flair en voetballend vermogen. Cocu en Bouma hebben dat niet. Seedorf kan (kon) dan doorschuiven op 10.

Nee angst regeert en we gaan met de punt naar achteren Cocu op het middenveld zetten. Je moet uitgaan van je eigen krachten (aanvallen) en niet dingen gaan doen waar je niet goed in bent (vanuit de verdediging spelen).

Ik hoop echt dat Advocaat er mee stopt en dat hij coach wordt van PSV, dan heeft Ajax ook een concurrent minder voor de titel. Hij maakt het hele toernooi verkeerde beslissingen.

Je kan uiteraard zeggen, dat de spelers slecht spelen, maar hij is degene die elke keer dezelfde spelers opstelt.
    Vervolgens laat meneer Advocaat wel praktisch het hele toernooi dezelfde mensen staan in de verdediging en middenveld.

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou dat valt ook allemaal wel weer mee hoor :{.

14. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    - k*nker scheids
    - k*nker corners
    - k*nker Ricardo
    - k*nker Advocaat

Dat somt deze avond wel zo'n beetje op...

15. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    het zat er gewoon niet in vandaag, Portugal heeft verdiend gewonnen

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Gelukkig was de scheids niet zo partijdig :{
    Nederland in de aanval, fluit die flapdrol ineens voor Ronaldo omdat ie 100 meter verder ergens buiten spel staat :confused: Slechts 1 voorbeeld van de tig fluitjes waar Portugal voordeliger vanaf is gekomen...

Niet dat ik verstand van voetbal heb en volg het verder weinig maar erger me sinds dit EK echt aan de buitenspel regel, de meest trieste regel die het voetbal kent. Een aanvaller wil de bal krijgen en de verdediger kan simpel een stap opzij zetten om zo de aanvaller buiten spel te krijgen :confused: Scheelt fokking 20 cm op een veld van weet ik hoeveel meter.. Duffe regel.

17. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    oeioeioei, wat ongeloofelijk jammer.
    Hoe was het bij anderen in de stad? Bij ons wel wat vuren, vooral sjaals e.d., een ruzie, net geen vechtpartij.
    veel frustaties, stad vol glas van lege glazen en bierflesje's ...

18. mars15

mars15 Guest

door heel het ek maar met 1 spits te hebben gespeeld heb je maar 1 wed gewonnen veels te afwachtend gespeeld echt kut gewoon

laat co maar bondscoach worden

19. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Moeilijk he, beetje normaal gedragen en tegen je verlies kunnen.

Ik som deze nacht even op:
    - k*nker GUnit 020

20. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Mooi, zijn we hier ook weer van af!

Deel Deze Pagina